jakie wrazenia z nowego V-Power GTL?

Data: 2009-04-30 07:33:43
Autor: MichałG
jakie wrazenia z nowego V-Power GTL?
Wojtek pisze:
u mnie mam przejechane niecale 400km od zatankowania do pełna, juz widzę, że zrobie więcej km na baku niz na "zwykłej" ropie.

autko citroen 1.9diesel wolnossący ( DW8 ) z przebiegiem 100.000
v-pover i podobne wynalazki to po prostu zwyczajne paliwo sprzedawane w całej europie na kazdej stacji ..... oprócz tego Płock produkuje takie 'całkiem zwyczajne'.... ;-) . Niestety znów nas ktos (od dawna) dyma....

Pozdrawiam
Michał

jakie wrazenia z nowego V-Power GTL?