jakoś odwykłem od

Data: 2010-05-02 09:19:10
Autor: apr...
jakoś odwykłem od
"wielkiej polityki" i nie mam wyrobionego zdania na temat w którą stronę będzie wiała chorągiewka jak PO zagarnie całą wadzę, w stronę "miłujących" demokrację jankesów czy "walczących" o pokój na świecie rusków ?

Data: 2010-05-02 11:42:39
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
jakoś odwykłem od

" apr..." <aprecjator.WYTNIJ@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag
[...]

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

   Ani jedno, ani drugie - zostaniemy ,zakopani w Europie' cioci Anielci
   po sam czubek glowy.

   AR

Data: 2010-05-02 12:07:37
Autor: Polok_prawdziwy
jakoś odwykłem od
 apr... wrote:

"wielkiej polityki" i nie mam wyrobionego zdania na temat w którą stronę
będzie wiała chorągiewka jak PO zagarnie całą wadzę, w stronę "miłujących"
demokrację jankesów czy "walczących" o pokój na świecie rusków ?

Jamkesy to bidoki, wolem tom drugom łopcjem...

Data: 2010-05-02 13:11:34
Autor: raff
jakoś odwykłem od
  apr... pisze:
"wielkiej polityki" i nie mam wyrobionego zdania na temat w którą stronę będzie wiała chorągiewka jak PO zagarnie całą wadzę, w stronę "miłujących" demokrację jankesów czy "walczących" o pokój na świecie rusków ?

Bedziemy w "wielkiej milosci" z jednymi i z drugimi.

R.

Data: 2010-05-02 13:28:56
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
jakoś odwykłem od

"raff" <patagonia3456@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
  apr... pisze:
> [...]
demokrację
> jankesów czy "walczących" o pokój na świecie rusków ?

Bedziemy w "wielkiej milosci" z jednymi i z drugimi.

   Taki szpagat jest nie do zrobienia i to nawet, gdyby Obama mial
   byc prezydentem USA przez najblizsze 100 lat.

   AR

Data: 2010-05-02 13:37:34
Autor: raff
jakoś odwykłem od
[...]

Ale Donek jest mistrzem od cudow.

R.

Data: 2010-05-02 13:35:48
Autor: awe
jakoś odwykłem od

Użytkownik " apr..." <aprecjator.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hrjg2e$bs$1inews.gazeta.pl...
"wielkiej polityki" i nie mam wyrobionego zdania na temat w którą stronę będzie
wiała chorągiewka jak PO zagarnie całą wadzę, w stronę "miłujących" demokrację
jankesów czy "walczących" o pokój na świecie rusków ?

-- -- -- -- -- -- --
jak to w jaka...wiadomo ze w ktoras republike ZSRR tylko ze u nas na rzucaniu jajami sie nie skonczy....
awe

Data: 2010-05-02 15:51:46
Autor: Polok_prawdziwy
jakoś odwykłem od
awe wrote:

jak to w jaka...wiadomo ze w ktoras republike ZSRR tylko ze u nas na
rzucaniu jajami sie nie skonczy....

BOJOWNIK siem znolozł...!

- psygłupawo AWEMARYNO, zmotykom na słonecko porywać siem chces...!?

Kacapy, gdyby ino łochota im nato psysła, to wdwa dni Polckem by samymi spalinami z cołguw wytruły...

Ało scelaniu jus niegodom...

Takiś gupi, jak te twoje kartofle...

jakoś odwykłem od