jakie wrazenia z nowego V-Power GTL?

Data: 2009-04-29 13:59:22
Autor: .Peeter
jakie wrazenia z nowego V-Power GTL?
Użytkownik "Wojtek" napisał:
u mnie mam przejechane niecale 400km od zatankowania do pełna, juz widzę, że zrobie więcej km na baku niz na "zwykłej" ropie.

Mnie po 300 kilometrach przejechanych też się wydaje, że auto mniej pali,
a generalnie nie żałuję sobie i moje nie żałowanie jest dość równomierne. :)

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2009-04-29 06:49:40
Autor: celuloz
On 29 Kwi, 13:59, ".Peeter" <peeter...@nospam.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Wojtek" napisał:

> [...]

a generalnie nie żałuję sobie i moje nie żałowanie jest dość równomierne. :)

nie od dziś wiadomo, że marketing czyni cuda. (wystarczy spojrzeć na
opinie użytkowników magnetyzerów i ich sprzedaż na alledrogo)

jakie wrazenia z nowego V-Power GTL?