jakie zimówki polecacie w tym roku ?

Data: 2010-08-17 04:41:30
Autor: Kamil
jakie zimówki polecacie w tym roku ?
Poszukuję nowych opon zimowych do nissana almery
rozmiar to 185/65 R15 i zastanawiam się nad jednym z dwóch modeli:

GoodYear Ultra Grip 7+ do kupienia za 218zł /szt
Bridgestone Blizzak LM-30 w podobnej cenie

szukam opn teraz bo znając życie od września ceny zaczną iść do góry.

Co sądzicie o tych modelach ? a moze polecicie mi coś innego..
tak,  zeby miało najlepszy wspólczynnik jakość/cena i za komplet 4szt
do 900zł :)

pozdrawiam..

Data: 2010-08-17 14:33:37
Autor: Marian Paździoch
Użytkownik "Kamil" <kgerus@gmail.com> napisał w wiadomości news:efb9f949-583b-452f-9de7-3da8b19fe2ad5g2000yqz.googlegroups.com...
zastanawiam się nad jednym z dwóch modeli:
GoodYear Ultra Grip 7+ do kupienia za 218zł /szt
Bridgestone Blizzak LM-30 w podobnej cenie

UG 7+ posiadam w rozmiarze 17 i bardzo polecam. Dobra opona. Polecam rownież Pirelli Snowcontrol, pare zl drozsze, ale chyba jeszcze lepsze od UG (chyba, bo mam je w roznych samochodach wiec ciezko porownac).

Pzdr.
M.

Data: 2010-08-17 15:19:11
Autor: Seba
jakie zimówki polecacie w tym roku ?
Dnia Tue, 17 Aug 2010 04:41:30 -0700 (PDT), Kamil napisał(a):

Co sądzicie o tych modelach ?

UG 7+ ujeżdżałem w Lybrze przez dwa sezony zimowe - to naprawdę bardzo
fajna i przewidywalna opona o niezłym uciągu pod górę 'po śliskim'.
Spotkałem się z netowymi opiniami, że dosyć szybko (po krótkim
przebiegu) traci swoje własciwości - jednak ja tego absolutnie nie
doświadczyłem. Z czystym sumieniem, patrząc przez pryzmat własnych
doświadczeń mogę Ci ją polecić. --
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2010-08-17 16:36:22
Autor: Marian Paździoch
Użytkownik "Seba" <seb_beztego_sob@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:31k9m7fzvidy.9se0z2fjglhk$.dlg40tude.net...
Spotkałem się z netowymi opiniami, że dosyć szybko (po krótkim
przebiegu) traci swoje własciwości - jednak ja tego absolutnie nie
doświadczyłem.

Potwierdzam. Przejeździłem 2 sezony i dalej jestem zadowolony.

Data: 2010-08-17 16:53:08
Autor: omega_fan
On 08/17/2010 01:41 PM, Kamil wrote:
Poszukuję nowych opon zimowych do nissana almery
rozmiar to 185/65 R15 i zastanawiam się nad jednym z dwóch modeli:

GoodYear Ultra Grip 7+ do kupienia za 218zł /szt
Bridgestone Blizzak LM-30 w podobnej cenie

Slyszalem tez bardzo pozytywne opinie o Fulda Kristall Montero 3.

Data: 2010-08-17 19:10:26
Autor: qba
W dniu 2010-08-17 13:41, Kamil pisze:
[...]

kupiłem na ten sezon goodyeary, jeszcze nie jeździłem ale po moim riserczu wydawały się być najrozsądniejszym wyborem

Data: 2010-08-17 22:23:31
Autor: Paweł
jakie zimówki polecacie w tym roku ?
UG mają podobno tąka wadę, że ze wzrostem zużycia
parametry lecą, ja dlatego kupiłem LM25

Data: 2010-08-18 16:55:21
Autor: kamil

"Paweł" <pawel@usun.to> wrote in message news:4c6aefc2$0$27028$65785112news.neostrada.pl...
UG mają podobno tąka wadę, że ze wzrostem zużycia
parametry lecą, ja dlatego kupiłem LM25

To sa inne opony, ktore zuzyte trzymaja jak nowe albo lepiej?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-08-18 12:50:24
Autor: kkk
On 18 Sie, 17:55, "kamil" <ka...@spam.com> wrote:

To sa inne opony, ktore zuzyte trzymaja jak nowe albo lepiej?

Niby (marketingowo) są ale to nie zimówki :)

Data: 2010-08-17 20:01:06
Autor: to
jakie zimówki polecacie w tym roku ?
begin Kamil
a moze polecicie mi coś innego.. tak, zeby miało najlepszy wspólczynnik jakość/cena i za komplet 4szt do 900zł
:)

Dunlopy 3D są ok, spokojnie da się jeździć 150 km/h po śniegu itp.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-08-17 21:29:31
Autor: mgr inż.
On 2010-08-17 13:41, Kamil wrote:
Poszukuję nowych opon zimowych do nissana almery
rozmiar to 185/65 R15 i zastanawiam się nad jednym z dwóch modeli:

GoodYear Ultra Grip 7+ do kupienia za 218zł /szt
Bridgestone Blizzak LM-30 w podobnej cenie

Dorzuce jeszcze do pytania:
Gislaved Euro Frost

Zna ktos? Oponiarz mi ostatnio zaproponowal i mocno sie zdziwilem slyszac nazwe. W necie jednak zimowki te maja dobra opinie.

--
Pozdrawiam,
mgr inż.

Data: 2010-08-18 02:40:49
Autor: kkk
jakie zimówki polecacie w tym roku ?
On 17 Sie, 21:29, "mgr inż." <n...@mail.com> wrote:

Dorzuce jeszcze do pytania:
Gislaved Euro Frost

Znam, dobre skandynawskie opony, u nas słabo znane.
Jeździłem również na letnich tej firmy - również mogę polecić.

Data: 2010-08-18 02:03:51
Autor: Chlorek potasu

"Kamil" <kgerus@gmail.com> wrote in message news:efb9f949-583b-452f-9de7-3da8b19fe2ad5g2000yqz.googlegroups.com...
[...]

Znowu sie zaczynają żniwa dla marketingowców. Bez opon zimowych ani rusz, mimo że 90% czasu jeździ się po mieście, pewnie inni marketingowcy wcisnęli Ci kit, że trzeba olej zmieniać w samochodzie, albo że komórka którą masz od 3 lat jest stara i musisz kupić nową.

--
Jarek

Data: 2010-08-18 08:30:49
Autor: J.F.
On Wed, 18 Aug 2010 02:03:51 +0200,  Chlorek potasu wrote:
[...]

Zebys ty widzial jak Wroclaw w tym roku wygladal. Snieg lezal cos miesiac, i zima, a moze opony, zmusily mnie do zakupu
saperki, co mi sie nie przydarzylo przez poprzednie 20 lat, mimo ze
zima w gorach bylem czestym gosciem  :-) J.

Data: 2010-08-18 09:29:17
Autor: e^x/dx
[...]

Polecam całoroczne (np. GY 4Seasons),
ale nie zmieszczą się w zakładanym budżecie.

Pozdrawiam,
e^x/dx

Data: 2010-08-18 17:02:36
Autor: Bydlę
Chlorek potasu wrote:

> Bez opon zimowych ani
> rusz, mimo że 90% czasu jeździ się po mieście

A ja mogę, skoro czasowo to nie wiem, bo nie liczę, ale kilometrowo to więcej jestem w trasie niż w mieście?

--
Bydlę

Data: 2010-08-19 09:18:45
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2010-08-18 02:03, Chlorek potasu pisze:

Znowu sie zaczynają żniwa dla marketingowców. Bez opon zimowych ani rusz, mimo że 90% czasu jeździ się po mieście,

Zlituj się waćpan, dopiero sierpień! Takie teksty to regularna
rozrywka na grupie, ale dopiero od października, listopada...
Teraz flejmu z tego nie będzie...

jakie zimówki polecacie w tym roku ?