jako modem, archaicznie

Data: 2012-04-27 08:31:16
Autor: ToMasz
jako modem, archaicznie

Czego bede potrzebowal na PC-cie?

niczego. Sterowniki do starego telefonu siemensa zajmowały 6 kilobajtów. telefon był podł±czony przez com, albo usb i był w systemie widziany jako modem. ten modem konfigurowało się tak samo jak do pracy na zwykłym ł±czu telefonicznym. Zero dodatkowego softu
(...)
Tylko, powiedz mi proszę, czy nie lepiej kupić stary modem? Bo na dzisiejsze czasy nie widzę zalet telefonu w tym użytkowaniu

ToMasz

Data: 2012-04-27 10:14:04
Autor: Maseł
jako modem, archaicznie
W dniu 2012-04-27 08:31, ToMasz pisze:

[...]

SonyErikSony - podobnie, konfiguracja normalnego polaczenia modemowego

Tylko, powiedz mi proszę, czy nie lepiej kupić stary modem? Bo na
dzisiejsze czasy nie widzę zalet telefonu w tym użytkowaniu

Hmm - stary telefon z funkacja modemu moze byc tanszy i latwiej dostepny
niz stary modem GSM. Gdyby chodzilo o modem analogowy, to takowe mysle
ze ciagle da sie znalezc (sam mam ciagle w torbie taki na USB).

Pozdro

Maseł

Data: 2012-04-27 13:18:19
Autor: mw158979
jako modem, archaicznie
"Maseł" <mmasel@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
Hmm - stary telefon z funkacja modemu moze byc tanszy i latwiej dostepny
niz stary modem GSM. Gdyby chodzilo o modem analogowy, to takowe mysle
ze ciagle da sie znalezc (sam mam ciagle w torbie taki na USB).

Potwierdzam, stare telefony zwlaszcza z peknietym czyms tam
mozna trafic za pol darmo. A chodzi o modem UMTS 900.

Marcin

Data: 2012-04-27 12:50:22
Autor: Maciej Bebenek
jako modem, archaicznie
"mw158979" <e@tam.pl> wrote:

Potwierdzam, stare telefony zwlaszcza z peknietym czyms tam
mozna trafic za pol darmo. A chodzi o modem UMTS 900.

Modemy UMTS900 to sprawa ostatnich 3-4 lat, więc czarno to widzę.

Data: 2012-04-27 13:09:34
Autor: mw158979
jako modem, archaicznie
"ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

jako modem. ten modem konfigurowało się tak samo jak do pracy na zwykłym
ł±czu telefonicznym. Zero dodatkowego softu

A jakie modele by to mogly byc?

Tylko, powiedz mi proszę, czy nie lepiej kupić stary modem? Bo na
dzisiejsze czasy nie widzę zalet telefonu w tym użytkowaniu

Interesuje mnie cos z UMTS 900 (aero).
Przekopuje sie przez to ale widze same sprzety
z wymaganiami 2000/XP min.

Marcin

Data: 2012-04-27 21:23:19
Autor: ToMasz
jako modem, archaicznie

Interesuje mnie cos z UMTS 900 (aero).
Przekopuje sie przez to ale widze same sprzety
z wymaganiami 2000/XP min.
obawiam się że aero2 to raczej na żadnym starym telefonie za 30zł nie pójdzie. najtaniej hauwei 173 s2+ dowolny komputer z linuksem
ToMasz

Data: 2012-04-28 10:40:58
Autor: J.F.
jako modem, archaicznie
Dnia Fri, 27 Apr 2012 13:09:34 +0200, mw158979 napisał(a):
Interesuje mnie cos z UMTS 900 (aero).

Bylo od tego zaczac, bo patrzac po ich tekstach - malo co potrafi sie z
nimi polaczyc, a wszystko nietypowe.

J.

Data: 2012-04-29 08:07:18
Autor: Zephyr
jako modem, archaicznie
to mĂłw od razu ĹĽe chodzi Ci o Ĺ‚Ä…czenie siÄ™ z Aero2...
po pierwsze stare modele  telefonĂłw, nawet z modemem odpadajÄ…...
ja łącze si z AERO2 przez N79, może być też N78 bo chyba też ma UMTS 900,
szukaj telefonĂłw z UMTS 900 ale to nie sÄ… stare modele, raczej ok 3 letnie,
nic starszego , tańszego nie znajdziesz. W domu najlepiej się sprawdza
router 3G+modem USB 3G, koszt min. 200 z, mam teĹĽ MIFI ZTE MF60 ale to jest
jeszcze droższe ok. 330zł. Choć kupno modemu jest tańsze i lepsze od
telefonu z UMTS900. Na modemie pracujesz lepiej, stabilniej i lepiej działa
niĹĽ na telefonie. No i wygoda WIFI. Chociaz majÄ…c USB sam modem 3G
wystarczy, koszt ok 80 zł. Pełno tego na allegro, wpisz na allegro modem
Aero i tyle, poczytaj specyfikacje.
 Przede wszystkim polecam przeczytanie
http://jdtech.pl/2011/09/aero2-najczesciej-zadawane-pytania.html

 Pozdr.

Użytkownik "mw158979" <e@tam.pl> napisał w wiadomości news:4f9a7ea3$0$1300$65785112news.neostrada.pl...
"ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag

> Czego bede potrzebowal na PC-cie?

niczego. Sterowniki do starego telefonu siemensa zajmoway 6 kilobajtw.
telefon by podczony przez com, albo usb i by w systemie widziany
jako modem. ten modem konfigurowao si tak samo jak do pracy na zwykym
czu telefonicznym. Zero dodatkowego softu

A jakie modele by to mogly byc?

Tylko, powiedz mi prosz, czy nie lepiej kupi stary modem? Bo na
dzisiejsze czasy nie widz zalet telefonu w tym uytkowaniu