jakie zawory [turystyka]

Data: 2009-03-08 21:17:59
Autor: pawel\(suw\)
jakie zawory [turystyka]
Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-D1D27D.18505208032009news.onet.pl...
Witam,
Detek z jakimi zaworami uzywacie i dlaczego?
Ja, jak dotad glownie 'Dunlopa' czyli samochodowego (bo latwiej dmuchac
na stacjach benzynowych).
Ale widze ze niektorzy dlugodystansowcy uzywaja wlasnie 'rowerowych'
plus przejsciowka na 'samochodowe'.
Czy tak na prawde jest jakas roznica?
TA
=========================
W praktyce "rowerowe" lepiej się sprawdzają.
Jak sie wozi pompkę to w każdym miejscu napompujesz/dętkę wymienisz.
Te drugie... szukaj po drodze kompresora. Ewentualnie mozna wozic ta przejsciówkę.
Paweł

Data: 2009-03-08 21:36:03
Autor: nemo
jakie zawory [turystyka]

Data: 2009-03-08 22:36:23
Autor: granat
jakie zawory [turystyka]

Data: 2009-03-09 17:21:41
Autor: pawel\(suw\)
jakie zawory [turystyka]

W praktyce "rowerowe" lepiej się sprawdzają.

A tak konkretnie, to w czym się lepiej sprawdzają "rowerowe"?

pozdrawiam,
nemo

--
Cats are smarter than dogs.
You can't get eight cats

Data: 2009-03-09 19:40:39
Autor: nemo
jakie zawory [turystyka]
napisałeś:
> W praktyce "rowerowe" lepiej się sprawdzają.
> Jak sie wozi pompkę to w każdym miejscu napompujesz/dętkę wymienisz.

No... tak. Jak się wozi pompkę, to można napompować i wymienić dętkę w przypadku użycia każdego rodzaju zaworu... Z tym, że zaworki typu Presta są delikatne w porównaniu z Dunlopem (coraz rzadszym chyba, zresztą) lub Shraderem.

> Te drugie... szukaj po drodze kompresora. Ewentualnie mozna wozic ta
> przejsciówkę.

"Te drugie" oznaczają zawory typu Shrader? To oznacza, że do Shradera muszę znaleźć kompresor? Można kompresorem (wysiłek mniejszy) ale czy nie można też pompką z plecaka? :)

pozdrawiam,
nemo

Data: 2009-03-09 18:22:33
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
jakie zawory [turystyka]
Panie pawel(suw), prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:gp1956$uf4$1news.onet.pl> przy ul....

[...]

Za moich czasów były pompki ręczne do zaworów samochodowych... Ale ja to
stary jestem.

<ot mode=on>
Cytowanie!
<ot mode=off>

Data: 2009-03-09 18:30:50
Autor: Solar
jakie zawory [turystyka]
pawel(suw) pisze:

W praktyce "rowerowe" lepiej się sprawdzają.
Jak sie wozi pompkę to w każdym miejscu napompujesz/dętkę wymienisz.
Te drugie... szukaj po drodze kompresora. Ewentualnie mozna wozic ta przejsciówkę.

To jak mam Schradery, to nie mogę w każdym miejscu napompować dętki pompką?

"Kobieta powinna zasłaniać oblicze, bowiem nie zostało ono stworzone na podobieństwo Boga."
                                                    św. Bernard

jakie zawory [turystyka]