jaki¶ tani licznik z pomiarem temperatury?

Data: 2009-09-15 17:27:53
Autor: kenubi
jaki¶ tani licznik z pomiarem temperatury?

Pogoda siaka¶ taka i nie wiadomo do końca czy wci±gać jakie¶ rajstopy czy nie ;) a czasem dopiero po jakims czasie czuję że mnie wychłodziło i odwrotnie.

Szukam:
-przewodowy
-kilometry ODO
-dystans dzienny
-zegarek
-prędko¶ć? niekoniecznie
-aktualna temperatura
-tani (w miarę jak najbardziej)
-bateria ? a na zimę ..ee to już będę wiedział że jest zimno
AVG i inne kalorie nie s± mi potrzebne.

A może co¶ osobnego, jaki¶ fajny termometr ,okienny? :)
pozdrawiam

Data: 2009-09-15 09:26:23
Autor: Aclan
On 15 Wrz, 17:27, kenubi <devn...@none.pl> wrote:
Pogoda siaka¶ taka i nie wiadomo do końca czy wci±gać jakie¶ rajstopy czy
nie ;) a czasem dopiero po jakims czasie czuję że mnie wychłodziło i
odwrotnie.

I co, będziesz ten licznik trzymał za oknem? Czy rano będziesz
wychodził na dwór, mierzył temperaturę i dopiero wtedy decydował czy
jest zimno czy nie? :)

Kup sobie najprostszy elektroniczny termometr zaokienny (z czujnikiem
na kablu) - ja mam taki z Lidla za 18 zł, stacja stoi na parapecie w
kuchni, czujnik jest umieszczony za oknem pod parapetem w cieniu, więc
rano się nie ogrzewa. Rano robi±c kawę sobie na niego zerkam i tyle :)

Data: 2009-09-16 08:50:41
Autor: kenubi
Aclan wrote:

[...]

Temperatura na 1 piętrze != przy ziemi
Temperatura na 2 pietrze w pracy != przy ziemi
Teren jest zróżnicowany wysoko¶ciowo a czas i pora jazdy różna.
Chcę skorygować nastawy ubraniowe  (plecak) po kilometrze a nie jak zmarzn± mi kolana bo wydawało się że jest 21* a było 15*. Wystarczy?

Data: 2009-09-16 10:29:37
Autor: Jan Srzednicki
jakiĹ› tani licznik z pomiarem temperatury?
On 2009-09-16, kenubi wrote:
Aclan wrote:

Kup sobie najprostszy elektroniczny termometr zaokienny (z czujnikiem
na kablu) - ja mam taki z Lidla za 18 zł, stacja stoi na parapecie w
kuchni, czujnik jest umieszczony za oknem pod parapetem w cieniu, więc
rano siÄ™ nie ogrzewa. Rano robiÄ…c kawÄ™ sobie na niego zerkam i tyle :)

Temperatura na 1 piętrze != przy ziemi
Temperatura na 2 pietrze w pracy != przy ziemi
Teren jest zróżnicowany wysokościowo a czas i pora jazdy różna.
ChcÄ™ skorygować nastawy ubraniowe  (plecak) po kilometrze a nie jak zmarznÄ… mi kolana bo wydawaĹ‚o siÄ™ ĹĽe jest 21* a byĹ‚o 15*. Wystarczy?

Delikatnie przesadzasz...

Co, nie potrafisz poczuć, czy marzniesz, czy nie?

Data: 2009-09-16 12:38:57
Autor: kenubi

On 2009-09-16, kenubi wrote:
Aclan wrote:

Delikatnie przesadzasz...

Co, nie potrafisz poczuć, czy marzniesz, czy nie?

Możliwe, ale to nie ja zacz±łem "rozwijać w±tek" w niepotrzebnym kierunku.
 Bardzo szybko "się grzeję" (bo nie jadę spacerowo) i wydaje mi się, że jest ciepło a potem dostaję jakiego¶ zapalenia w szyję i obracam się całym ciałem zamiast głow±. Chcę widzieć jak jest i stosownie "przyhamować" lub skontrować ubiorem zanim położę się w łóżko na kilka dni bo było mi ciepło ale co¶ kiepsko się czuję.
Musimy nad tym dyskutować?
pozdrawiam

Data: 2009-09-16 14:59:58
Autor: MichałG

On 2009-09-16, kenubi wrote:
Aclan wrote:

[...]

kup i daj znać czy i gdzie znalazłe¶. Jak przy okazji szukania znajdziesz licznik z altimetrem i mozliwosci± zapisu profilu + zrzut do kompa + cena w niższych stanach 3 cyfrowych to bedę niezwykle wdzieczny.... ;)

Pozdrawiam
Michał

Data: 2009-09-19 03:29:03
Autor: nb

On 2009-09-16, kenubi wrote:
Aclan wrote:

Kup sobie najprostszy elektroniczny termometr zaokienny (z
czujnikiem na kablu) - ja mam taki z Lidla za 18 zł, stacja stoi na
parapecie w kuchni, czujnik jest umieszczony za oknem pod parapetem
w cieniu, więc rano się nie ogrzewa. Rano robiąc kawę sobie na niego
zerkam i tyle :)

Temperatura na 1 piętrze != przy ziemi
Temperatura na 2 pietrze w pracy != przy ziemi
Teren jest zróżnicowany wysokościowo a czas i pora jazdy różna.
ChcÄ™ skorygować nastawy ubraniowe  (plecak) po kilometrze a nie jak
zmarzną mi kolana bo wydawało się że jest 21* a było 15*. Wystarczy?

Delikatnie przesadzasz...

Co, nie potrafisz poczuć, czy marzniesz, czy nie?

NiektĂłrzy tak majÄ…. Idzie to w parze z brakiem odruchu
przykrywania się w nocy (mnie potrafi zbudzić dopiero hałas
szczękania własnych zębów). Dodałbym jeszcze powszechne upośledzenie odczucia głodu i pragnienia.
Dlatego rowerzysta często robi za cyborga - je pytając się zegarka
(a nie żołądka), ubiera według termometru (a nie temperatury).

--
nb

Data: 2009-09-15 19:37:04
Autor: Dykus
jaki¶ tani licznik z pomiarem temperatury?
Witam,

Dnia 15.09.09 (wtorek), 'kenubi' napisał(a):

(...)
A może co¶ osobnego, jaki¶ fajny termometr ,okienny? :)

Bikemate z Allegro? :) Ze ¶redni± ma problemy, ale Ty prędko¶ci nie
potrzebujesz... :)

--
Pozdrawiam,
Dykus.

Data: 2009-09-16 09:03:50
Autor: kenubi
Dykus wrote:

[...]

O dzięki!, akurat przekładam często licznik/koła/opony i nie będę musiał kasować ODO bo rozmiar się zmienił, ciekawe tylko kiedy się rozpadnie, ale tfu,tfu, może trochę poci±gnie :P

"..instrukcja w jeżyku Polskim" :) już widzę oczami ten "jeżyk"
pozdrawiam

Data: 2009-10-05 10:40:12
Autor: kenubi
kenubi wrote:

Dykus wrote:

[...]

Kupiłem, założyłem dopiero niedawno i .. z t± ¶redni± to jest dziwacznie.
Do pracy najkrótsz± tras± mam ok. 6300m i prawie standardowo ze względu na krawężniki i ¶wiatła pokonuję ja w tym roku prawie dokładnie w 15..15:30  minut (jazdy) wg licznika z Tesco.

Dzisiaj na tym Bikemate wyszło mi, że ~6200m i jechałem 17:07(!) (choć dzisiaj fajnie się jechało) a ¶rednia to 23.7(?) - jak on to liczy?

6200m / (17m*60s+7s)*3.6h = 21.7 km/h

Gdybym policzył ~jak zwykle 6200m / (15m*60+40) * 3.6 = ~23.7 Wygl±da jakby ¶redni± liczył dobrze ale czas jazdy zatrzymywał dużo póĽniej - czyli dużo skrzyżowań - dużo doliczonego czasu jazdy.
m.

Data: 2009-09-16 09:07:10
Autor: Wojtek
kenubi pisze:
[...]

Kup sobie zegarek z termometrem, ale tani nie będzie chyba

--
Pozdrawiam,
Wojtek

Dodaj cz do pota odpowiadaj±c prywatnie

Data: 2009-09-16 18:20:05
Autor: Iguan007

"Wojtek" <osobisty@pota.onet.pl> wrote in message
kenubi pisze:
Pogoda siaka¶ taka i nie wiadomo do końca czy wci±gać jakie¶ rajstopy czy
nie ;) a czasem dopiero po jakims czasie czuję że mnie wychłodziło i

Kup sobie zegarek z termometrem, ale tani nie będzie chyba

Uzyteczny raczej tez nie. Wystarczy ze w chlodaniejsze dni masz nadgarstki
pod bluza/kurtka.

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2009-09-16 17:59:48
Autor: Wojtek
kenubi pisze:
[...]

Trzeba trzymać na zewn±trz. Licznik rowerowy z kolei mocno grzeje się od słońca...

Data: 2009-09-20 16:51:06
Autor: kml
jaki¶ tani licznik z pomiarem temperatury?

Użytkownik "kenubi" <devnull@none.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h8oc6p$e1e$1atlantis.news.neostrada.pl...

Pogoda siaka¶ taka i nie wiadomo do końca czy wci±gać jakie¶ rajstopy czy
nie ;) a czasem dopiero po jakims czasie czuję że mnie wychłodziło i
odwrotnie.

http://tiny.pl/bpv5

Sigma to to nie jest ale działał nawet ok. Był tani ;)

kml
Last update 19/09/2009 inwazja ubrań Campus.

jaki¶ tani licznik z pomiarem temperatury?