jakie taryfy prepaid z bezplatnymi w sieci

Data: 2016-09-27 15:18:31
Autor: zlotowinfo
jakie taryfy prepaid z bezplatnymi w sieci
40zł, po za sieć 100% doładowania zostaje, Play Formuła 5zł co 50 dni
365zł, po za sieć 100% doładowania zostaje, Orange Yes (ciekawy pakiet 3zł/100min/7dni)

znacie oferty z innych sieci

--
zlotowinfo, hostlista.oga.pl, tibiawt.pl

Data: 2016-09-27 06:48:11
Autor: Kris
W dniu wtorek, 27 września 2016 15:18:36 UTC+2 użytkownik zlotowinfo napisał:
40zł, po za sieć 100% doładowania zostaje, Play Formuła 5zł co 50 dni
365zł, po za sieć 100% doładowania zostaje, Orange Yes (ciekawy pakiet 3zł/100min/7dni)

znacie oferty z innych sieci
nju mobile- co prawda abonament ale można w kazdym momencie wypowiedzieć.
Nie gadasz dużo zapłacisz 9zl/mc(od 13tego miesiąca 0zł).
Gadasz dużo zapłacisz maks 20zł/mc

Data: 2016-09-27 19:41:37
Autor: zlotowinfo
jakie taryfy prepaid z bezplatnymi w sieci
nju mobile- co prawda abonament ale można w kazdym momencie wypowiedzieć.
Nie gadasz dużo zapłacisz 9zl/mc(od 13tego miesiąca 0zł).
Gadasz dużo zapłacisz maks 20zł/mc

to ile w NJU najmniej trzeba wydać za darmowe w sieci na rok?

Data: 2016-09-27 10:58:36
Autor: Kris
W dniu wtorek, 27 września 2016 19:41:42 UTC+2 użytkownik zlotowinfo napisał:
> [...]
> Gadasz dużo zapłacisz maks 20zł/mc

to ile w NJU najmniej trzeba wydać za darmowe w sieci na rok?

"wydać za darmowe";))

Od 0zł(9zł) do 19zł miesięcznie.
http://www.njumobile.pl/oferta/nju-z-rachunkiem

Data: 2016-09-27 21:32:07
Autor: zlotowinfo
jakie taryfy prepaid z bezplatnymi w sieci
"wydać za darmowe";))

Od 0zł(9zł) do 19zł miesięcznie.
http://www.njumobile.pl/oferta/nju-z-rachunkiem

nie rozumiem twoich widełek, chcę całą dobę rozmawiać tylko w sieci njumobile
szukam ofert podobnych do tej z play czyli 40zł rocznie

pisuję też tutaj: https://www.facebook.com/groups/promocjenakarte
ale tam nikt nie chce pisać/odpowiadać

Data: 2016-09-27 21:35:37
Autor: zlotowinfo
jakie taryfy prepaid z bezplatnymi w sieci
Od 0zł(9zł) do 19zł miesięcznie.
http://www.njumobile.pl/oferta/nju-z-rachunkiem

jeszcze raz,
w orange wydam 365zł, ale 365zł nadal pozostaje
tak czy siak nie umywa się to do play gdzie wystarczy 40zł rocznie

czyli rocznie wyjdzie 228zł i pozostaje się z zerowym saldem, lipa

Data: 2016-09-27 20:05:12
Autor: ToMasz
W dniu 27.09.2016 o 19:41, zlotowinfo pisze:
[...]

w play 5zł na 50 dni, a teraz jest chyba promocja za rejestracje numeru rok za darmo - nic nie trzeba wydwawać.

ToMasz

Data: 2016-09-27 21:33:15
Autor: zlotowinfo
jakie taryfy prepaid z bezplatnymi w sieci
w play 5zł na 50 dni, a teraz jest chyba promocja za rejestracje numeru rok za darmo - nic nie trzeba wydwawać.

to wiem, ale za chwilę ta oferta się skończy

Data: 2016-09-27 23:15:41
Autor: ToMasz
W dniu 27.09.2016 o 21:33, zlotowinfo pisze:
w play 5zł na 50 dni, a teraz jest chyba promocja za rejestracje
numeru rok za darmo - nic nie trzeba wydwawać.

to wiem, ale za chwilę ta oferta się skończy

nie
nr1,
formuła play na kartę ma tak, że za 5zł masz aktywne wychodzące na 50 dni
nr2
mam włączony:
Stan Darmowy W promocji Stan Darmowy rozmawiasz i SMS-ujesz ze wszystkimi w Play bez limitu. Włączenie usługi jest bezpłatne. Szczegóły na www.play.pl/standarmowy

za zero złotych. nie wygląda to na promocje czasową.

nr3,

jest jeszcze takie coś:
Bonusy za rejestrację Bonus za rejestrację Twojego numeru. Szczegółowe informacje na www.play.pl/rejestracja
mam to teraz WYŁĄCZONE. nieaktywne
o ile wiem, załączenie tej "promocji" skutkuje przyznaniem 500zł na wygadanie na rok, i 10 giga na miesiac. ale nie włączyłem tego, więc nie wiem na pewno.

ToMasz

Data: 2016-09-28 07:47:43
Autor: dizel
jakie taryfy prepaid z bezplatnymi w sieci
on 2016-09-27, ToMasz supposed :
[...]

Za rejestrację numeru dostajemy na start 100zł na konto promocyjne + maksymalnie 400zł za staż w sieci przyznawane w ciągu 7 dni. Pakiet złotówkowy jest ważny 30 dni, a nie rok.
Dostajemy rok ważności konta.
Dostajemy 10gb internetu ważne 30 dni.

Data: 2016-09-28 21:04:35
Autor: Irokez
W dniu 2016-09-28 o 07:47, dizel pisze:

[...]

te 10GB mam już od kilku miesięcy, nie znikło :)
Dodatkowo promocyjnie za darmo przez rok co miesiąc dodaje 1GB. Się uzbierało kilkanaście giga :)

--
Irokez

Data: 2016-09-29 10:41:13
Autor: dizel
jakie taryfy prepaid z bezplatnymi w sieci
Irokez formulated the question :

te 10GB mam już od kilku miesięcy, nie znikło :)
Dodatkowo promocyjnie za darmo przez rok co miesiąc dodaje 1GB. Się uzbierało kilkanaście giga :)

Odkrycia tu żadnego nie zrobiłeś.
Jeśli ktoś ma aktywowany rok internetu za darmo albo jakiś najtańszy pakiet w formie cyklicznej to te 10gb będą przedłużane w nieskończoność.

Data: 2016-09-28 08:08:17
Autor: Liwiusz
W dniu 2016-09-27 o 23:15, ToMasz pisze:
o ile wiem, załączenie tej "promocji" skutkuje przyznaniem 500zł na
wygadanie na rok

Na miesiąc, ale można przedłużać doładowaniem z bonusem oraz chyba pakietem 10 za 5.

No i 500 tylko za odpowiedni staż, jak mniej, to 100-400.

--
Liwiusz

Data: 2016-09-28 13:34:17
Autor: ToMasz
W dniu 28.09.2016 o 08:08, Liwiusz pisze:
[...]

a zakrętkami z coli?

Data: 2016-09-28 13:48:57
Autor: Liwiusz
W dniu 2016-09-28 o 13:34, ToMasz pisze:
[...]

Być może. Nie testowałem, bo jestem w redbullu, gdzie zakrętki nie działają.

--
Liwiusz

Data: 2016-09-28 18:27:37
Autor: dizel
jakie taryfy prepaid z bezplatnymi w sieci
ToMasz used his keyboard to write :

Też.

Data: 2016-09-27 20:29:25
Autor: Grzexs
[...]

Oczywiście chciałeś napisać "poza sieć".

W Play, jak się dobrze zakręcić, to i 200% poza sieć zostaje.

--
Grzexs

Data: 2016-09-27 22:24:02
Autor: Kris

https://a2mobile.pl/

Data: 2016-09-28 19:43:22
Autor: Grzexs
jakie taryfy prepaid z bezplatnymi w sieci
https://a2mobile.pl/

Nie wiedziałem, że taka sieć w ogóle istnieje!

Ale bez ograniczeń w sieci można mieć za 3 zł/mc (5 zł / 50 dni) - w Playu.

--
Grzexs

Data: 2016-09-28 11:05:06
Autor: Kris
W dniu środa, 28 września 2016 19:43:39 UTC+2 użytkownik Grzexs napisał:
> https://a2mobile.pl/

Nie wiedziałem, że taka sieć w ogóle istnieje!

Ale bez ograniczeń w sieci można mieć za 3 zł/mc (5 zł / 50 dni) - w Playu.

Co tam kto woli. Każdy jakeś priorytety ma.
Dla mnie bez ograniczeń w sieci to żaden argument. Tel mam po to by go używać a używając nie zastanawiam się w jakiej sieci jest osoba do kt?rej dzwonie.
Dodatkowo nieakceptowalne jest dla mnie wysyłanie jakiś sms(zresztą praktycznie wcale sms?w nie wysyłam) aby jakieś pakiety aktywować itp.
Wpisywanie kod?w z nakrętek też mnie nie rajcuje.
Nielimitowane rozmowy do wszystkich to na dzisiaj bez opisamych powyżej kombinacji kosztują na miesiąc tyle co flaszka marnej zwykłej w?dki więc wg mnie powyżej opisane kombinacje są bez sensu.
Ale to moje zdanie.

Data: 2016-09-29 22:48:42
Autor: ToMasz
W dniu 28.09.2016 o 20:05, Kris pisze:
[...]

a ja parę (naście lat temu) płaciłem za stacjonarny, komórkowy, internet, telewizje.... teraz internet mam za parę zł, telefon 5, tv brak a dzieciom papierowe bajki czytam. dwie dychy mieć a niemieć.... razy parę usług razy 12 miesiecy w roku daje naprawdę dużą sumę.

ToMasz

PS lwia większość oszczędności dzięki informacjom z tej grupy :)

Data: 2016-10-02 00:22:12
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
jakie taryfy prepaid z bezplatnymi w sieci

"ToMasz" nsjumv$102$1@dont-email.me

[...]

Podliczę siebie:

 - Kilka numerów VoIP -- od lat zero + czas na testowanie itp.
 - Kilkanaście numerów komórkowych -- od lat zero + smartfony + czas na wizytacje salonowe, rejestracje itp.
 - TV -- jedynie antena na balkonie i dongielek na USB, ale nie korzystam zbyt często, bo brak mi czasu
 - Net -- zero + routerki itp. sprzęt

PS lwia większość oszczędności dzięki informacjom z tej grupy :)

U mnie podobnie. :)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-09-29 15:49:43
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości news:nsdrjb$7bf$1node2.news.atman.pl...
40zł, po za sieć 100% doładowania zostaje, Play Formuła 5zł co 50 dni
365zł, po za sieć 100% doładowania zostaje, Orange Yes (ciekawy pakiet 3zł/100min/7dni)

znacie oferty z innych sieci

rozmowa nadal do niczego nie prowadzi, powtórzę jeszcze raz
chodziło o najtańsze oferty rozmów wewnątrz sieci jako bonusy po doładowaniu
gdzie cała kaska nadal zostaje nam do wygadania lub z jakąś minimalną stratą ucieka

play 3.33zł/mc, czyli 8 doładowań po 5zł co 50dni - 40zł rocznie

orange 30zł/mc, ile dni tyle złotówek - 365zł rocznie

Data: 2016-10-02 00:24:07
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
jakie taryfy prepaid z bezplatnymi w sieci

"zlotowinfo" nsj65u$9ji$1@node2.news.atman.pl

chodziło o najtańsze oferty rozmów wewnątrz sieci jako bonusy po doładowaniu
gdzie cała kaska nadal zostaje nam do wygadania lub z jakąś minimalną stratą ucieka

IMO do lutego wszystko można mieć za free -- w ramach rejestracyjnych bonusów.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

jakie taryfy prepaid z bezplatnymi w sieci