jakie wrazenia z nowego V-Power GTL?

Data: 2009-04-29 21:40:51
Autor: Rafał \"SP\" Gil
jakie wrazenia z nowego V-Power GTL?
Wojtek pisze:
u mnie mam przejechane niecale 400km od zatankowania do pełna, juz widzę, że zrobie więcej km na baku niz na "zwykłej" ropie.

Zatarłem tym silnik, który dawał radę sprężać nawet wodę. Odradzam - gówna jakich mało.

Nie mówię o "dowcipie" mechanika, który powiedział, że dodatkowo mam do wymiany większość uszczelek bo je jakiś kwas z tego gówna pożarł.

Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-04-29 22:35:48
Autor: Bastion

Użytkownik "Rafał "SP" Gil" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:gtaag2$eu$1inews.gazeta.pl...
Wojtek pisze:
> [...]
> zrobie więcej km na baku niz na "zwykłej" ropie.

Zatarłem tym silnik, który dawał radę sprężać nawet wodę.

Czy mozna zatrzec silnik paliwem?

Data: 2009-04-30 22:57:57
Autor: bratPit
jakie wrazenia z nowego V-Power GTL?

Zatarłem tym silnik, który dawał radę sprężać nawet wodę.
Odradzam - gówna jakich mało.

Czy mozna zatrzec silnik paliwem?

oczywiście, i nie tylko, wrzucałem tutaj niedawno fotki co się może stać silnikowi jeżeli uwierzy się marketingoidom,
brat

Data: 2009-05-01 20:47:16
Autor: Bastion

Użytkownik "bratPit" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:gtd3ci$p89$1inews.gazeta.pl...

> Czy mozna zatrzec silnik paliwem?

oczywiście, i nie tylko, wrzucałem tutaj niedawno fotki co się może stać
silnikowi jeżeli uwierzy się marketingoidom,

Foty widzialem, te z rozwalonym blokiem silnika(fajne!).
No ale co te foty maja wspolnego z zatarciem silnika?

Duza zawartosc siarki w ropie moze przyczyniac sie
do zacieracia pompy wtryskowej(pompa smarowana jest ropa). OK.
Tylko jak paliwo syntetyczne z 0% zawartosci siarki i weglowodorow
aromatycznych moze zatrzec silnik?
To chyba jakis zart.

Na tej grupie sa wyrazne podzialy na krytykujacych/chwalacych:
- jazde na swiatlach
- diesle
- benzyniaki
- LPG
- auta na F
- kapeluszniczy styl jazdy

Cos czuje ze GTL bedzie nastepny.

Data: 2009-05-01 22:11:21
Autor: bratPit
jakie wrazenia z nowego V-Power GTL?

Tylko jak paliwo syntetyczne z 0% zawartosci siarki i weglowodorow
aromatycznych moze zatrzec silnik?
To chyba jakis zart.

oczywiście że tak, ironia z lekką nutką dekadencji,

Na tej grupie sa wyrazne podzialy na krytykujacych/chwalacych:

staram się być z dala od takich podziałów, lubie albo pogadać rzeczowo albo pożartować, idiotyczne dyskusje dla sztuki na wzór politycznych z TV mnie nie bawią,
brat

jakie wrazenia z nowego V-Power GTL?