jakie troche mniej tanie auto z niskim zużyciem paliwa ?

Data: 2010-09-13 12:26:55
Autor: J.F.
jakie troche mniej tanie auto z niskim zużyciem paliwa ?
Użytkownik "bagno" <bagno@o2.pl> napisał w
Założyłem sobie, że nie chce auta starszego niż rok 2000 (albo i 2002). Chociaż  wydaje mi się, że 2000 to też juz też jest stare auto. W tej chwili mam fiata uno który  miał właśnie 10 lat jak go kupiłem i mimo, że od nowości należał do osoby która o niego raczej dbała i go w żaden sposób nie katowała to on i tak był wyeksploatowany  maksymalnie (teraz ma 120 tysięcy przebiegu a ja już wymieniłem w nim połowę części  i dalej więcej stoi u mechanika niż u mnie).

No popatrz, a ja dojezdzilem sierra do jej 20 lat, przebieg nieokreslony [350 ?], a u mojego znajomego mechanika nigdy nie stala.
[mechanika znam z widzenia, no i z innych aut]

W uno wygląda to tak, że 4 dni stania oznacza  konieczność naładowania akumulatora (2 letni), po tygodniu centralny zamek zaczyna się blokować i tak dalej...

A rozruch jak ?
Bo akumulator moze i dwuletni, ale chyba do wymiany.
I to jest zasadniczo niezalezne od auta, choc alternator mozna by przetestowac.

J.

Data: 2010-09-13 12:37:59
Autor: bagno

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i6ku9b$5mj$1news.onet.pl...
[...]

Co znaczy jak rozruch ? Jak akumulator jest naładowany to
bez najmniejszego problemu (może nie jak w nowych autach
ale nie dłużej niż sekunde to trwa). A jak nie jest naładowany
to wszystko zdycha, po chwili alarm sie uzbraja i włącza syrena
a ja mam ochote isc po cieżki młotek i to rozwalić na kawałki.

Bo akumulator moze i dwuletni, ale chyba do wymiany.

Może być. Długo nie był używany i stał rozładowany do 0. Nie wyszło
mu to widać na zdrowie.

I to jest zasadniczo niezalezne od auta, choc alternator mozna by przetestowac.

Szukam już elektryka który mi instalacje przejrzy ale i tak
wiem, że jak naprawie elektryke to padnie coś innego. A nawet jak
nie to i tak w życiu nie wyjade nim na autostrade. To się nie może
dobrze skończyć.

Data: 2010-09-14 08:43:43
Autor: J.F.
On Mon, 13 Sep 2010 12:37:59 +0200,  bagno wrote:
[...]

Dwa razy napisales a ja ciagle nie wiem, czy po tygodniu nawet drzwi
nie mozesz otworzyc z pilota, po czym zabierasz akumulator i idziesz
go ladowac, czy po tygodniu tylko pilot nie dziala, a auto odpala.
No nie, po tym mlotku domyslam sie ze bez prostownika sie nie
obejdzie.

A to wina aku i kazda marka w koncu tak sie zacznie zachowywac.

Szukam już elektryka który mi instalacje przejrzy ale i tak
wiem, że jak naprawie elektryke to padnie coś innego.

No ba, chciales fiata to masz :-)

A nawet jak nie to i tak w życiu nie wyjade nim na autostrade. To się nie może
dobrze skończyć.

Nie przesadzajmy, miliony Wlochow tym jezdza po autostradach i to
nawet szybko :-)

J.

Data: 2010-09-14 09:29:14
Autor: bagno

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:t06u8657s48rrmcou1jks3c7fn7v23jtjb4ax.com...
[...]

Jak nie działa to nie działa nic. Ładuje go prostownikiem i jest ok.

A to wina aku i kazda marka w koncu tak sie zacznie zachowywac.

No może może. Nie wiem czy w ogóle jakieś ładowanie jest. Chociaż
możliwe, że nie ma się kiedy naładować po jeżdze głównie do
mechanika po drugiej stronie ulicy.

Szukam już elektryka który mi instalacje przejrzy ale i tak
wiem, że jak naprawie elektryke to padnie coś innego.

No ba, chciales fiata to masz :-)

Teraz chce peżota i też pewnie "będę miał".

A nawet jak nie to i tak w życiu nie wyjade nim na autostrade. To się nie może
dobrze skończyć.

Nie przesadzajmy, miliony Wlochow tym jezdza po autostradach i to
nawet szybko :-)

Banda szaleńców.

jakie troche mniej tanie auto z niskim zużyciem paliwa ?