jakie tylne lampki z odblaskiem?

Data: 2009-06-24 10:59:22
Autor: MichałG
jakie tylne lampki z odblaskiem?
PaweL pisze:
Cześć,

poszukuję tylnej lampki diodowej z wbudowanym światełkiem odblaskowym. Jedyna jaką znajduję to cateye TL-LD500-R. Czy rzeczywiście takie lampki są tak mało popularne? Według przepisów rower musi być wyposażony w tylny odblask i światełko. Chciałbym mieć 2w1, to nietypowa zachcianka?

pozdrawiam
Paweł
http://www.bumm.de/index.html
> katalog> Rücklichter

Chyba, że ta półka cenowa cie nie interesuje. W dodatku wiekszość na dynamo, ale warte tej ceny.

dystrybucja przez np. http://www.cyklotur.com/
Trzeba zadzwonić. Czasem nie maja w ofercie- sprowadzą.

pozdrawiam
Michał

Data: 2009-06-24 11:46:43
Autor: PaweL
jakie tylne lampki z odblaskiem?

http://www.bumm.de/index.html
> katalog> Rücklichter

Chyba, że ta półka cenowa cie nie interesuje. W dodatku wiekszość na dynamo, ale warte tej ceny.

no niestety mają jedną jedyną lampkę na baterię. Droższa i brzydsza od Cateye.

Paweł

Data: 2009-06-24 11:57:39
Autor: MichałG
PaweL pisze:
[...]

naliczyłem 4!  ;-)

Pozdrawiam
Michał

Data: 2009-06-24 13:50:16
Autor: PaweL
jakie tylne lampki z odblaskiem?
Data: 2009-06-24 14:04:55
Autor: MichałG
jakie tylne lampki z odblaskiem?
PaweL pisze:
naliczyłem 4!  ;-)

Aaa, rzeczywiście, są.

Ale w międzyczasie szukałem w polskich sklepach, szukałem i znalazłem :)
http://www.rove.pl/index.php?page=shop.product_details&flypage=ROVE_flypage.tpl&product_id=4522&category_id=7&option=com_virtuemart&Itemid=72
 http://www.rove.pl/index.php?page=shop.product_details&flypage=ROVE_flypage.tpl&product_id=2947&category_id=7&option=com_virtuemart&Itemid=72cena zdecydowanie przystępniejsza

tu też coś znajdziesz:
http://www.axa-mag.com.pl/