jakďż˝ nawigacjďż˝ do 1500zďż˝?

Data: 2011-09-21 20:42:26
Autor: scobowski
jakďż˝ nawigacjďż˝ do 1500zďż˝?
W dniu 2011-09-21 09:05, Amir pisze:
Jakďż˝ proponujecie naviagacjďż˝ z mapďż˝ europy do 1500zďż˝ sluzyc ma do campera?

Moje wymagania minimum 5 cali, pod�aczenie zewn�rznej anteny, i mozliwie
najlepsza widoczno�c w s�o�cu. Garmin czy TomTOm? kt�ry model urz�dzenia?

Ze swojej strony chcia�bym sprzestrze� przed kupnem navigacji firmy
navRoad.,
zepsu�a si� i trafi�a do servisu, trzymaj� ponad miesi�c juz, i powiedzieli,
ze nie sďż˝ w stanie powiedzieďż˝
kiedy naprawi�, bo czekaj� na dostaw� cz�ci z dalekiego wschodu, to
odpowiedz autoryzowanego serwisu, i twierdzďż˝ ze moze to potrwaďż˝ dlugo. :(
Dodam ze zaplacilem za navroad 7cali z automapďż˝ europu 1600zďż˝.

Ani razu nie uda�o si� jej u�yc , prawdopodobnie wada techniczna, nie
w��cza�a si� za ka�dym razem od pocz�tku, zaleci� serwis zmian� softu, przy
zmianie softu zwisďż˝ przy wgrywaniu oprogramowania.

pozdrawiam

Tablet za 600 zł i Sygis na androida za darmo.

Data: 2011-09-21 21:25:09
Autor: Chris
W dniu 2011-09-21 20:42, scobowski pisze:

Tablet za 600 zł i Sygis na androida za darmo.

To już pijany ślepiec prowadzi lepiej ... mam i czegoś gorszego to ciężko znaleźć :(

Na Androida to teraz chyba MapaMap ale nie testowałem jeszcze, cena 120 zł z bezpłatną aktualizacją na wieki.

--
www.bezwypadkowy.net - zanim kupisz auto, sprawdź jego historię.

Data: 2011-09-22 12:35:10
Autor: Amir
jak? nawigacj? do 1500z??

To już pijany ślepiec prowadzi lepiej ... mam i czegoś gorszego to ciężko znaleźć :(

heh myslalem o tym, ale to ma byc proste urządzenie tylko do nawigowania
jak by na tableta byl Garmin albo Automapa to jeszcze
ale Sigis czy  iGo to srednie są jesli chodzi o mapy i poi

Data: 2011-09-22 11:42:09
Autor: Waldek Godel
jak? nawigacj? do 1500z??
Dnia Thu, 22 Sep 2011 12:35:10 +0200, Amir napisał(a):

heh myslalem o tym, ale to ma byc proste urządzenie tylko do nawigowania
jak by na tableta byl Garmin albo Automapa to jeszcze
ale Sigis czy  iGo to srednie są jesli chodzi o mapy i poi

Tylko dla użytkowników ze średnim IQ i poniżej (czyli takich co nawet nazwy
nie znają)
Mapy wszystkich programów zagranicznych pochodzą z dwóch możliwych źródeł,
a mapy Sygica nawet z obydwu.
POI można przenieść do dowolnego programu. Albo pobrać sobie już w
odpowiednim formacie z jednej z setek stron w internecie. Choćby - żeby
daleko nie szukać - tej:
http://pdaclub.pl/index.php?option=com_poi&view=frontpage&Itemid=107

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2011-09-22 13:36:29
Autor: Chris
jak? nawigacj? do 1500z??
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:nc7p9yy1r4gd$.dlglepper.institute.com...

Mapy wszystkich programów zagranicznych pochodzą z dwóch możliwych źródeł,
a mapy Sygica nawet z obydwu.

Chyba sobie żartujesz :) do tego mapy można kupować w różnych wersjach jeśli chodzi o dokładność nie mówiąc o tym że i tak potem są obrabiane już po zakupie.

www.automo.pl - Sprawdź VIN auta, jego wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.

Data: 2011-09-22 13:41:25
Autor: Cavallino
jak? nawigacj? do 1500z??
Użytkownik "Chris" <actchris@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j5f6ju$ap8$1inews.gazeta.pl...
[...]

Po prostu gada głupoty, jak zwykle.
Do samego I-go źródła są trzy: TA, Navteq i dostawcy lokalni.

Data: 2011-09-22 14:13:33
Autor: Chris
jak? nawigacj? do 1500z??
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:j5f6t6$uu1> Po prostu gada głupoty, jak zwykle.
Do samego I-go źródła są trzy: TA, Navteq i dostawcy lokalni.

Ten temat znam od podszewki bo żona studiowałą ten temat a po studiach pracowała ładne parę lat nad mapami do tego prowadzi obecnie szkolenia dla AM więc można powiedzieć że mam informacje z pierwszej ręki.
Powiem że sam zakup mapy to dopiero 20-30% tego co wychodzi finalnie no chyba że ktoś idzie na łatwiznę i puszcza nieobrobiony budel.

www.automo.pl - Sprawdź VIN auta, jego wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.

Data: 2011-09-22 14:01:46
Autor: Waldek Godel
jak? nawigacj? do 1500z??
Dnia Thu, 22 Sep 2011 14:13:33 +0200, Chris napisał(a):

[...]

AM, to wiele tłumaczy, w końcu najbardziej dorobiony program na rynku
<ROOOOOOTFL!!!!!!>

Data: 2011-09-22 15:20:17
Autor: Chris
jak? nawigacj? do 1500z??
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:1rtx3c9lwcuk8

[...]

A czy ja napisałem że AM jest najlepszy ??

www.automo.pl - Sprawdź VIN auta, jego wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.

Data: 2011-09-22 12:46:31
Autor: Cavallino
jak? nawigacj? do 1500z??
Użytkownik "Amir" <didotomSPAM@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

jak by na tableta byl Garmin albo Automapa to jeszcze
ale Sigis czy  iGo to srednie są jesli chodzi o mapy i poi

Żartujesz prawda?
Chyba że chodzi Ci o Igo na adroida, którego nie ma w pełnej wersji, a tylko okrojne i uproszczone Igo Amigo.
Ale do map i poi (np. TeleAtlasa, ale możesz sobie wgrać też inne) nadal nie bardzo się można przyczepić, a już stawianie go w jednym rzędzie z Sygisem to jakiś joke.

Data: 2011-09-22 15:55:44
Autor: radekp@konto.pl
jak? nawigacj? do 1500z??
Thu, 22 Sep 2011 12:46:31 +0200, w <j5f3m8$dgn$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
<cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):

Ale do map i poi (np. TeleAtlasa, ale możesz sobie wgrać też inne) nadal nie bardzo się można przyczepić,

Do TA przyczepić się nie można -- one są tak stare, że jako zabytek są nie do
ruszenia.

a już stawianie go w jednym rzędzie z Sygisem to jakiś joke.

Biorąc pod uwagę, że Sygi_c_ może mieć również mapy z TA...

Data: 2011-09-23 14:56:18
Autor: Amir
jak? nawigacj? do 1500z??

[...]

Sygisem jezdzilem i nieraz chcial wprowadzić mnie w drogę która
była drogą polną, czego nie robił garmin, z którym równiez jezdziłem na tych samych trasach.
to samo z I-GO, 2x chciał prowadzić przez pola na wioskach.

chodzi moze o algorytm(co to zamych map nie mam zastrzezen i domyslam się ze robi je kilka firm tylko), z garminem zjezdzilem najwięcej i raz tylko w Austrii (albo Czechy) wprowadził mnie na autostradzie na zjad, który jeszcze nie był  i wjechałem w ślepą uliczke. Była to najnowsza mapa garmina działo się to jakies 2 lata temu, pewnie juz teraz drogę dokończono :)

pozdrawiam
AT

Data: 2011-09-23 18:22:45
Autor: Cavallino
jak? nawigacj? do 1500z??
Użytkownik "Amir" <didotomSPAM@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j5hvlj$53h$1inews.gazeta.pl...

[...]

A co za mapę mu zapodałeś?

chodzi moze o algorytm(co to zamych map nie mam zastrzezen i domyslam się ze robi je kilka firm tylko),

Nie, chodzi o mapy.
I-go z dobrymi mapami protestuje już kiedy zapodasz mu adres znajdujący się przy drodze gruntowej.
A co dopiero świadomie routing przez takie drogi robić.
No chyba że jakiś myśliciel włączył mu drogi gruntowe w ustawieniach - ale wtedy ciężko mieć pretensje do programu.

Data: 2011-09-22 20:29:48
Autor: scobowski
jak? nawigacj? do 1500z??
W dniu 2011-09-22 12:35, Amir pisze:
> [...]

To ju� pijany �lepiec prowadzi lepiej ... mam i czego� gorszego to ci�ko
znale�� :(

heh myslalem o tym, ale to ma byc proste urz�dzenie tylko do nawigowania
jak by na tableta byl Garmin albo Automapa to jeszcze
ale Sigis czy  iGo to srednie sďż˝ jesli chodzi o mapy i poi

AM "ma zaraz być", a jak już dokulasz tego kampera na miejsce i się nazwiedzasz, to dzieciarnia się ucieszy z angry-bird'ów czy innych puzzli i kolorowanek, a może i wifi złapiesz i pocztę sprawdzisz, na p.m.s napiszesz?

Data: 2011-09-22 19:35:15
Autor: Waldek Godel
jak? nawigacj? do 1500z??
Dnia Thu, 22 Sep 2011 20:29:48 +0200, scobowski napisał(a):

AM "ma zaraz być", a jak już dokulasz tego kampera na miejsce i się

Automapa na iPhone "miała zaraz być" przez trzy lata i w zasadzie to wciąż
jej nie ma - to co jest, to ciężko nazwać "byciem".
Ostatnie wersje AM tną się na urządzeniach 1 GHz itp, itd.
W zasadzie jak ktoś czeka na AM na Androida, to wychodzi, że zupełnie
niepotrzebnie. Musieliby zwolnić wszystkich i zatrudnić programistów.

Data: 2011-09-22 20:26:31
Autor: scobowski
W dniu 2011-09-21 21:25, Chris pisze:
[...]

oo, głupi ja..zapomniałem, że sami eksperci.
Przepraszam ;>

jakďż˝ nawigacjďż˝ do 1500zďż˝?