jakie tarcze nie rdzewieja i dlugo zachowuja estetyke

Data: 2011-03-17 22:49:35
Autor: P_ablo
jakie tarcze nie rdzewieja i dlugo zachowuja estetyke
Użytkownik "drummer" <drummer_boy@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iltv1f$ekt$1node2.news.atman.pl...
Waszym zdaniem tarcze jakich marek nie rdzewieja i zachowuja swoj srebrzysty urok pod aluskami ... Czy tarcze, ktore sa bardziej nierdzewne sa w jakis sposob znakowane ?

To nie jest kwestia samych tarcz. Bardzo istotny jest azot - azot w oponach... i koniecznie zielone nakretki na wentyle.

Czasteczki powietrza wydobywajace sie podczas jazdy z opon wchodza w reakcje z woda z kaluzy i powoduja rdzewienie tarcz. Kiedy w oponie jest azot, to po rozgrzaniu opon wydastaje sie i otacza rozgrzane tarcze ochronna - niewidoczna - aura.
Duzo daje smarowanie, jednym z lepszych smarow jest ŁT4 - tarcze po nim swieca sie jak psu jajca.

--
Picasso

Data: 2011-03-17 22:58:45
Autor: notveryoldman
jakie tarcze nie rdzewieja i dlugo zachowuja estetyke
W dniu 2011-03-17 22:49, P_ablo pisze:

swieca sie jak psu jajca.

ponieważ już prawie piątek, mogę dodać dykteryjkę - mój major na Studium Wojskowym zwykł był mawiać: buty mają się świecić jak psu jaja albo moje...

--
notveryoldman

Data: 2011-03-18 07:45:54
Autor: Massai
notveryoldman wrote:

> [...]

ponieważ już prawie piątek, mogę dodać dykteryjkę - mój major
na Studium Wojskowym zwykł był mawiać: buty mają się świecić

Uch, nie to żebym się czepiał czy sugerował że ściemniasz, ale
ten motyw ma takÄ… brodÄ™, ĹĽe jest chyba na kaĹĽdej stronie w
internecie z szeroko pojętym humorem ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-03-18 01:01:17
Autor: Mateusz
jakie tarcze nie rdzewieja i dlugo zachowuja estetyke
My¶lę, że najlepiej takie tarcze przejechać ¶ciereczk± z olejem (może
być zużyty) - na bank nie zardzewiej± !

A tak na poważnie... skoro jeste¶ takim estet±, to może warto pomy¶leć
nad zagarażowaniem auta ? żeby tarcze zaczęły rdzewieć trzeba nim
postać tak z 2-3 dni przy deszczowych dniach (tak na moje oko) ale
pierwsze hamowanie usuwa cały rdzawy osad.

Data: 2011-03-18 02:09:04
Autor: amos
On 18 Mar, 09:01, Mateusz <mateusz.chmurzyn...@gmail.com> wrote:

A tak na poważnie... skoro jeste¶ takim estet±,

Wiesz, rdza nigdzie nie wyglada dobrze, nie trzeba byc wielkim esteta
zeby jej nie lubic.

Jak sie jezdzi na stalowych felgach, to ma to mniejsze znaczenia,
poniewaz tarcz (poza polyskujaca powierzchnia hamujaca) nie widac.
W przypadku wiekszosci felg aluminiowych widac duzo wiecej i rdza wali
po oczach. W przypadku dobrze utrzymanego auta to lekki dysonans.

--
zdrowka
amos

Data: 2011-03-18 10:35:45
Autor: Agent
jakie tarcze nie rdzewieja i dlugo zachowuja estetyke

Użytkownik "amos" <gwojciula@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:06b84d12-e6a7-4db0-ba1b-e00e8db87771w21g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Bo auto jest po to aby nim jeĽdzić. I wtedy sa błuszczace. A jak ma stać to wazelinka :) i też będ± ładne.

Data: 2011-03-19 12:10:58
Autor: Robert_J
jakie tarcze nie rdzewieja i dlugo zachowuja estetyke
żeby tarcze zaczęły rdzewieć trzeba nim
postać tak z 2-3 dni przy deszczowych dniach

Wystarczy kilka godzin :-)

Data: 2011-03-18 11:52:10
Autor: Tomasz Pyra
W dniu 2011-03-18 08:45, Massai pisze:
notveryoldman wrote:

[...]

I pewnie dzięki temu każdy major na studium wojskowym go zna i powtarza ;)

jakie tarcze nie rdzewieja i dlugo zachowuja estetyke