[wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach

Data: 2010-07-31 14:42:53
Autor: megrims
[wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach
W dniu 2010-07-31 12:17, Michał Gut pisze:
(ciach)

Dla ciekawości: kiedyś pojechałem do DC nową Vectrą.
Tak miała z tydzień i była umyta, blachy z Poznania.

Po 5 godzinach parkowania w Warszawie auto było dość
konkretnie oplute. Taką zieloną flegmą. Cała maska,
szyba czołowa, drzwi, szyby boczne, klamki. :D
Jak to zobaczyłem, to powiedziałem "o ja pierd...."
i tyle.

Ostatnio brałem leasing w MB Leasing.
Miałem do wyboru table z Warszawy, Gdańska albo Szczecina.
Wybrałem GDA. Dlaczego, to chyba nie trzeba tłumaczyć.

Wydaje mi się, że Warszawiaków po prostu nie lubią.

Istnieje teoria, że prawdziwych warszawiaków nie ma, bo
wyginęli w powstaniu warszawskim. A dzisiejsi warszawiacy,
to napływ z okolicznych wsi. O Poznaniakach mówią, że jak
poczęstują kawą, to tyle doleją wody, aby nie zmieścił
się cukier ani mleko :D

Jest to nie sprawiedliwe, ale myślę, ze takie różne stereotypy
funkcjonują.

Niebezpiecznie jest mieć auto na numerach z Zielonej Góry
w Gorzowie i odwrotnie.

Niebezpiecznie jest mieć auto na numerach z Bydgoszczy
w Toruniu i odwrotnie itp.

Najlepiej jest mieć czarną nową S-klase, na numerach
z Moskwy, ewentualnie Czeczenia, Mołdawia albo jakiś
inny egzotyczny kraj byłego ZSRR.

Takie auto dla wielu jest niewidzialne.

Data: 2010-07-31 15:36:48
Autor: Michał Gut
[wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach
nic dodac nic ujac...

zwykle jest tak ze 10% robi opinie dla pozostalych 90%

Data: 2010-08-01 00:01:19
Autor: J.F.
On Sat, 31 Jul 2010 14:42:53 +0200,  megrims wrote:
[...]

Lech nie dokopal wtedy Legii, czy jakos tak ?
Najlepiej jest mieć czarną nową S-klase, na numerach
z Moskwy, ewentualnie Czeczenia, Mołdawia albo jakiś
inny egzotyczny kraj byłego ZSRR.
Takie auto dla wielu jest niewidzialne.

Tylko na drodze zatrzyma inny pojazd na numerach z Moskwy i zazada
myta ? J.

Data: 2010-08-01 00:43:12
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2010-08-01 00:01, J.F. pisze:
[...]

LOL - w DC to sami kibice Legii?

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-08-01 06:49:45
Autor: J.F.
On Sun, 01 Aug 2010 00:43:12 +0200,  Artur Maśląg wrote:
[...]

A co - mowisz ze macie tam taki zwyczaj - pluc na inne samochody ? :-)

Nie musza byc sami - wystarczy ze ich kilku bedzie, bo jak rozumiem
ilosc raczej przekraczajaca mozliwosci jednego czlowieka.

J.

Data: 2010-08-01 09:28:16
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2010-08-01 06:49, J.F. pisze:
[...]

Jakie macie? A jeśli już, to nie na inne samochody, tylko na jeden
konkretny - po DC jeździ całe mnóstwo nowych Vectr na różnych
rejestracjach. Tylko tę jedną opluli w taki sposób?

Nie musza byc sami - wystarczy ze ich kilku bedzie, bo jak rozumiem
ilosc raczej przekraczajaca mozliwosci jednego czlowieka.

Jasne, jednolity zielony kolor - pewnie się ładnie komponował
z kolorem wybranego pojazdu. Długo musieli szukać...

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-08-03 00:43:38
Autor: DoQ
J.F. pisze:

A co - mowisz ze macie tam taki zwyczaj - pluc na inne samochody ? :-)

Skad wiesz ze warszawiacy ?

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-08-03 10:36:23
Autor: Jakub Witkowski
[...]

Zresztą, w kilku kumpli pluje się raźniej i przyjemniej.

[wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach