jakis pomysl na parkowanie

Data: 2010-06-25 13:02:47
Autor: =Marcos=
jakis pomysl na parkowanie
jakies inne pomysly ?

Zaakceptować :P
Z tego co widzę, jeżdżąc po Europie, to jest standard. W miastach ciasno, więc parkuje się "na styk", a potem się rozpycha auta, które stoją przed i za. Nikt się tym nie przejmuje i nikt nikogo za to nie goni. W Belgii, Francji, Włoszech, Anglii, Hiszpanii to popularne.
A tablicę wkrętami w zderzak, wtedy ramka się nie łamie ;) Ja tak właśnie montowałem. Ewentualnie można kupić ramkę stalową. Nie będzie się łamać, tylko giąć.

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

jakis pomysl na parkowanie