[wy偶alam si臋] jakiego 'pecha' ma war siawiak w miedzyzdrojach

Data: 2010-07-31 15:06:22
Autor: S P 1 Q X L
[wy偶alam si臋] jakiego 'pecha' ma war siawiak w miedzyzdrojach
W dniu 2010-07-31 12:17, Micha艂 Gut pisze:
Nadal w naszym t臋pym spo艂ecze艅stwie pokutuj膮 stereotypy i ksenofobia na
tle rejestracji....
Mia艂em urlop w ko艂obrzegu i wybrali艣my si臋 na 3 samochody do
miedzyzdrojow na dzien zwiedzania i wypoczynku...

Opieprzyli mi now膮 antene (a raczej bat z cewk膮) alana 9 przykreconego
motylkiem, czyms twardym na oko kluczykiem od samochodu porysowali mi
samochod od strony chodnika (uszkadzajac tez reklamy ale dzieki temu
ocalal lakier pod naklejkami z reklamami), szwagrowi prawie idealn膮 fok臋
za kt贸r膮 zap艂aci艂 3x co ja za swoje zmaltretowane punto oblecieli mu po
lakierze z dwoch stron a trzeci znajomy zostal oszczedzony bo stal po
drugiej stronie ulicy - ale jego by bolalo bardziej bo stal jaguarem
bodaj xjs czy cos. Wszyscy na blachach zaczymajacych sie od W.

90% Mi臋dzyzdroj贸w ma zakaz zatrzymywania si臋. Chyba trafi艂e艣 na Stra偶nik贸w Texasu :)

No c贸偶, jak si臋 przybywa z Warsiafki i sie nie ma 10z艂 na p艂atny parking, na kt贸rym nie opierdoliliby Ci anteny i nie porysowali auta, to si臋 potem skamle jak pies :(

TLZ

PS. Tak, te偶 nie lubi臋 tych z Warsiafki!

Data: 2010-07-31 15:35:02
Autor: Micha艂 Gut
[wy偶alam si臋] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach
90% Mi臋dzyzdroj贸w ma zakaz zatrzymywania si臋. Chyba trafi艂e艣 na Stra偶nik贸w Texasu :)

albo najwidoczniej zatrzymalem sie na pozostalych 10%

No c贸偶, jak si臋 przybywa z Warsiafki i sie nie ma 10z艂 na p艂atny parking, na kt贸rym nie opierdoliliby Ci anteny i nie porysowali auta, to si臋 potem skamle jak pies :(

zawsze parkujesz na p艂atnych ?
ja nie - a owe 10pln wole wydac na paliwo zeby sie kawalek gdzies przejechac

Data: 2010-07-31 17:39:54
Autor: pavellz
[...]

Ale s膮 ku temu jakie艣 konkretne przes艂anki czy po prostu powtarzasz
po kolegach z trybuny pi艂karskiej? :)
Ja nie widz臋 powodu abym mia艂 dodatkowo p艂aci膰 za p艂atny parking
skoro te wok贸艂 s膮 og贸lnodost臋pne i tak samo podchodz臋 do parking贸w
w Warszawie (moje rodzinne miasto) i jako艣 nie mam nic przeciwko temu,
偶e po艂ow臋 osiedla zastawiaj膮 mi auta z rejestracj膮 z lubelskiego. Ci ludzie
te偶 maj膮 dwie r臋ce, dwie nogi i naprawd臋 nie maj膮 na czole napisane 偶e s膮 inni
ni偶 my tutaj. :)

Tak powa偶nie - to zupe艂nie nie rozumiem takiego nastawienia - nie lubi臋
kogo艣 bo nie. Poznaj troch臋 ludzi z tego miasta. Jest taka hipoteza,
偶e to bardzo os艂abia stereotypy.

A tak a propos - czym Twoja wypowied藕 r贸偶ni si臋 od "jak ci si臋 tu nie podoba to wypad"?
I teraz pytanie drugie - jak by艣 odebra艂 tak膮 wypowied藕 gdyby pad艂a z ust Warszawiaka
pod adresem mieszka艅ca dajmy na to wspomnianych Mi臋dzyzdroj贸w? :)

Pozdrawiam serdecznie ze znienawidzonego miasta :)
Pawe艂

Data: 2010-08-01 00:40:16
Autor: Artur Ma艣l膮g
[wy偶alam si臋] jakiego 'pecha' ma war siawiak w miedzyzdrojach
W dniu 2010-07-31 15:06, S P 1 Q X L pisze:
(...)
90% Mi臋dzyzdroj贸w ma zakaz zatrzymywania si臋. Chyba trafi艂e艣 na
Stra偶nik贸w Texasu :)

A 10% nie ma, b膮d藕 post贸j jest czasowy. Uzasadnij, czemu na tych
miejscach kto艣 mia艂by urywa膰 anteny, rysowa膰 lakier.

No c贸偶, jak si臋 przybywa z Warsiafki i sie nie ma 10z艂 na p艂atny
parking, na kt贸rym nie opierdoliliby Ci anteny i nie porysowali auta, to
si臋 potem skamle jak pies :(

Fajnie. Lubi臋 takie teksty i klimaty. Jak parkowa膰 wolno to co艣 z艂ego,
poniewa偶 tablice sto艂eczne?

PS. Tak, te偶 nie lubi臋 tych z Warsiafki!

To wiele wyja艣nia...

--
Jutro to dzi艣 - tyle 偶e jutro.

Data: 2010-07-31 23:39:11
Autor: to
[wy縜lam si闿 jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach
begin Artur Ma艣l膮g
90% Mi臋dzyzdroj贸w ma zakaz zatrzymywania si臋. Chyba trafi艂e艣 na
Stra偶nik贸w Texasu :)

A 10% nie ma, b膮d藕 post贸j jest czasowy. Uzasadnij, czemu na tych
miejscach kto艣 mia艂by urywa膰 anteny, rysowa膰 lakier.

A jak nie wolno to pow贸d, 偶eby rysowa膰 i urywa膰?

Ma艂omiasteczkowe kompleksy...

--
ignorance is bliss

Data: 2010-08-01 19:47:22
Autor: Artur Ma艣l膮g
[wy偶alam si臋] jakiego 'pecha' ma w arsiawiak w miedzyzdrojach
W dniu 2010-08-01 01:39, to pisze:
begin Artur Ma艣l膮g

[...]

Pow贸d mo偶e nie, niemniej nie dziwi膮 mnie porysowane samochody, kt贸re
blokuj膮 przej艣cie, uniemo偶liwiaj膮 normalne przej艣cie np. z w贸zkiem.
Takich mamy dostatek. Niekt贸rzy gdyby mogli to by do sypialni
samochodem wjechali.

[...]

By膰 mo偶e - r贸wnie dobrze mo偶e by膰 to zwyk艂e uniwersalne chamstwo.

--
Jutro to dzi艣 - tyle 偶e jutro.

Data: 2010-08-02 21:39:13
Autor: to
[...]

To najwyra藕niej mamy do艣膰 odmienne poczucie przyzwoito艣ci, bo mnie dziwi膮.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-08-03 07:35:56
Autor: Artur Ma艣l膮g
[wy偶alam si臋] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach
W dniu 2010-08-02 23:39, to pisze:
begin Artur Ma艣l膮g

[...]

By膰 mo偶e, tyle 偶e ja ani s艂owa o przyzwoito艣ci nie pisa艂em...

--
Jutro to dzi艣 - tyle 偶e jutro.

[wy偶alam si臋] jakiego 'pecha' ma war siawiak w miedzyzdrojach