[wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach

Data: 2010-07-31 20:06:20
Autor: Michał Gut
[wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach
drugi samochod okazalo sie ze nie zostal tam uszkodzony - to tylko ja mialem takie szczescie. byl przytarty w innych miejscach - dzisiaj gadalem z wlascicielem. moze to i nie ksenofobia tylko jakis jeden ćwok.....nie wiem.

Data: 2010-07-31 20:36:49
Autor: Cavallino
Użytkownik "Michał Gut" <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> napisał w wiadomości news:i31oms$po9$1portraits.wsisiz.edu.pl...
[...]

No i kto tu zwraca uwagę na pochodzenie?
Tak już zauważyłem, że zwłaszcza warsiafiacy w tym celują, reszta ma to bardziej gdzieś.

[wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach