jakie taryfy prepaid z bezplatnymi w sieci

Data: 2016-09-27 22:24:02
Autor: Kris
jakie taryfy prepaid z bezplatnymi w sieci
W dniu wtorek, 27 września 2016 15:18:36 UTC+2 użytkownik zlotowinfo napisał:
40zł, po za sieć 100% doładowania zostaje, Play Formuła 5zł co 50 dni
365zł, po za sieć 100% doładowania zostaje, Orange Yes (ciekawy pakiet 3zł/100min/7dni)

znacie oferty z innych sieci
https://a2mobile.pl/

Data: 2016-09-28 19:43:22
Autor: Grzexs
jakie taryfy prepaid z bezplatnymi w sieci
https://a2mobile.pl/

Nie wiedziałem, że taka sieć w ogóle istnieje!

Ale bez ograniczeń w sieci można mieć za 3 zł/mc (5 zł / 50 dni) - w Playu.

--
Grzexs

Data: 2016-09-28 11:05:06
Autor: Kris
W dniu środa, 28 września 2016 19:43:39 UTC+2 użytkownik Grzexs napisał:
> https://a2mobile.pl/

Nie wiedziałem, że taka sieć w ogóle istnieje!

Ale bez ograniczeń w sieci można mieć za 3 zł/mc (5 zł / 50 dni) - w Playu.

Co tam kto woli. Każdy jakeś priorytety ma.
Dla mnie bez ograniczeń w sieci to żaden argument. Tel mam po to by go używać a używając nie zastanawiam się w jakiej sieci jest osoba do kt?rej dzwonie.
Dodatkowo nieakceptowalne jest dla mnie wysyłanie jakiś sms(zresztą praktycznie wcale sms?w nie wysyłam) aby jakieś pakiety aktywować itp.
Wpisywanie kod?w z nakrętek też mnie nie rajcuje.
Nielimitowane rozmowy do wszystkich to na dzisiaj bez opisamych powyżej kombinacji kosztują na miesiąc tyle co flaszka marnej zwykłej w?dki więc wg mnie powyżej opisane kombinacje są bez sensu.
Ale to moje zdanie.

Data: 2016-09-29 22:48:42
Autor: ToMasz
W dniu 28.09.2016 o 20:05, Kris pisze:
[...]

a ja parę (naście lat temu) płaciłem za stacjonarny, komórkowy, internet, telewizje.... teraz internet mam za parę zł, telefon 5, tv brak a dzieciom papierowe bajki czytam. dwie dychy mieć a niemieć.... razy parę usług razy 12 miesiecy w roku daje naprawdę dużą sumę.

ToMasz

PS lwia większość oszczędności dzięki informacjom z tej grupy :)

Data: 2016-10-02 00:22:12
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
jakie taryfy prepaid z bezplatnymi w sieci

"ToMasz" nsjumv$102$1@dont-email.me

[...]

Podliczę siebie:

 - Kilka numerów VoIP -- od lat zero + czas na testowanie itp.
 - Kilkanaście numerów komórkowych -- od lat zero + smartfony + czas na wizytacje salonowe, rejestracje itp.
 - TV -- jedynie antena na balkonie i dongielek na USB, ale nie korzystam zbyt często, bo brak mi czasu
 - Net -- zero + routerki itp. sprzęt

PS lwia większość oszczędności dzięki informacjom z tej grupy :)

U mnie podobnie. :)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

jakie taryfy prepaid z bezplatnymi w sieci