jakie tarcze nie rdzewieja i dlugo zachowuja estetyke

Data: 2011-03-18 07:22:03
Autor: Agent
jakie tarcze nie rdzewieja i dlugo zachowuja estetyke

Użytkownik "drummer" <drummer_boy@o2.pl> napisał w wiadomości news:iltv1f$ekt$1node2.news.atman.pl...
Waszym zdaniem tarcze jakich marek nie rdzewieja i zachowuja swoj srebrzysty urok pod aluskami ... Ja potrzebuje do mondeo mk3 ale moze to nie jest zalezne od tego do jakiego modelu auta tylko zwyczajnie od solidnosci danego producenta tarcz ? moje poprzednie mikody (nawiasem mowiac dosyc dobre pod wzgledem subiektywnych odczuc przy hamowaniu) bardzo szybko mnie rozczarowaly pod wzgledem estetycznym. Drugi raz chcialbym wybrac cos na co da sie patrzec przez 'szprychy' alufelgi :)
Czy tarcze, ktore sa bardziej nierdzewne sa w jakis sposob znakowane ?

Co to są tarcze bardziej nierdzewne? Jeździj więcej to będą srebrne a jak ma stać to pomaluj na chrom ;)

jakie tarcze nie rdzewieja i dlugo zachowuja estetyke