jako modem, archaicznie

Data: 2012-04-28 00:59:55
Autor: MIR
jako modem, archaicznie
Obecnie używam mobilnych modemów GSM/USB. Jednakże do sporadycznych
połączeń internetowych, stosowałem telefony SonyEricsson serii K-800i
lub K-850i.

W sieci ERA była dostęna usługa [nie sprawdzałem, czy w T-Mobile funkcja ta
jest jeszcze dostępn] o nazwie <Internet przez telefon jako modem>. Dopłata
za tę usługę wynosiła 12,- zł miesięcznie.

Do zastosowań nie sporadycznych, a bardziej intensywnych połączeń
internetowych, lepiej nabyć za kilkadziesiąt zł osobną usługę internetową
oraz modem od wybranego operatora telefonii komórkowej - przy czym wyboru
tego dokonać, z porównaniem dostępnej szybkości transmisji oraz wysokości
opłaty za tę usługę.

[-] MIR

Użytkownik "mw158979" <e@tam.pl> napisał w wiadomości

Czego bede potrzebowal na PC-cie? Przykladowo Nokia
udostepnia program PCsuite, ktory zajmuje sie komunikacja
komorka-pecet. Z tego co zrozumialem komp po zazyciu
bedzie widzial komorke jako modem, czy tak?

Marcin

jako modem, archaicznie