jakość LPG

Data: 2010-10-05 14:00:21
Autor: gosmo
jakość LPG
Użytkownik "Iglo" <fajnefele@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i8ev5h$5vm$1inews.gazeta.pl...
Jak to jest z jakością LPG, nikt tego ponoć nie bada, zanim założyłem
instalację naczytałem/nasłuchałem o tym że z tym gorzej niż z benzyną i
ropą a teraz tankuję gdzie popadnie/gdzie taniej i różnicy w
osiągach/zasięgu auta nie odczuwam. A może nowsze instalacje są
odporniejsze na jakość paliwa? (mam sekwencję stag300,magicjet). Jakie
są wasze odczucia? Naprawdę warto płacić więcej na Shell i podobnych?

Raz tylko tankowałem "w polu" no i chyba miałem wyjątkowe (nie)szczęście trafić na dystrybutor, który zatankował mi ponad 40 litrów do zbiornika do którego wchodzi 37l. Tak to wcześniej BP czasem Orlen, potem Lotos a teraz Tesco. Jedyna wyczuwalna różnica to taka, że teraz nie muszę wychodzić z auta, aby zatankować*. Instalacja to kit LandiRenzo (sekwencja) montowana w nowych autach Skoda.

* Wystarczy podjechać do dystrybutora LPG i wystawić się przodem, rzadko muszę opuszczać pojazd aby użyć dzwonka. Na tyle rzadko, że nie pamiętam czy aby na pewno na ich dystrybutorach jest dzwonek, ale chyba jest.

jakość LPG