jakie zimówki polecacie w tym roku ?

Data: 2010-08-18 02:03:51
Autor: Chlorek potasu
jakie zimówki polecacie w tym roku ?

"Kamil" <kgerus@gmail.com> wrote in message news:efb9f949-583b-452f-9de7-3da8b19fe2ad5g2000yqz.googlegroups.com...
Poszukuję nowych opon zimowych do nissana almery
rozmiar to 185/65 R15 i zastanawiam się nad jednym z dwóch modeli:

GoodYear Ultra Grip 7+ do kupienia za 218zł /szt
Bridgestone Blizzak LM-30 w podobnej cenie

szukam opn teraz bo znając życie od września ceny zaczną iść do góry.

Co sądzicie o tych modelach ? a moze polecicie mi coś innego..
tak,  zeby miało najlepszy wspólczynnik jakość/cena i za komplet 4szt
do 900zł :)

Znowu sie zaczynają żniwa dla marketingowców. Bez opon zimowych ani rusz, mimo że 90% czasu jeździ się po mieście, pewnie inni marketingowcy wcisnęli Ci kit, że trzeba olej zmieniać w samochodzie, albo że komórka którą masz od 3 lat jest stara i musisz kupić nową.

--
Jarek

Data: 2010-08-18 08:30:49
Autor: J.F.
On Wed, 18 Aug 2010 02:03:51 +0200,  Chlorek potasu wrote:
[...]

Zebys ty widzial jak Wroclaw w tym roku wygladal. Snieg lezal cos miesiac, i zima, a moze opony, zmusily mnie do zakupu
saperki, co mi sie nie przydarzylo przez poprzednie 20 lat, mimo ze
zima w gorach bylem czestym gosciem  :-) J.

Data: 2010-08-18 09:29:17
Autor: e^x/dx
[...]

Polecam całoroczne (np. GY 4Seasons),
ale nie zmieszczą się w zakładanym budżecie.

Pozdrawiam,
e^x/dx

Data: 2010-08-18 17:02:36
Autor: Bydlę
Chlorek potasu wrote:

> Bez opon zimowych ani
> rusz, mimo że 90% czasu jeździ się po mieście

A ja mogę, skoro czasowo to nie wiem, bo nie liczę, ale kilometrowo to więcej jestem w trasie niż w mieście?

--
Bydlę

Data: 2010-08-19 09:18:45
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2010-08-18 02:03, Chlorek potasu pisze:

Znowu sie zaczynają żniwa dla marketingowców. Bez opon zimowych ani rusz, mimo że 90% czasu jeździ się po mieście,

Zlituj się waćpan, dopiero sierpień! Takie teksty to regularna
rozrywka na grupie, ale dopiero od października, listopada...
Teraz flejmu z tego nie będzie...

jakie zimówki polecacie w tym roku ?