jakie senasacje?

Data: 2010-02-09 13:06:35
Autor: Prawusek
jakie senasacje?
    Na trójce rozmowa po komisji z Lepperem jako świadkiem - podawanie w
wątpliwość istnienie lotów izraelskich samolotów bezzałogowych - klamcy -
sam zaobserwowałem taki samolot, o czym pisałem już raz na grupie. Leciał
wzdłuż drogi Warszawa - Nieporęt na dość dużej wysokości, ale jego
charakterystyczny ogon zwrócił moją uwagę.
    Zwłaszcza po groźbach parchów pod moim adresem nie zbagatelizowałem tego
przelotu.

Data: 2010-02-09 16:50:35
Autor: cirrus
jakie senasacje?
Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:hkrjpb$ffj$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Pewnie parchy cię obserwowały. ;)

--
stevep

Data: 2010-02-09 17:18:21
Autor: Prawusek
jakie senasacje?

"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote in message
> [...]
> charakterystyczny ogon zwrócił moją uwagę.
>    Zwłaszcza po groźbach parchów pod moim adresem nie zbagatelizowałem

Możesz wykluczyć? Bo ja nie...

Data: 2010-02-09 18:25:40
Autor: Jadrys
jakie senasacje?
W dniu 2010-02-09 13:06, Prawusek pisze:
[...]

Mogły to być próby tego ostatniego nabytku naszej armii.

Data: 2010-02-09 20:58:42
Autor: Krzysiek
jakie senasacje?
Hallo,

[...]