jako,

Data: 2010-03-21 00:01:07
Autor: apr...
jako,
że jestem jeszcze na chodzie i mam zamiar zdobyć mkw_nobla to rozpocznę kolejny wątek POd tytułem "jak tuszk uszczęśliwił nasz szybkim internetem ?"
Nie ukrywam, ze teraz mam 8 Mb/s, a od wtorku będę miał 25 Mb/s, a wy jaką macie prędkość / aha kosztuje to mnie 60 zł/m /.
Idę sie kimnąć, nara.

Data: 2010-03-21 09:09:21
Autor: jadrys
jako,
W dniu 2010-03-21 01:01,  apr... pisze:
[...]

Ja mam 230 kb/s.  I tak średnio przez 10 dni w miesiącu wogóle jest niedostępny mimo płacenia abonamentu i kosztuje on również 60 zł/mies.

PS. Przestań denerwować ludzi takimi tekstami od rana.

jako,