jakie urządzenie sieciowe ?

Data: 2011-09-01 08:17:39
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
jakie urządzenie sieciowe ?
Dnia 2011-08-31, o godz. 21:27:27
"Azazel" <wroclawrules.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):

I teraz mam pytanie : pomyślałem, że będę maił neostradę i tego
drugiego dostawcę. Normalnie użytkownik będzie korzystał z neostrady
ale gdy będzie się logował do tej usługi to będzie korzystał z
drugiego dostawcy. Żeby jakieś urządzenie gdy wykryje zapytanie na
dany adres wybierało konkretnego dostawcę.

Czy to marzenia ściętej głowy ? Czy może się to da zrobić ?
Będę bardzo wdzięczny za każdą pomoc !

Zamień Neostradę na Internet DSL Tepsy i będziesz miał stałe IP bez
kombinowania z urządzeniami. Przy czym po pomiarze linii może się
okazać że te 20Mb które masz to faktycznie np. 5 czy 8 bo stan linii
jest taki że więcej się nie da. Tepsa maksymalnie na DSL-u daje ZTCP
15Mb.

Zdrówko

jakie urządzenie sieciowe ?