[OT] jakie servery news

Data: 2012-04-10 18:46:38
Autor: Titus Atomicus
[OT] jakie servery news
Witam,
Z jakich serverow newsow korzystacie teraz?
Znaczy - publicznych, darmowych?
Bo widze ze to co wysylam z aioe jest niewidoczne (poza googlami). A atman czasami wpuszcza a czasami nie (nie wiem skad ta losowosc).
TA

Data: 2012-04-10 18:50:46
Autor: SERG
[OT] jakie servery news
[...]

news.interia.pl
jestem zadowolony :)

Data: 2012-04-10 19:14:35
Autor: Titus Atomicus
[OT] jakie servery news
In article <jm1od5$hol$1@usenet.news.interia.pl>,
 SERG <marcin_netNOSPAM@pocza.fm> wrote:

> [...]
> Bo widze ze to co wysylam z aioe jest niewidoczne (poza googlami). A > atman czasami wpuszcza a czasami nie (nie wiem skad ta losowosc).

A tam trzeba miec konto na interii?

TA

Data: 2012-04-10 20:49:14
Autor: SERG
[OT] jakie servery news

A tam trzeba miec konto na interii?

trzeba

Data: 2012-04-10 20:33:15
Autor: z
[OT] jakie servery news
W dniu 2012-04-10 18:46, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

Każdy Ci powie: gazeta(tfuuu)pl :-)

Data: 2012-04-11 08:59:08
Autor: cytawa
[OT] jakie servery news
  z pisze:

Każdy Ci powie: gazeta(tfuuu)pl :-)

Tak wyszlo, ze serwer gazety stal sie dla mnie jedynym osiagalnym dla mojego czytnika. Inne albo znikly albo nadaja sie tylko do odczytu.

Jan Cytawa

Data: 2012-04-11 08:39:18
Autor: 2late
[OT] jakie servery news
On 11/04/2012 7:59 AM, cytawa wrote:

KaĹĽdy Ci powie: gazeta(tfuuu)pl :-)

Tak wyszlo, ze serwer gazety stal sie dla mnie jedynym osiagalnym dla
mojego czytnika. Inne albo znikly albo nadaja sie tylko do odczytu.

Nie ma sie co tlumaczyc. gazeta.pl w tej chwili pozostal najszybszym, najlepszym, ogolnie dostepnym serwerem news.

Data: 2012-04-10 21:34:06
Autor: kokeshi
[OT] jakie servery news
On 2012-04-10 6:46 PM, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:

  > Z jakich serverow newsow korzystacie teraz?
  > Znaczy - publicznych, darmowych?

  nntp.aioe.org

  pzdr,
--
     k.

Data: 2012-04-17 20:46:05
Autor: Titus Atomicus
[OT] jakie servery news

On 2012-04-10 6:46 PM, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:

  > Z jakich serverow newsow korzystacie teraz?
  > Znaczy - publicznych, darmowych?

  nntp.aioe.org
No wlasnie zaczalem uzywac.
Tygo, ze rzadko ktory server widzi posty z tego wyslane. A na swiecie jeszcze mniej... Bo to jakis spamerski server.

TA

Data: 2012-04-10 23:44:48
Autor: szaman (Baker)
[OT] jakie servery news
On 04/10/2012 06:46 PM, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote::
[...]

ICM - nie trzeba konta mieć

--
pozdrawiam,
Bartek "Baker" Piekaru¶

Data: 2012-04-10 23:59:54
Autor: Cr
[OT] jakie servery news
W dniu 10.04.2012 18:46, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Witam,
Z jakich serverow newsow korzystacie teraz?
Znaczy - publicznych, darmowych?

news.task.gda.pl
Nie trzeba się logować. Ale szczerze, to nie wiem, jak sie sprawuje.
Dopiero dzisiaj po 8 latach wróciłem do Usenetu. I powiem, że ciężko znaleĽć jaki¶ serwer newsowy w dzisiejszych czasach...

--
Cr

Data: 2012-04-11 10:23:42
Autor: margol
[OT] jakie servery news
W dniu 2012-04-10 23:59, Cr pisze:
[...]

używam od kilku lat, nie narzekam

mg

Data: 2012-04-12 10:49:20
Autor: INEAD
[OT] jakie servery news
[...]

Kończy sie era usenet'u tak jak IRCa ;-). Chyba normalna kolej rzeczy w tym biznesie...

Data: 2012-04-12 09:32:44
Autor: piecia aka dracorp
[OT] jakie servery news
Dnia Thu, 12 Apr 2012 10:49:20 +0200, INEAD napisał(a):

Kończy sie era usenet'u tak jak IRCa ;-). Chyba normalna kolej rzeczy w
tym biznesie...
Nie do końca się kończy, raczej oni wykańczają. --
piecia aka dracorp

Data: 2012-04-11 07:38:19
Autor: Zachu
[OT] jakie servery news
W dniu 10-04-12 18:46, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

news.icm.edu.pl

--
Zachu

Data: 2012-04-12 10:13:21
Autor: Jacek Maciejewski
[OT] jakie servery news
Dnia Wed, 11 Apr 2012 07:38:19 +0200, Zachu napisał(a):

news.icm.edu.pl

Zarówno ten jak i news.task.gda.pl np. dla mnie - bł±d 502 (no permission)
--
Jacek

Data: 2012-04-12 11:17:29
Autor: Krzysztof Magosa
[OT] jakie servery news
W dniu 12.04.2012 10:13, Jacek Maciejewski pisze:
Dnia Wed, 11 Apr 2012 07:38:19 +0200, Zachu napisał(a):

news.icm.edu.pl

Zarówno ten jak i news.task.gda.pl np. dla mnie - bł±d 502 (no permission)

Korzystam z news.task.gda.pl, polecam.
Wpuszczaj± tylko polskie adresy, niestety lista rzadko aktualizowana.
Ja napisałem maila do admina i dopisał mnie do listy w ci±gu paru godzin.

Data: 2012-04-12 11:27:38
Autor: 2late
[OT] jakie servery news
On 12/04/2012 10:17 AM, Krzysztof Magosa wrote:

news.icm.edu.pl

Zarówno ten jak i news.task.gda.pl np. dla mnie - błąd 502 (no permission)

Korzystam z news.task.gda.pl, polecam.
WpuszczajÄ… tylko polskie adresy, niestety lista rzadko aktualizowana.
Ja napisałem maila do admina i dopisał mnie do listy w ciągu paru godzin.

Nie tylko polskie. A co do aktualizacji to nie jestem pewny, bo news.task.gda.pl mam jako rezerwowy i zagladam tam tylko jak news.gazeta.pl padnie.

Data: 2012-04-12 12:02:23
Autor: Jacek Maciejewski
[OT] jakie servery news
Dnia Thu, 12 Apr 2012 11:17:29 +0200, Krzysztof Magosa napisał(a):

[...]

"Nie rejestrujemy pojedyńczych użytkowników i klas adresowych." Ja jestem
abonentem prywatnej osiedlowej LAN, co jeszcze mi komplikuje sprawę :)
--
Jacek

Data: 2012-04-12 13:17:15
Autor: Krzysztof Magosa
[OT] jakie servery news
W dniu 12.04.2012 12:02, Jacek Maciejewski pisze:
"Nie rejestrujemy pojedyńczych użytkowników i klas adresowych." Ja jestem
abonentem prywatnej osiedlowej LAN, co jeszcze mi komplikuje sprawę :)

Zgło¶ cał± sieć, a nie pojedyńcz± klasę ;-)
W ripe znajdziesz dane na temat AS. ;)

Data: 2012-04-17 21:46:33
Autor: Titus Atomicus
[OT] jakie servery news
Hej,
E, na razie zostaje przy ATMANIE.
Tylko ze raz wpuszcza, a raz nie wpuszcza (diabli wiedza dlaczego). Reszta nie wpuszcza, albo wpuszcza, ale nie pozwala pisac...
TA

[OT] jakie servery news