jakość LPG

Data: 2010-10-05 13:17:18
Autor: Przembo
jakość LPG
Użytkownik "Iglo" <fajnefele@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i8ev5h$5vm$1inews.gazeta.pl...
Jak to jest z jakością LPG, nikt tego ponoć nie bada, zanim założyłem
instalację naczytałem/nasłuchałem o tym że z tym gorzej niż z benzyną i
ropą a teraz tankuję gdzie popadnie/gdzie taniej i różnicy w
osiągach/zasięgu auta nie odczuwam. A może nowsze instalacje są
odporniejsze na jakość paliwa? (mam sekwencję stag300,magicjet). Jakie
są wasze odczucia? Naprawdę warto płacić więcej na Shell i podobnych?

Ja w Polonezie odczuwałem czasem różnice w osiągach, a najbardziej w zasięgu, choć kiedyś po tankowaniu na małej stacji w trasie miałem problemy z jazdą. Sprawdź na jakim paliwie zajedziesz najdalej i tyle. Podpowiem że stacje marketowe raczej mają normalne paliwa jak Shell.
Nie wiem na ile generacja instalacji ma znaczenie, do dziś trzymam się sprawdzonych stacji, jedną z nich jest Auchan ;)

Pozdr

jakość LPG