jakość LPG

Data: 2010-10-05 13:54:39
Autor: z
jakość LPG
Iglo pisze:
Jak to jest z jakością LPG, nikt tego ponoć nie bada, zanim założyłem
instalację naczytałem/nasłuchałem o tym że z tym gorzej niż z benzyną i ropą a
teraz tankuję gdzie popadnie/gdzie taniej i różnicy w osiągach/zasięgu auta
nie odczuwam. A może nowsze instalacje są odporniejsze na jakość paliwa? (mam
sekwencję stag300,magicjet). Jakie są wasze odczucia? Naprawdę warto płacić
więcej na Shell i podobnych?

Mam sekwencję i jakość gazu ma znaczenie.
A dokładniej jest różnica gdy w serwisie przy czyszczeniu wtrysków, zaworów itd. na stwierdzenie że badziewiasty gaz tankowałem mówię że przecież tankuję na poleconej przez nich stacji (shell) stały klient można sprawdzić po rejestracji bo taką dokumentację prowadzą dla klientów zniżkowych.
Koniec końców syf i tak jest tylko mniejsze zdzierstwo w serwisie.:-)

jakość LPG