jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach

Data: 2010-07-31 04:30:55
Autor: tadek
jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach
On 31 Lip, 12:17, Micha³ Gut
<mic...@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> wrote:
Nadal w naszym têpym spo³eczeñstwie pokutuj± stereotypy i ksenofobia na tle
rejestracji....
Mia³em urlop w ko³obrzegu i wybrali¶my siê na 3 samochody do miedzyzdrojow
na dzien zwiedzania i wypoczynku...

a mo¿e "zaparkowali¶cie" w miejscu niedozwolonym UTRUDNIAJ¡C ruch pieszym i piesi dali Wam nauczkê bo piszesz ¿e samochód po drugiej stronie by³ nienaruszony?

Data: 2010-07-31 12:33:49
Autor: to
jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach
begin tadek
a może "zaparkowaliście" w miejscu niedozwolonym UTRUDNIAJĄC ruch
pieszym i piesi dali Wam nauczkę bo piszesz że samochód po drugiej
stronie był nienaruszony?

Nawet jeśli to nie powód do dewastacji. Po co bronisz głupich wieśniaków?

--
ignorance is bliss

Data: 2010-07-31 15:17:42
Autor: lublex
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4c54182c$0$17092$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No to sobie przeczytaj co napisałeś. Jeszcze raz i jeszcze, i tak ze 100 razy. Zwłaszcza drugie zdanie. Czaisz baze? Nie? No bo jesteś z warszafki z rejestracją na W. Gdybyś cociaż był z Warszawy to byś czaił.

pozdr
lublex

Data: 2010-07-31 13:37:21
Autor: to
jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach
begin lublex
No to sobie przeczytaj co napisałeś. Jeszcze raz i jeszcze, i tak ze 100
razy. Zwłaszcza drugie zdanie.

Co mam niby przeczytać? Jak zniszczył komuś auto to głupi, jak mieszka na wsi to wieśniak. Razem głupi wieśniak.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-07-31 16:12:01
Autor: lublex
jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4c542711$0$17093$65785112news.neostrada.pl...
begin lublex
[...]

A do dwóch zliczyć potrafisz? Ale w zasadzie nie jest istotne czego nie rozumiesz w swojej pisaninie.

EOT

pozdr
lublex

Data: 2010-07-31 14:16:33
Autor: to
jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach
begin lublex
A do dwóch zliczyć potrafisz?

Ja tak, ale Ty chyba nie.

Ale w zasadzie nie jest istotne czego nie
rozumiesz w swojej pisaninie.

Czyżby jakieś kompleksy się odezwały?

--
ignorance is bliss

Data: 2010-07-31 15:30:15
Autor: Michał Gut
jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach
gdyvy tak bylo to polecieli by po wszystkich samochodach przy ulicy a nie po naszych 2. Rysy na ciemnych samochodach sa duzo latwiej zauwazalne niz na moim bialym

Data: 2010-07-31 15:36:54
Autor: lublex
Użytkownik "Michał Gut" <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> napisał w wiadomości news:i318h7$nn2$1portraits.wsisiz.edu.pl...
gdyvy tak bylo to polecieli by po wszystkich samochodach przy ulicy a
nie po  naszych 2. Rysy na ciemnych samochodach sa duzo latwiej
zauwazalne niz na  moim bialym

Hmm... zapomniałeś co napisałeś na początku swojego pierwszego posta?

pozdr
lublex

Data: 2010-07-31 16:42:19
Autor: Michał Gut
jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach
Hmm... zapomniałeś co napisałeś na początku swojego pierwszego posta?

nie - chodzi o to ze wiekszosc to byly ciemne samochody i rysy sa bardziej widoczne wiec zobaczylbym

Data: 2010-08-01 10:57:08
Autor: lublex
Użytkownik "Michał Gut" <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> napisał w wiadomości news:i31cog$o6g$1portraits.wsisiz.edu.pl...
Hmm... zapomniałeś co napisałeś na początku swojego pierwszego posta?
nie - chodzi o to ze wiekszosc to byly ciemne samochody i rysy sa
bardziej  widoczne wiec zobaczylbym

Raczej chodzi o to, że odpowiadałeś mi ale nie na mój post :)

pozdr
lublex

Data: 2010-07-31 15:28:51
Autor: Micha³ Gut
jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach

a mo¿e "zaparkowali¶cie" w miejscu niedozwolonym UTRUDNIAJ¡C ruch pieszym i piesi dali Wam nauczkê bo piszesz ¿e samochód po drugiej stronie by³ nienaruszony?

zaparkowalismy w wolnych lukach pomiedzy innymi samochodami. ja stan±³em przy bramie (przy a nie w niej) posesji, szwagier ze 100 metrow dalej pomieszy nnymi samochodami.
Ruch nie byl utrudniony i chodnikiem miescila sie szwagierka z wozkiem + jedna osoba obok wozka - bez przesady.

jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach