jakie telefony sa w ofercie naprawde?

Data: 2009-04-07 09:46:10
Autor: Końrad N.S.
jakie telefony sa w ofercie naprawde?
Jak dojść do tego, które z telefonów prezentowanych na www operatora są w
rzeczywistości dostępne w salonach (na miejscu lub wysyłkowo, albo do
zamówienia)?

Oto na przykład zależy mi na 'moim' operatorze - sieci PLUS i starawym już telefonie Nokia
6500classic - jest w cennikach, jest w regulaminach taryf, ale w małych salonach-punktach robią
wielkie oczy, bo telefon już dawno nie jest w sprzedaży...

Jak dojść do tego jaki telefon mogę kupić z tych prezentowanych na www?

jakie telefony sa w ofercie naprawde?