jakie sa warunki nurkowe na koparkach

Data: 2011-03-07 20:47:29
Autor: seals
jakie sa warunki nurkowe na koparkach
Witam

czy ktoś z szanownych grupowiczów jest w stanie powiedzieć jakie są warunki nurkowe na koparkach w Jaworznie

Pozdrawiam

Data: 2011-03-07 20:01:22
Autor: Demolant
seals <seals@poczta.onet.pl> napisał(a):
Witam

czy ktoś z szanownych grupowiczów jest w stanie powiedzieć jakie są warunki nurkowe na koparkach w Jaworznie

Pozdrawiam

Są WSPANIAŁE!! Osłonięte wiaty, ogrzewane toalety, wydzielone parkingi, miła obsługa, rozsądne ceny, bezpieczne wejścia, wygodne pomosty, znakomite platformy pod każdym pomostem, pod wodą urozmaicone widoki i wiele atrakcji :) Sam bym się wybrał, ale muszę pilnować tajemnicy. Nie wiesz kim są osoby na tym zdjęciu i jakie pełnią funkcje? http://rebreathers.pl/forum/download.php?id=22

Data: 2011-03-07 20:49:24
Autor:
 Demolant <czarnecki_ryszard@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Sam bym się wybrał, ale muszę pilnować tajemnicy. Nie wiesz kim są osoby na tym zdjęciu i jakie pełnią funkcje? http://rebreathers.pl/forum/download.php?id=22

Sławomir Paćko powinien znać, zadzwoń, napisz e-maila to się dowiesz.

pozdrawiam rc

Data: 2011-03-07 23:30:42
Autor: Rechot

Użytkownik <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:il3gck$r9l$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nawet jak zna, to do znajomosci z jednym z tych trezch sie napewno nie przyzna ;-)).
Zgadnij z którym ? ;-))

To znowu ja.
Pozdrawiam
Rechot

Data: 2011-03-08 05:04:47
Autor:
Rechot <rechot@onet.pl> napisał(a):
Nawet jak zna, to do znajomosci z jednym z tych trezch sie napewno nie przyzna ;-)).
Zgadnij z którym ? ;-))

To oczywiste, będzie siedział cicho, nic nie powie o wszystkich ze zdjęcia. Tak jak to robi do tej pory.

pozdrawiam rc

Data: 2011-03-08 20:17:32
Autor: Rechot

Użytkownik <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:il4ddf$kd2$1inews.gazeta.pl...
[...]

ciekawe.... tyle ludzi Cię zna ale bardzo niewielu przyznaje się do tego?
Jak myślisz, dlaczego? ;-)))

Data: 2011-03-08 19:47:56
Autor:
> [...]
> Tak jak to robi do tej pory.

ciekawe.... tyle ludzi Cię zna ale bardzo niewielu przyznaje się do tego?

Dużo ludzi o mnie słyszało, osobiście zna mało.

pozdrawiam rc

Data: 2011-03-08 22:37:40
Autor: Rechot
> [...]

Jak myślisz, dlaczego? ;-)))

Dużo ludzi o mnie słyszało, osobiście zna mało.

Jak myślisz ? Dlaczego?
Umikają? unikaja obciachu?

Jeszcze raz spokojnej nocy życzę
Rechot przesladowcaRysia vel Ipochiujjasieodzywałem
;-)))))

Data: 2011-03-09 05:39:01
Autor:
jakie sa warunki nurkowe na koparkach
Rechot <rechot@onet.pl> napisał(a):
Jak myślisz ? Dlaczego?
Umikają? unikaja obciachu?

Fakt pokazanie że rozmówcy jest zielony, miłe dla niego nie jest.

Jeszcze raz spokojnej nocy życzę
Rechot przesladowcaRysia vel Ipochiujjasieodzywałem

"przesladowcaRysia" "co ty kurwa wiesz o prześladowaniu". (jaja)

pozdrawiam rc

Data: 2011-03-09 10:26:28
Autor: Rechot
jakie sa warunki nurkowe na koparkach
Jak myślisz ? Dlaczego?
Umikają? unikaja obciachu?

Fakt pokazanie że rozmówcy jest zielony, miłe dla niego nie jest.

Czyli jednak ktoś Ci pokazał że jesteś zielony!!! :-))))
Smutno Ci się musiało zrobić ;-)))

Jeszcze raz spokojnej nocy życzę
Rechot przesladowcaRysia vel Ipochiujjasieodzywałem

"przesladowcaRysia" "co ty kurwa wiesz o prześladowaniu". (jaja)

pozdrawiam rc

A może tak coś od siebie?
Nawet w sektowych pyskówkach musisz posługiwać się wzorem? ;-))))

Data: 2011-03-09 16:52:24
Autor:
jakie sa warunki nurkowe na koparkach
Rechot <rechot@onet.pl> napisał(a):
Czyli jednak ktoś Ci pokazał że jesteś zielony!!! :-))))
Smutno Ci się musiało zrobić ;-)))

Znowu żyjesz w swoich wyobrażeniach, znajdź instruktora nurkowania w Polsce który orientuje się w obiegach półzamkniętych o stałym ppO2.

> "przesladowcaRysia" "co ty kurwa wiesz o prześladowaniu". (jaja)

A może tak coś od siebie?
Nawet w sektowych pyskówkach musisz posługiwać się wzorem? ;-))))

Jakim to wzorem się posługuję, jakie cyferki podstawiam, głupek jesteś i smutas.

pozdrawiam rc

Data: 2011-03-09 19:39:06
Autor: Rechot
jakie sa warunki nurkowe na koparkach
 Znowu żyjesz w swoich wyobrażeniach, znajdź instruktora nurkowania w Polsce
który orientuje się w obiegach półzamkniętych o stałym ppO2.

Gdyby im to było potrzebne to by sie nauczyli.
Widocznie tylko Ty dowartosciowywujesz sie taka wiedzą.
Innej brak ;-)) (wiedzy)

> [...]

Nawet w sektowych pyskówkach musisz posługiwać się wzorem? ;-))))

Jakim to wzorem się posługuję, jakie cyferki podstawiam, głupek jesteś i

Że głupek to możesz sobie tak mysleć.
Ale od smutasów to mnie nie wyzywaj ;-))))

Rechot ipochujjasieodzywalem przesladowcarysia

jakie sa warunki nurkowe na koparkach