jakiej klasy kompletny napęd

Data: 2011-06-13 18:19:05
Autor: szaman
jakiej klasy kompletny napęd
On 06/13/2011 09:49 AM, s2p wrote::
Jakiej klasy, powinienem kupić kompletny napęd?
W tej chwili mam hg50, regularnie( co 100km) czyszczę go pędzlem
nasÄ…czonym benzynÄ…, czyszczÄ™ do sucha, smaruje oliwkÄ…, wycieram po 5
minutach do sucha.Przejechałem na tym napędzie 1000 km, widze po zębach
że nie są już idealne.Pytanie więc, jakiej klasy napęd ile
wytrzymuje?Czy brać komplet shimano czy lepiej komplet srama plus korby
truativa?

a czym i gidze jeĹşdzisz?
jeśłi nie zarzynasz roweru po niewiadomo jakim terenie - po 1000 km praktycznie nei ma szans napęd się zużyć.
jezcze przy Twoim hiper mega częśtym czyszczeniu i smarowaniu (nawiasem - chce Ci się tak często:) ?)

A ile na napęd chcesz wydać, gdzie go wykorzystasz? Napisz to, a wtedy można coś podyskutować o wyższości srama/shimano nad drugim.

sz

Data: 2011-06-13 21:23:25
Autor: Titus Atomicus
In article <it5d9r$g6l$1@news.onet.pl>, szaman <piekar22@op.pl> wrote:

> [...]
> że nie s± już idealne.Pytanie więc, jakiej klasy napęd ile
> wytrzymuje?Czy brać komplet shimano czy lepiej komplet srama plus korby

a czym i gidze jeĽdzisz?
je¶łi nie zarzynasz roweru po niewiadomo jakim terenie - po 1000 km praktycznie nei ma szans napęd się zużyć.
jezcze przy Twoim hiper mega czę¶tym czyszczeniu i smarowaniu (nawiasem - chce Ci się tak często:) ?)

Tez tego nie rozumiem. Ja chyba juz 4-5 tysiecy na dwoch lancuchach zrobilem (HG40, albo 50 - nie pamietam).

Moze zadzialala tutaj tytusowa zasada: czesto mycie skraca zycie?

TA

Data: 2011-06-13 19:39:35
Autor: Ignacy
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):
Moze zadzialala tutaj tytusowa zasada: czesto mycie skraca zycie?

 ...skóra się wyciera i człowiek umiera,(stare)
  Też chętnie zobaczyłbym zdjęcia napędu w±tkodawcy...może byłby fajny
 temat do dyskusji.

 Ignac

Data: 2011-06-15 12:14:36
Autor: Wilk
On 13 Cze, 18:19, szaman <pieka...@op.pl> wrote:

praktycznie nei ma szans napęd się zużyć.
jezcze przy Twoim hiper mega czę¶tym czyszczeniu i smarowaniu (nawiasem
- chce Ci się tak często:) ?)

Nie od dzi¶ wiadomo, że częste mycie skraca życie :)
Jak czytam o tych wszystkich cudach jakie ludzie z napędami i
łańcuchami wyprawiaj± - to aż się nie mogę nadziwić jak im się chce.
Jak ja bym miał dokładnie czy¶cić łańcuch co 100km - to bym w ogóle z
warsztatu nie wychodził. Smaruję jak zaczyna rzęzić i to cała moja
robota przy konserwacji napędu, w suchych warunkach to starcza czasem
nawet i na 500-700km. W rowerze szosowym na jednym napędzie zrobiłem
ponad 20tys, w trekingowym mam obecnie już koło 10 i wygl±da że
jeszcze trochę poci±gnie. Jedyne co warto zrobić - to wymienić napęd
przed zim± na dużo tańszy, bo sól jest rzeczywi¶cie zabójcza i szkoda
dobrego napędu na takie warunki.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-06-21 23:37:11
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 15.06.2011 21:14 użytkownik Wilk napisał :
[...]

A wzi±łe¶ pod uwagę, że napędy s± używane w skrajnie różnych warunkach?
Czasem łańcuch nadaje się do czyszczenia i smarowania po 10 km, czasem
po kilku tysi±cach km.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

jakiej klasy kompletny napęd