jakie tarcze nie rdzewieja i dlugo zachowuja estetyke

Data: 2011-03-18 00:37:57
Autor: amos
jakie tarcze nie rdzewieja i dlugo zachowuja estetyke

drummer napisał(a):
Waszym zdaniem tarcze jakich marek nie rdzewieja i zachowuja swoj
srebrzysty urok pod aluskami ...

Tak sie zastanawiam, czy koledzy tylko rzna glupa, czy moze to nowosc
na rynku I nie mieli okazji kupic takich tarcz.

Ostatnio kupilem tarcze Zimmerman (nie pamietam czy tak sie to
dokladnie pisze) w calosci pokryte jakas powloka zabezpieczajaca.
Powloka w miejscu styku tarczy z klockiem sie szybko wyciera I
pozostaje jedynie tam, gdzie powinna zabezpieczac.

Tarcze po ok 3 miesiacach uzywania nie zardzewialy (oczywiscie nie
pisze o powierzchni tracej), poprzednio montowane tarcze (akurat w
innym aucie) pokryly sie rdzawym nalotem po pierwszym kontakcie z
woda, po miesiacu wygladaly jak trzyletnie.

Poszukaj bo wiem ze nie tylko Z tak zabezpiecza.

Tarcze kosztowaly ok 400 pln, wetylowane, 308 mm srednicy.

--
Zdrowka
Amos

Data: 2011-03-18 02:13:06
Autor: amos
On 18 Mar, 08:37, amos <gwojci...@gmail.com> wrote:
Poszukaj bo wiem ze nie tylko Z tak zabezpiecza.

Sam sobie odpowiem, a co ;)

Dla przykladu te sa zabezpieczone:

http://allegro.pl/tarcze-hamulcowe-tyl-tylne-volvo-s60-s80-zimmerman-i1487845777.html#gallery

--
zdrowka
amos

Data: 2011-03-18 10:47:21
Autor: szufla
jakie tarcze nie rdzewieja i dlugo zachowuja estetyke
Data: 2011-03-18 10:50:53
Autor: szufla
jakie tarcze nie rdzewieja i dlugo zachowuja estetyke
Data: 2011-03-18 06:50:42
Autor: amos
On 18 Mar, 12:04, "Agent" <wprzyjem...@onet.ue> wrote:
>http://denckermann.pl/pl/produkty/uklad-hamulcowy/tarcze-hamulcowe.html

Te nie s niczym pokryte. B yszcz bo jeszcze nie zardzewia y.

W opisie jest informacja, ze sa wykonane ze stali nierdzewnej.

--
zdrowka
amos

Data: 2011-03-19 00:07:20
Autor: szufla
jakie tarcze nie rdzewieja i dlugo zachowuja estetyke
W opisie jest informacja, ze sa wykonane ze stali nierdzewnej.

No wlasnie dlatego podalem linka. Ciekawe ile kosztuje ta fanaberia ?:)

sz.

Data: 2011-03-20 16:33:01
Autor: Agent
jakie tarcze nie rdzewieja i dlugo zachowuja estetyke

Uzytkownik "amos" <gwojciula@gmail.com> napisal w wiadomosci news:477b3b33-9229-44de-b1bf-ba749d6bfa61x18g2000yqe.googlegroups.com...
> [...]

Te nie s niczym pokryte. B yszcz bo jeszcze nie zardzewia y.

W opisie jest informacja, ze sa wykonane ze stali nierdzewnej.

Tak przeczytalem jeszcze raz i zauwazylem za pózno.Mój blad

Data: 2011-03-18 08:59:27
Autor: P_ablo
Użytkownik "amos" <gwojciula@gmail.com> napisał w wiadomości news:2705287b-d228-4cfd-910d-52738638d31cs9g2000yqm.googlegroups.com...

Tak sie zastanawiam, czy koledzy tylko rzna glupa, czy moze to nowosc
na rynku I nie mieli okazji kupic takich tarcz.

A znasz to:

Majster do robotnika: - Idz pomaluj okna.
Po godzinie robotnik przychodzi i pyta: - Szefie, a ramy tez... ?

Niestety mam wrazenie, ze watkotworca ma duzo wspolnego z robotnikiem :)

--
Picasso

Data: 2011-03-18 02:05:14
Autor: amos
On 18 Mar, 08:59, "P_ablo" <o...@op.pl> wrote:
Niestety mam wrazenie, ze watkotworca ma duzo wspolnego z robotnikiem :)

Spoko. Moze i tak jest.

Ja odebralem to pytanie raczej jako "luzno zadane". Zreszta czasem
przydaje sie i takie, grupa moze wtedy rozluznic kolnierzyki i
popuscic wodze fantazji. Tez jest wesolo ;)

Odnosnie tematu, na pewno na pierwszy montaz kilku drozszych
producnentow daje "lepsze pod wzgledem estetycznym" czyli "bardziej
nierdzewne" tarcze.

--
zdrowka
amos

Data: 2011-03-18 10:32:29
Autor: Agent
[...]

Czyli rdzewieją na 90% powierzchni tarczy :)

jakie tarcze nie rdzewieja i dlugo zachowuja estetyke