[wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach

Data: 2010-07-31 15:46:26
Autor: Tomasz Pyra
[wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach
Michał Gut pisze:
Nadal w naszym tępym społeczeństwie pokutują stereotypy i ksenofobia na tle rejestracji....

Przykro mi że ktoś Ci ukradł antenę, ale tak na marginesie sądzę, że obwinianie o to warszawskiej rejestracji to właśnie przejaw tej ksenofobii o której piszesz :)

Data: 2010-07-31 16:55:52
Autor: Michał Gut
[...]

raczej pierwsze skojarzenie - na ulicy stalo strzelam ze 30 samochodow a udzkodzenia na 2 na literkę W.

Data: 2010-07-31 17:41:23
Autor: red
On 2010-07-31 16:55:52 +0200, Michał Gut said:

raczej pierwsze skojarzenie - na ulicy stalo strzelam ze 30 samochodow a udzkodzenia na 2 na literkę W.

Możliwe, ale jeśli zależy Ci na aucie to wybieraj tylko takie noclegi, gdzie jest parking dla gości - dla mnie w sumie to jest często warunek, czy biorę nocleg, bo potem właśnie się zastanawiam, czy mi porysują auto, zwiną antenę, czy wybiją szybę i wezmą radio. Wiem, że tak być nie powinno, ale taki kraj i trzeba się jakoś w tym odnaleźć.

Tak samo jakiś czas temu był wątek o tym, że komuś pod blokiem odrapują auto - chcesz mieć spokój, zainwestuj w garaż, a pod marketem zaparkuj 20m dalej od wejścia, gdzie nieudolne paniusie i inne matoły nie przytrą auta... No przynajmniej prawdopodobieństwo jest mniejsze.

Data: 2010-07-31 18:25:25
Autor: Michał Gut
[wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach
Możliwe, ale jeśli zależy Ci na aucie to wybieraj tylko takie noclegi, gdzie jest parking dla gości - dla mnie w sumie to jest często warunek,

tak mialem - na osiedlu co prawda ale w kolobrzegu nic sie nie stalo.
tylko ten jeden kilkugodzinny wypad do miedzyzdrojow

Data: 2010-07-31 17:43:02
Autor: Tomasz Pyra
Michał Gut pisze:
Przykro mi że ktoś Ci ukradł antenę, ale tak na marginesie sądzę, że obwinianie o to warszawskiej rejestracji to właśnie przejaw tej ksenofobii o której piszesz :)

raczej pierwsze skojarzenie

No to ja właśnie przyznaję Ci tylko racje że "pokutują stereotypy i ksenofobia na tle rejestracji" :)
Bo jak sam widzisz pierwsze skojarzenie to od razu podział świata na tych na "W" i pozostałych.

Data: 2010-07-31 18:29:01
Autor: Michał Gut
[...]

to prawda
sam mialem przykre doswiadczenia z poznaniakami - w poznaniu dosc szorstko sie ze mna inni obchodzili na drodze mimo ze wloklem za soba przyczepke i bylem mniej sterowny niz inni, na jednym z urlopow poznaniacy dali mi sie mocno we znaki (bydło). wiem ze to sa przypadki swiadczace o tym ze feralnie trafilem a nie ze zglola wszyscy z rejestracja PO to cwoki - tylko ja trafilem w te paskudne 10%....

echh.... z mila checia powitam rozwiazanie nad ktorym pracowano juz ponoc ze maja byc tablice bez mozliwosci rozroznienia pochodzenia auta. slyszalem o tym z rok temu zdaje sie...nie wiem co dalej z tym

Data: 2010-07-31 18:40:27
Autor: Cavallino
Użytkownik "Michał Gut" <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> napisał w wiadomości news:i31j0c$ov3$1portraits.wsisiz.edu.pl...
[...]

Jeśli na drodze zachowujesz się tak samo jak się wyrażasz, to się nie dziwię, że Cię nie traktują zbyt poważnie.

Data: 2010-07-31 20:03:05
Autor: Michał Gut
[wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach
Jeśli na drodze zachowujesz się tak samo jak się wyrażasz, to się nie dziwię, że Cię nie traktują zbyt poważnie.

ci których spotkalem okreslenie bydlo doskonale opisuje. tak samo jak opisuje ogolone łby w pełnoletnim golfie lub bejcy cabrio z subwooferem o 3 nad ranem przy polu namiotowym. ci ktorzy mnie spotykaja na drodze moim zdaniem sa zadowoleni z tych spotkan (choc napewno nie wszyscy bo swiety nie jestem).

Data: 2010-07-31 20:57:25
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

rotfl
jak widziałem jak warszawiaki jezdza u siebe (ogól, nie 10%) to raczej nikogo z poza warszawki nie powinni nazywac bydłem...

--
Pozdrawia... Budzik
Jestem mały Talibanek, mam  granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

Data: 2010-07-31 21:32:33
Autor: to
[wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach
begin Budzik
rotfl
jak widziałem jak warszawiaki jezdza u siebe (ogól, nie 10%) to raczej
nikogo z poza warszawki nie powinni nazywac bydłem...

Jak niby jeździmy? Jak ktoś w stolicy jedzie jak pierdoła (np. 50 km/h lewym pasem albo rusza 5 sekund po zapaleniu zielonego) to na 50% jest to przyjezdny.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-08-01 04:57:25
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail to@abc.xyz napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

słowem bydło nie okreslam ludzi jezdzacych sprawnie i szybko ruszajacych ze swiateł.
Ale juz np. tych, ktorzy zastawiaja skrzyzowania - i owszem.

--
Pozdrawia... Budzik
Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

Data: 2010-08-01 09:31:44
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2010-08-01 06:57, Budzik pisze:
[...]

Pokrętna logika, bądź jej brak - z Twoich nieskładnych przypowieści
wynika, że 90% ludzi w DC blokuje skrzyżowania, a tylko 10% porusza
się normalnie. No, bydło normalnie. Bym Ci o bydle napisał, ale mi
się nie chce...

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-08-01 08:57:23
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail futrzak@polbox.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

troche inaczej: tam gdzie widziałem okazje do zablokowania, prawie zawsze znalazł sie ktos kto z tej okazji skorzystał.
Zeby nie było - w Poznaniu z takimi idiotami tez jest problem, ale jakby nieco mniejszy. Moze po prostu okazji mniej.

P.S. Fragment o nieskładnych wypowiedziach dla dobra dskusji pominę.

--
Pozdrawia... Budzik
"TPSA - to ludzka rzecz okradać"

Data: 2010-08-01 20:00:05
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2010-08-01 10:57, Budzik pisze:
[...]

Aha - czyli ktoś z okazji skorzystał to te 90% bydła....

Zeby nie było - w Poznaniu z takimi idiotami tez jest problem, ale jakby
nieco mniejszy. Moze po prostu okazji mniej.

Okazji? Porównaj sobie obiektywnie zagęszczenie ruchu itd. to może to
Ci parę kwestii wyjaśni.

P.S. Fragment o nieskładnych wypowiedziach dla dobra dskusji pominę.

A ja go wręcz podkreślę (dla dobra dyskusji), ponieważ jest bardzo
ładnym przykładem przemycania fałszywych treści i podtrzymywania
stereotypów.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-08-01 21:57:23
Autor: Budzik
[...]

kwestia prawdopodobienstwa.
Jezeli widzisz 10 sytuacji i kazda konczy sie zle, to załozysz, ze to było przypadkowe 10 osób na 1000 czy ze wszystkie sytuacje koncza sie zle?

[...]

wlasnie o tym mowie.
U was wieksze korki, wiec i czesciej wystepuje problem.
ale moze jest tez odwrotnie - czesciej wystepuje opisywany problem wiec i korki wieksze.

[...]

Cóz, ty bedziesz dyskutował na swoim poziomie, ja na swoim.
Bo ja juz nie wiem, czy twierdzisz, ze moje wypowiedzi sa nieskładne, czy ze sa zmanipulowane.

--
Pozdrawia... Budzik
"Demokracja prowadzi do dyktatury"

Data: 2010-08-02 00:12:47
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2010-08-01 23:57, Budzik pisze:

> kwestia prawdopodobienstwa.
> Jezeli widzisz 10 sytuacji i kazda konczy sie zle, to załozysz, ze to było
> przypadkowe 10 osób na 1000 czy ze wszystkie sytuacje koncza sie zle?

Jeżeli zaczynasz z prawdopodobieństwem, to policz i sam sobie
udowodnij, że Twoje tezy są fałszywe.

> wlasnie o tym mowie.

Nie bardzo - gdybyś o tym mówił, to byś nie twierdził, że w DC 10%
kierowców jeździ normalnie, a reszta to bydło...

> U was wieksze korki, wiec i czesciej wystepuje problem.
> ale moze jest tez odwrotnie - czesciej wystepuje opisywany problem wiec i
> korki wieksze.

Nie ma takiej implikacji - łatwo sprawdzić.

> Cóz, ty bedziesz dyskutował na swoim poziomie, ja na swoim.

Ja o bydle nie pisałem i nadal czekam na wyjaśnienie, jakim
cudem 90% bydła w DC blokuje skrzyżowania, a 10% zachowuje się
normalnie.

> Bo ja juz nie wiem, czy twierdzisz, ze moje wypowiedzi sa nieskładne, czy
> ze sa zmanipulowane.

Nieskładne to jedno - manipulacja to drugie. Nieskładność może być
przypadkowa/emocjonalna, z manipulacją już jest gorzej, ponieważ
wygląda na celową.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-08-02 05:57:22
Autor: Budzik
> [...]

> to było przypadkowe 10 osób na 1000 czy ze wszystkie sytuacje koncza > sie zle? Jeżeli zaczynasz z prawdopodobieństwem, to policz i sam sobie

to moze ty policz i wykaz fałszywosc?

> wlasnie o tym mowie.

Nie bardzo - gdybyś o tym mówił, to byś nie twierdził, że w DC 10%
kierowców jeździ normalnie, a reszta to bydło...

hmm, to jest twój sposób dyskusji?
Argumentowi BO TAK zawsze przeciwstawiam argument BO NIE!

> U was wieksze korki, wiec i czesciej wystepuje problem.
> ale moze jest tez odwrotnie - czesciej wystepuje opisywany problem
> wiec i korki wieksze.

Nie ma takiej implikacji - łatwo sprawdzić.

JEST taka mplikacja... (?)

> [...]

Ja o bydle nie pisałem i nadal czekam na wyjaśnienie, jakim
cudem 90% bydła w DC blokuje skrzyżowania, a 10% zachowuje się

ok, to poproszę o fragment gdzie ja mówiłem, ze 90% to bydło.
Bo ja na razie stwierdziłem ze:
- ci blokujacy skrzyzowania to bydło
- ze 90% nie powinno mówic bydło o mieszkancach innych miast

Ale moze o czyms nie pamietam.

A jak juz sie tak bardzo czepiamy - moze bys popracował nad tym, co twój czytnik robi z cytatami?

> [...]

Nieskładne to jedno - manipulacja to drugie. Nieskładność może być
przypadkowa/emocjonalna, z manipulacją już jest gorzej, ponieważ

Odniesa sie do powyzszego, jak odpowiesz na powyzsze.

--
Pozdrawia... Budzik
Jaki jest szczyt odwagi???

Data: 2010-08-02 08:57:41
Autor: Artur Maśląg
[wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach
W dniu 2010-08-02 07:57, Budzik pisze:
(...)
[...]

Krótka pamięć:
<cite>
> rotfl
</cite>
<cite>
[...]

Czepiaj się, czepiaj - ja poczekam na Twoje wyjaśnienie, włącznie
z policzeniem tego prawdopodobieństwa, na podstawie którego
wysnułeś tezę o tych 90% bydła w Warszawie.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-08-02 08:47:10
Autor: Budzik
> [...]

Bo ja na razie stwierdziłem ze:
- ci blokujacy skrzyzowania to bydło
- ze 90% nie powinno mówic bydło o mieszkancach innych miast

hmmm, i ty tu widzisz nazwanie kogokolwiek bydłem?
moze zgodnie z zasadą "uderz w stół" ale explicite niczego takiego w tym zdaniu nie ma.

<cite>
słowem bydło nie okreslam ludzi jezdzacych sprawnie i szybko
ruszajacych ze swiateł.
Ale juz np. tych, ktorzy zastawiaja skrzyzowania - i owszem.
</cite>

to juz potwierdziłem wyzej - tak - uwazam, ze kierowcy wjezdzajacy na skrzyzowanie bez mozliwosci zjazdu i blokujacy dzieku temu ruch poprzeczny to jedno z najgorszej masci bydło na naszych drogach.

[...]

juz to wyjasniałem.
Nie prowadziłem zadnych badan, ot uwazam, ze warszawiacy nader czesto sami sobie na zlosc blokuja zjazdy ze skrzyzowan potegujac w ten sposób ilosc korków.

--
Pozdrawia... Budzik
Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.

Data: 2010-08-02 11:23:36
Autor: Artur Maśląg
[wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach
W dniu 2010-08-02 10:47, Budzik pisze:
(...)
juz to wyjasniałem.

Zrobiłeś to dopiero teraz - podkreśliłem by nie umknęło Twojej uwadze
i jest to mniej więcej to, o czym pisałem od początku.

Nie prowadziłem zadnych badan, ot uwazam, ze warszawiacy nader czesto sami
                                  ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Data: 2010-08-02 10:57:20
Autor: Budzik
[...]

mogłbys podkrecic jasnosc?
czepiasz sie braku wielkiej litery?

Data: 2010-08-02 13:04:01
Autor: Artur Maśląg
[wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach
W dniu 2010-08-02 12:57, Budzik pisze:
(...)
mogłbys podkrecic jasnosc?

Podkreśliłem.

czepiasz sie braku wielkiej litery?

Jaaaaa? Przecież warszawiak pisze się małą literą...

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-08-02 12:57:20
Autor: Budzik
[...]

widocznie twoje podkreslenie nic nie dało, a ty sie przy nim nadal upierasz.
Jest to ypowy objaw dla ludzi, dla ktorych wazne jest mowienie a nie komunikacja.

czepiasz sie braku wielkiej litery?

Jaaaaa? Przecież warszawiak pisze się małą literą...

cóz...

Data: 2010-08-02 15:13:44
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2010-08-02 14:57, Budzik pisze:
[...]

Trudno, ale to już nie mój problem, tym bardziej, że daleko mi jest
do upierania się, bądź czepiania. Mogłeś na spokojnie zastanowić się
nad tym co napisałeś oraz nad tego spójnością.

Jest to ypowy objaw dla ludzi, dla ktorych wazne jest mowienie a nie
komunikacja.

Może już daruj sobie kolejne oceny w stylu "typowe", ponieważ jedyne co
pozostało z Twoich uzasadnień to stwierdzenie "ot uważam, że"...

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-08-02 14:57:20
Autor: Budzik
[...]

rozumie - jesli ty niejasno - to problem innych
jesli ja niejasno - to problem ze spojnoscia.

[...]

jak to na grupach - wymieniamy sie wlasnymi opiniami.

--
Pozdrawia... Budzik
Z dalszych eksperymentów zrezygnował."  Mark Twain

Data: 2010-07-31 23:13:17
Autor: Piotr Wasil
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(a):

jak widziałem jak warszawiaki jezdza u siebe (ogól, nie 10%) to raczej nikogo z poza warszawki nie powinni nazywac bydłem...

Po czym wnosisz?
Mnie tam sie po Warszawie zajebiscie jezdzi.

--
-- Moje podróże -- http://www.piotrwasil.com

Data: 2010-07-31 23:55:48
Autor: Bydlę
On 2010-07-31 23:13:17 +0200, Piotr Wasil <adres@na.www> said:

[...]

Musisz oddać jego tekst do tłumaczenia.

"warsiawiaki u siebie" - czyli gdzie?
Bo warszawiaki/warszawiacy/warszawianie to  jedno, a warsiawiaki to drugie.
I to drugie w poniedziałek przyjeżdża, a w piątek wyjeżdża.
I u siebie jest u siebie na wsi, nie w DC.

A "z poza" to jakiś kretynizm nie mający nic wspólnego z  "spoza".
;>

Mnie tam sie po Warszawie zajebiscie jezdzi.

W tygodniu w korkach, czy w soboty latem? ;-)

--
Bydlę

Data: 2010-08-01 04:57:22
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail @bydl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

? kto napisał warsiawiaki?

--
Pozdrawia... Budzik
"Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo

Data: 2010-08-01 09:27:07
Autor: Piotr Wasil
Bydlę <bydl?@bydl?.pl> napisał(a):

Mnie tam sie po Warszawie zajebiscie jezdzi.

W tygodniu w korkach, czy w soboty latem? ;-)

Ja nie wiem co to korki, jezdze do roboty z Ursynowa na Prage. Korki sa
zawsze w druga strone :P

--
-- Moje podróże -- http://www.piotrwasil.com

Data: 2010-08-01 11:39:59
Autor: Bydlę
On 2010-08-01 09:27:07 +0200, Piotr Wasil <adres@na.www> said:

Bydlę <bydl?@bydl?.pl> napisał(a):

Mnie tam sie po Warszawie zajebiscie jezdzi.

W tygodniu w korkach, czy w soboty latem? ;-)

Ja nie wiem co to korki, jezdze do roboty z Ursynowa na Prage. Korki sa
zawsze w druga strone :P

:-)
To prawda.
Mieć pracę we właściwej dzielnicy i człowiek jest nawet parę godzin dziennie do przodu.

--
Bydlę

Data: 2010-08-01 04:57:24
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail adres@na.www napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

jak widziałem jak warszawiaki jezdza u siebe (ogól, nie 10%) to raczej nikogo z poza warszawki nie powinni nazywac bydłem...

Po czym wnosisz?
Mnie tam sie po Warszawie zajebiscie jezdzi.

np po notorycznym blokowaniu skrzyzowan

--
Pozdrawia... Budzik
"Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie

Data: 2010-07-31 23:51:32
Autor: Artur Maśląg
[wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach
W dniu 2010-07-31 22:57, Budzik pisze:
(...)
rotfl
jak widziałem jak warszawiaki jezdza u siebe (ogól, nie 10%) to raczej
nikogo z poza warszawki nie powinni nazywac bydłem...

Tak, tak - z całą pewnością. Te twoje "warszawiaki" to oaza kultury
w porównaniu z innymi "nacjami".

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-07-31 22:56:06
Autor: P_ablo
[...]

A mialem Ciebie za normalnego, inteligentnego goscia - czyzby socjopata? Proponuje zaczac sie leczyc, takie obsesje moge przerodzic sie w cos powazniejszego!

--
Picasso

Data: 2010-08-01 15:18:34
Autor: Michał Gut
[...]

socjopata nie jestem, po prostu takie rozwiazanie imo byloby skuteczne. patrz np post megrimsa gdzie opluli mu samochod. ludzie zwracaja uwage na tablice i tyle.

Data: 2010-08-03 10:18:28
Autor: P_ablo
Użytkownik "Michał Gut" <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> napisał w wiadomości news:i33s7g$dn3$1portraits.wsisiz.edu.pl...

socjopata nie jestem, po prostu takie rozwiazanie imo byloby skuteczne. patrz np post megrimsa gdzie opluli mu samochod. ludzie zwracaja uwage na tablice i tyle.

To co napisal Mergims podziel przez 10...  Jezdze na polskich tablicach w DE i na niemieckich w PL. Na poznanskich w Krakowie i w Warszawie i nigdzie nie spotykaja mnie z tego powodu nieprzyjemnosci.  Przypisywanie tych wszystkich zdarzen tablicom jest IMO obsesja.

--
Picasso

[wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach