jakie zamienniki tarcz do Magura Julie?

Data: 2010-03-09 16:14:09
Autor: Legut
jakie zamienniki tarcz do Magura Julie?

No właśnie - tarcze się kończą a oryginalne niedostępne i drogie - co możecie polecić jako zamiennik Magura 180 i 160 mm mocowanie 6 śrub?

pozdrawiam
Legut

Data: 2010-03-09 17:44:49
Autor: kml

Użytkownik "Legut" <rlegutko@ad-acta.pl> napisał w wiadomości news:hn5p9n$avt$1nemesis.news.neostrada.pl...

No właśnie - tarcze się kończą a oryginalne niedostępne i drogie - co możecie polecić jako zamiennik Magura 180 i 160 mm mocowanie 6 śrub?

Każde jedne tarcze dostępne na rynku.

kml
Last update 21/2/2010 Specialized Defroster MTB 2010.

Data: 2010-03-09 19:35:18
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
jakie zamienniki tarcz do Magura Julie?
Legut bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
No właśnie - tarcze się kończą a oryginalne niedostępne i drogie - co możecie polecić jako zamiennik Magura 180 i 160 mm mocowanie 6 śrub?

Alligator Wind Cutter.
Przejeździła ze mną całą zimę i jest w idealnym stanie. Co prawa nie w
Julie, a w mechanicznym Avidzie BB5, ale tarcza to tarcza. Ważne, żeby nie
była zrobiona z gównaniestali.

Data: 2010-03-10 10:11:46
Autor: kosik
jakie zamienniki tarcz do Magura Julie?

Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał w wiadomości news:4m1r1cucnnto.dlgpedaluje.ile.moze...
Alligator Wind Cutter.

Z założeniem, że właściciel nie jest zbyt ciężki i nie będzie jeździł po górach to mogą być. A poza tym to tańsze i lepsze będa zwykłe Shimano.

Pozdrawiam
kosik

Data: 2010-03-10 12:06:28
Autor: Legut
[...]

Ale ja właśnie jestem ciężki i jeżdżę po górach ;)

pozdrawiam
Legut

Data: 2010-03-10 17:36:59
Autor: kosik

Użytkownik "Legut" <rlegutko@ad-acta.pl> napisał w wiadomości news:hn7v59$ok3$1nemesis.news.neostrada.pl...
Ale ja właśnie jestem ciężki i jeżdżę po górach ;)

Ja waże 80-90kg i mam windcuttera 160 z tyłu. Na przód bym sie nie odważył nawet 180mm. Miałem okazje jeździć i nie dość, że siły było mało to jeszcze sie bardzo szybko przegrzewała. Wole klasyczny zestaw Shimano :)

Pozdrawiam
kosik

jakie zamienniki tarcz do Magura Julie?