[wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach

Data: 2010-07-31 13:12:41
Autor: J.F.
[wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach
On Sat, 31 Jul 2010 12:17:29 +0200,  Michał Gut wrote:
Nadal w naszym tępym społeczeństwie pokutują stereotypy i ksenofobia na tle rejestracji....

Musisz spojrzec na siebie krytycznie - czemu was nie lubia :-)

Wszyscy na blachach zaczymajacych sie od W. Jedyne zreszta samochody o ile sie nie myle z rejestracjami W.

A coz to sie stalo - warszawiakow zabraklo, czy ich skutecznie z
Miedzyzdrojow przegoniono ? :-)

Co mnie w tym wpienia jeszcze bardziej? to ze bedąc głuchym (bez anteny na kikucie mialem zasieg nadawania i odbioru jakies 100m) w drodze powrotnej wpakowalem sie na fotoradar i ustawiony byl zeby cykac niskie

Ale co - tez tylko rejestracje na W cykal ? :-)

przekroczenia - mnie zlapal na oko 75@60, doslownie 10 m od znaku rozpoczynajacego 70 na godzine zeby lapac tych co zaczna sie rozpedzac przed znakiem. postawili fotoradar wygladajacy jak smietnik i pieknie cyknal 2 foty przy mnie. mnie i jadacemu przede mna.

A to faktycznie ustawiony na warszawiakow - jakby ci sie nie
spieszylo, trzymalbys wiekszy odstep, to bys wyhamowal do 69 :-)

Wiem ze moim bledem bylo zostawienie przykeconej anteny ale nigdy jej nie odkrecalem i zostawialem w nocy i w dzien w warszawie, konstancinie, piasecznie i innych miastach i miasteczkach i bylo ok.

Jakie to warszawskie - u nas jest tak, to w calej polsce tez jest tak
:-P

Tu trafilem na tępych wandali i mam za swoje.

Dlaczego wandali ? I skad wiesz ze nie ze stolicy ? :-)

J.

Data: 2010-07-31 15:26:43
Autor: Michał Gut
[wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach
Musisz spojrzec na siebie krytycznie - czemu was nie lubia :-)

nie wiem czemu, zwlaszcza ze mieszkam na wsi 25km od wwy

Wszyscy na blachach zaczymajacych sie od W. Jedyne zreszta samochody o ile
sie nie myle z rejestracjami W.

A coz to sie stalo - warszawiakow zabraklo, czy ich skutecznie z
Miedzyzdrojow przegoniono ? :-)

statystyk nie robilem, ba...nawet nie gapilem sie jakos specjalnie na blachy

[...]

nie, ale nie pisalem ze fotka to efekt tablicy na W (choc akurat posrednio z powodu kradziezy...to tak)

[...]

no owszem - wychodze z zalozenia ze jesli u mnie w okolicy w wiekszosci mieszkaja w miare normalni ludzie (co nie znaczy ze nie ma kradziezy w ogole - sa)

Tu trafilem na tępych wandali i mam za swoje.

Dlaczego wandali ? I skad wiesz ze nie ze stolicy ? :-)

pewnosci oczywiscie ze nie mam, tak samo jak nie mam pewnosci ze to nie byli cyklisci z pejsami

[wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach