jakie zawory [turystyka]

Data: 2009-03-08 17:57:37
Autor: Jan Srzednicki
jakie zawory [turystyka]
On 2009-03-08, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> wrote:
Witam,
Detek z jakimi zaworami uzywacie i dlaczego?
Ja, jak dotad glownie 'Dunlopa' czyli samochodowego (bo latwiej dmuchac na stacjach benzynowych).

To nie Dunlop, to Schrader. Dunlop to takie, jakie dawali w Wigry 3 i
innych takich zwykle, o:

http://en.wikipedia.org/wiki/Valve_stem#Dunlop_.28or_Woods.29

Ale widze ze niektorzy dlugodystansowcy uzywaja wlasnie 'rowerowych' plus przejsciowka na 'samochodowe'.
Czy tak na prawde jest jakas roznica?

Jak dla mnie, prawie żadna. Czasem niektóre obręcze trzeba rozwiercać,
żeby Schrader się zmieścił. :P

Data: 2009-03-17 01:33:45
Autor: Titus Atomicus
jakie zawory [turystyka]
In article <slrngr81oh.16md.w_at_wrzask_dot_pl@oak.pl>,
 Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot_pl@nowhere.invalid> wrote:

On 2009-03-08, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> wrote:
> [...]

To nie Dunlop, to Schrader. Dunlop to takie, jakie dawali w Wigry 3 i

Tak, przepraszam. Zawsze mi sie myli.

TA

jakie zawory [turystyka]