jakie urządzenie wielofunkcyjne, pomóżcie

Data: 2011-04-22 09:20:27
Autor: Kemens
jakie urządzenie wielofunkcyjne, pomóżcie
cześć,
muszę kupić do firmy urządzenie wielofunkcyjne,
żeby miało w sobie kolorową drukarkę laserową, ksero, fax,
skaner. druk duplex, LAN, skanowanie do pliku lub na mejla,
tania w eksploatacji, dla jakiś 8 osób, koszt do ok 3000 zł
rozglądałem się :
1. HP LJ CM2340fxi - ok 2.500 zł ale ma trochę złych opinii
http://www.ceneo.pl/;0151835797-10;02315.htm
2. Lexmark x546dtn - ale podobno skaner do kitu
http://tinyurl.com/3cq9jqb ok 2800 zł

poradzcie coś --

Data: 2011-04-22 11:37:01
Autor: Zakarm
W dniu 2011-04-22 11:20, Kemens pisze:
[...]

Od HP trzymal bym sie z daleka miesiac temu kupilem HP 3000 i po wydrukowaniu 30 stron mam juz tylko 30% tuszu w pojemnikach.

Odkad pamietam HP zawsze zarabial na materialach ekspoatacyjnych wiec omin go z daleka.

Data: 2011-04-22 12:17:13
Autor: Adam
W dniu 2011-04-22 11:37, Zakarm pisze:
[...]

Nie przesadzaj z tymi HP ;)
Ile ich masz? Wszystkie takie same?
Jaki toner startowy miałeś? Czy bęben był nasączony?
I czy te 30 stron to przy pokryciu 5%?

Faktem jest, że ostatnie naprawdę dobre i mocne HP to były serii 5P :(

Do wątkotwórcy:
Poszukaj może coś z "niezniszczalnych" OKI.
Ewentualnie inna możliwość: dzierżawa sprzętu. Płacisz miesięczny ryczałt i nic cię nie obchodzi, a możesz mieć nawet dużego HUBa z sortownicami, podajnikami, zszywaczami, itp. Ale to dla 8 osób nadmierne dobrodziejstwo ;)

Data: 2011-04-22 13:31:34
Autor: ąćęłńóśźż
jakie urządzenie wielofunkcyjne, pomóżcie
Masz jakieś namiary?
Byłbym zainteresowany dzierżawą od firmy.
Drukujemy średnio 2 tys. stron cz.b. miesięcznie, czasem więcej czasem może mniej.

-- -- -

Data: 2011-04-22 18:35:01
Autor: Adam
W dniu 2011-04-22 13:31, ąćęłńóśźż pisze:
Masz jakieś namiary?
Byłbym zainteresowany dzierżawą od firmy.
Drukujemy średnio 2 tys. stron cz.b. miesięcznie, czasem więcej czasem może mniej.

Mój dawny klient: Danka Polska.
Nie śmiać się: "Danka" to nie polski wyraz, nie jest to imię żeńskie.

www.danka.com.pl

Innych namiarów nie mam.

--
Pozdrawiam.

Adam.

jakie urządzenie wielofunkcyjne, pomóżcie