jakie to filmy?

Data: 2009-05-27 09:28:28
Autor: Toworek
jakie to filmy?
Mam pro¶bę o identyfikację filmów:

Film 1:
Głupawa komedia o rodzince skandynawskiej(?) która pojechała do stanów. Jest tam w±tek o tym jak chłopak zbierał tani± benzynę w zbiorniku na dachu budynku - na końcu ZTCP to ten zbiornik wybucha czy zapala się. Film do¶ć stary, obstawiam rok 85-95 rok produkcji.

Drugi film,
brytyjski dramat, wyszedł mniej więcej w okolicach Trainspoting i ma zbliżony klimat (tak zapamiętałem :), o dwóch kolegach, mieszkaj± zdaje się w jakim¶ zbiorniku - silosie, wchodziło się do niego drzwiami z boku. Niestety więcej szczegółów nie pamiętam :(

Toworek

Data: 2009-05-27 10:17:47
Autor: hubert depesz lubaczewski
jakie to filmy?
On 2009-05-27, Toworek <Toworek@0net.com> wrote:
Drugi film,
brytyjski dramat, wyszedł mniej więcej w okolicach Trainspoting i ma zbliżony klimat (tak zapamiętałem :), o dwóch kolegach, mieszkają zdaje się w jakimś zbiorniku - silosie, wchodziło się do niego drzwiami z boku. Niestety więcej szczegółów nie pamiętam :(

kojarzy mi siÄ™ z http://www.imdb.com/title/tt0120122/, ale to nie jest
dramat.

depesz

--
Linkedin: http://www.linkedin.com/in/depesz  /  blog: http://www.depesz.com/
jid/gtalk: depesz@depesz.com / aim:depeszhdl / skype:depesz_hdl / gg:6749007

Data: 2009-05-27 12:09:18
Autor: Toworek
jakie to filmy?
hubert depesz lubaczewski pisze:
On 2009-05-27, Toworek <Toworek@0net.com> wrote:
Drugi film,
[...]

hmm może to i to. Jakoś zapamiętałem że to był dramat, muszę obejrzeć i się okaże. Dzięki.

Data: 2009-05-27 10:19:38
Autor: Darek
jakie to filmy?
Toworek pisze:
[...]

Filmu nie ogl±dałem (akurat tej czę¶ci), ale opis pasuje mi do filmu o Flodderach. Może to film "Flodderowie w Ameryce" prod. holenderskiej.

Data: 2009-05-27 12:09:36
Autor: Toworek
jakie to filmy?
Darek pisze:
Toworek pisze:
[...]

Dzięki o ten tytuł mi chodziło :)

Data: 2009-05-29 07:48:49
Autor: blandz
jakie to filmy?
[ciach]

Filmu nie ogl±dałem (akurat tej czę¶ci), ale opis pasuje mi do filmu o Flodderach. Może to film "Flodderowie w Ameryce" prod. holenderskiej.

Dzięki o ten tytuł mi chodziło :)

A znalazłe¶ go gdzie¶ w sieci może, albo na DVD ?

Pozdrawiam

jakie to filmy?