jakie wozid³o? soul VS partner?

Data: 2010-02-28 14:44:08
Autor: Jackare
jakie wozid³o? soul VS partner?
U¿ytkownik "icek2" <icek2@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hmammk$2k8$1news.onet.pl...

dla rodzinki co bêdzie siê powiêkszaæ..

w pracy je¿dzê partnerem, je¼dzi mi siê ok
pali do 6l

chcia³bym by mo¿na by³o takim autem wyjechaæ na wakacje, zapakowaæ wózek i inne duperele

Poogl±daj sobie dacie logan MCV. Zrób sobie jazdê próbn± i oceñ czy ci siê przyda.
Mam tak± od roku. U¿ytkujê j± do DG i jestem zadowolony z tym ¿e moje przebiegi to ok 20 tys rocznie.
--
Jackare

Data: 2010-03-01 00:12:37
Autor: ToM
[...]

Z jakim silnikiem masz tego logana? Jak sie sprawuje, jakie typowe bolaczki. Pytam bo tez szukam do DG
ToM
Astra 1,4mpi+lpg RK

Data: 2010-03-07 07:49:50
Autor: Jackare
jakie wozid³o? soul VS partner?
U¿ytkownik "ToM" <trasher@ciach-gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hmeqe7$ma2$5news.vectranet.pl...

Z jakim silnikiem masz tego logana? Jak sie sprawuje, jakie typowe bolaczki. Pytam bo tez szukam do DG
--
silnik 1,6, 87 KM, 8 zaworowy.  Taki silnik wybra³em z rozmys³em jako prosty technicznie, sprawdzony, trudny do zakatowania przez ludzi i rozs±dnie wp³ywaj±cy na cenê zakupu auta.
Bol±czki czy raczej wady:

jakie wozid³o? soul VS partner?