jakie ubezpieczenia w bliskie góry EU

Data: 2009-05-28 21:24:08
Autor: Zbynek Ltd.
jakie ubezpieczenia w bliskie góry EU
Witam

  ruda bukowina napisał(a) :
Niedawno poruszano tu problem wyjazdu za granicę bez ubezpieczenia i jak to
się może skończyć. Wyjeżdżam wkrótce na Słowację na spokojny, lajtowy trekking
(poza Tatrami) - i chciałabym się ubezpieczyć. Zwłaszcza zależałoby mi na
ubezpieczeniu od ponoszenia kosztów ewentualnej akcji ratunkowej wykonywanej
przez Horską Służbę, może jeszcze od następstw napadów, które zdarzają się w
słowackich górkach.  (Nic innego nie przychodzi mi do głowy... a może
powinno?) Polecilibyście coś? Jakąś konkretną polisę?

OEAV
http://www.oeav-events.at/Polen.htm

    Zbyszek
PGP key: 0x39E452FE

Data: 2009-05-29 05:15:55
Autor: jginter
jakie ubezpieczenia w bliskie góry EU
On 28 Maj, 21:24, "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamsto...@poczta.onet.pl>
wrote:
Witam

  ruda bukowina napisał(a) :

> [...]
> słowackich górkach.  (Nic innego nie przychodzi mi do głowy... a może
> powinno?) Polecilibyście coś? Jakąś konkretną polisę?

OEAV jest OK - sam posiadam. Tyle, że może nie dla każdego będzie
opłacalne. Warto w to wejść jeśli się częściej i regularniej wyjeżdża
za granicę w celach turystycznych. A szczególnie opłaca się gdy
zapiszemy się rodzinnie (dzieci uczące się nie płacą). Ponadto
pamiętajmy, że OEAV to nie jest ubezpieczenie - to jest członkostwo w
stowarzyszeniu powiązane z ubezpieczeniem w firmie UNIQUA. Wiąże sie
to tez pewnymi innymi przywilejami - np. zniżkami w wielu schroniskach
alpejskich.
--
Jacek G.

Data: 2009-06-08 14:18:29
Autor: Grzegorz
jakie ubezpieczenia w bliskie góry EU
OEAV
http://www.oeav-events.at/Polen.htm

Należy pamiętać jednak, że przed wyjazdem w Góry do państw UE - mając ubezpieczenie OEAV - należy "wyrobić" sobie europejską kartę ubezpieczenia zdrowotnego - OEAV zwraca tylko koszty leczenia i akcji nie objęte świadczeniami z ww. źródła. No i nie otrzyma się żadnego odszkodowania - tylko pomoc w razie wypadku.

Data: 2009-06-24 10:42:38
Autor: abc124
jakie ubezpieczenia w bliskie góry EU
Zatem...w jakiej cenie jest obecnie jednodniowe ubezpieczenie dla 1
osoby na Słowacji?

Data: 2009-06-25 08:32:59
Autor: Impatiens
On 24 Cze, 19:42, abc124 <bulina_na_glodo...@wp.pl> wrote:
Zatem...w jakiej cenie jest obecnie jednodniowe ubezpieczenie dla 1
osoby na Słowacji?

Witam
Ja planuję pobyt w lipcu w Tatrach na Słowacji i skorzystałem z
namiarów na firmy ubezpieczeniowe ze strony Horskiej Sluzby:
http://www.hzs.sk/index.php?lang=sk&site=poistenie
Są tam 4 linki do firm ubezpieczeniowych, które mają ubezpieczenie od
akcji ratowniczych w górach. Planuję wykupić dopiero na miejscu. Z
informacji tam zamieszczonych wychodzi, że koszt wynosi ok. 0,5 euro
na osobodzień.
Jak się wejdzie na linki tych firm można zobaczyć, gdzie mają swoje
najbliższe pobytu siedziby np.: w Popradzie jest i Generali i Union

Pozdrawiam
Impatiens

jakie ubezpieczenia w bliskie góry EU