jakie troche mniej tanie auto z niskim zużyciem paliwa ?

Data: 2010-09-13 14:15:48
Autor: krzysiek82
jakie troche mniej tanie auto z niskim zużyciem paliwa ?
W dniu 2010-09-13 12:13, bagno pisze:
Może mi ktoś polecić coś w miare nowego co można kupić za takie pieniądze ?

astra g, fiat stilo

Interesuje mnie raczej auto małe (nie wiem czy 3 czy 5 drzwi). Myślałem o
dieslu ale chyba
jednak lepszy wybór to będzie benzyna i dołożeniu gazu. Dobrze żebym z tym
gazem zmieścił się  w tych 15 tysiącach.

w wyżej wymienionych autach zmieścisz się z gazem w tej cenie.

Podstawowym kryterium są koszty ekspolatacji.

tanie części więc wyżej wymienione auto spełniają kryteria.

Raczej unikałbym polo i punto bo są moim zdaniem niezbyt urodziwe (ale to
kryterium nie jest
najważniejsze). Zdecydowanie nie jestem też przekonany do seicento.

bo seicento podobnie jak punto to nie samochody a zardzewiałe puszki.

--
krzysiek82

Data: 2010-09-13 14:58:53
Autor: bagno

Użytkownik "krzysiek82" <other@cars.pl> napisał w wiadomości news:4c8e15ff$0$20996$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-09-13 12:13, bagno pisze:
Może mi ktoś polecić coś w miare nowego co można kupić za takie pieniądze ?

astra g, fiat stilo

Nie wiem co to astra g.

Moze to ?

http://www.rybnik.com.pl/ogloszenia,opel-astra-ii-2000r,ogl7-52-1-69724.html

12000 zł.

Tylko 1 poduszka powietrzna. Bez żadnych cudów.
Co do silnika to wlasciciel nie byl w stanie podac wiecej szczegolow.

Data: 2010-09-13 15:12:52
Autor: krzysiek82
W dniu 2010-09-13 14:58, bagno pisze:
  > Tylko 1 poduszka powietrzna. Bez żadnych cudów.
Co do silnika to wlasciciel nie byl w stanie podac wiecej szczegolow.

astra G = astra II szukaj wersji z 4 poduchami (masa tego jest) i unikaj silnika X16XEL lubi spore ilości oleju, polecam jednostki 8 zaworowe, trwałe nie piją za wiele oleju oraz palą mnie niż ten 16zaworowy śmietnik. Jak właściciel nie był w stanie podać więcej szczegółów to kto miał to podać:)? kurde ja nawet wiem, jakie ciśnienie sprężania na poszczególnych cylindrach ma mój samochód, a ludzie nie potrafią nic powiedzieć na temat swojego auta.

--
krzysiek82

Data: 2010-09-13 23:31:40
Autor: Andrzej
On 13 Wrz, 15:12, krzysiek82 <ot...@cars.pl> wrote:
> [...]

miał to podać:)? kurde ja nawet wiem, jakie ciśnienie sprężania na
poszczególnych cylindrach ma mój samochód, a ludzie nie potrafią nic

Ja jestem zainteresowany zakupem astry G. Mam pytanie o te silniki, bo
ten niby trefny silnik to X16XEL czyli ecotec 1,6 16v. Czy silniki 1,4
ecotec i 1,8 ecotec też są problematyczne, tzn. czy też zużywają duże
ilości oleju? Bardzo proszę o wypowiedzi.

Data: 2010-09-14 09:16:20
Autor: krzysiek82
W dniu 2010-09-14 08:31, Andrzej pisze:
Ja jestem zainteresowany zakupem astry G. Mam pytanie o te silniki, bo
ten niby trefny silnik to X16XEL czyli ecotec 1,6 16v. Czy silniki 1,4
ecotec

1.4 i 1.6 16v są pechowe, po prostu błąd produkcyjny podczas honowania bloku.

  i 1,8 ecotec też są problematyczne, tzn. czy też zużywają duże
ilości oleju? Bardzo proszę o wypowiedzi.

o 1.8 słyszałem same pochlebne opinie.

--
krzysiek82

jakie troche mniej tanie auto z niskim zużyciem paliwa ?