[OT] jakie servery news

Data: 2012-04-10 23:59:54
Autor: Cr
[OT] jakie servery news
W dniu 10.04.2012 18:46, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Witam,
Z jakich serverow newsow korzystacie teraz?
Znaczy - publicznych, darmowych?

news.task.gda.pl
Nie trzeba się logować. Ale szczerze, to nie wiem, jak sie sprawuje.
Dopiero dzisiaj po 8 latach wróciłem do Usenetu. I powiem, że ciężko znaleĽć jaki¶ serwer newsowy w dzisiejszych czasach...

--
Cr

Data: 2012-04-11 10:23:42
Autor: margol
[OT] jakie servery news
W dniu 2012-04-10 23:59, Cr pisze:
[...]

używam od kilku lat, nie narzekam

mg

Data: 2012-04-12 10:49:20
Autor: INEAD
[OT] jakie servery news
[...]

Kończy sie era usenet'u tak jak IRCa ;-). Chyba normalna kolej rzeczy w tym biznesie...

Data: 2012-04-12 09:32:44
Autor: piecia aka dracorp
[OT] jakie servery news
Dnia Thu, 12 Apr 2012 10:49:20 +0200, INEAD napisał(a):

Kończy sie era usenet'u tak jak IRCa ;-). Chyba normalna kolej rzeczy w
tym biznesie...
Nie do końca się kończy, raczej oni wykańczają. --
piecia aka dracorp

[OT] jakie servery news