jakie urządzenie sieciowe ?

Data: 2011-09-05 16:09:40
Autor: Artur
jakie urządzenie sieciowe ?

"Azazel" <wroclawrules.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:j3m8vu$o3k$1inews.gazeta.pl...
Wiem, wiem to może nie na tę grupę ale nie raz ta grupa mi pomogła,
więc może teraz się ktoś życzliwy znajdzie i mnie oswieci ;)

W mojej firmie mam internet - neostradę 20mbit (na 2 lata) na modemo-routerze

Masz dwa wyjscia. Albo osobny (dodatkowy) router na ktorym wpisujesz trase statyczna do serwera z aplikacja na lacze 2 i default na lacze 1. Wtedy kazdy host w Twojej sieci musi miec skonfigurowany default na ten router.
Ewentualnie na kazdym hoscie w sieci wewnetrznej definiujesz wpis statyczny , ktory bedzie kierowal ruch do tego konkretnego IP na lacze 2, a default na 1.
Na Windows zrobisz to wpisem:
route -p add x.x.x.x mask y.y.y.y ip_gateway

A.

Data: 2011-09-06 08:56:13
Autor: _ąćę
jakie urządzenie sieciowe ?
Istnieją routery 2-wejściowe.
Aczkolwiek dość rzadkie i niezbyt tanie jak do "własnego" użytku.
Ale dla firmy z 20 stanowiskami to nie powinien byc kłopot.

Data: 2011-09-06 11:55:02
Autor: Artur
jakie urządzenie sieciowe ?

"_ąćę" <j666@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:j44n7c$kva$1inews.gazeta.pl...
Istnieją routery 2-wejściowe.
Aczkolwiek dość rzadkie i niezbyt tanie jak do "własnego" użytku.
Ale dla firmy z 20 stanowiskami to nie powinien byc kłopot.

Tak. To wszystko zalezy od budzetu jaki sie chce/moze przeznaczyc. Jesli sie chce wybrac rozwiazanie jeszcze bardziej elastyczne mozna probowac rozwiazania opartego o subinterfejsy wirtualne umieszczone w osobnych VLANach. Wowczas wogole znikaja limity ilosci obslugiwanych laczy.

A.

jakie urządzenie sieciowe ?