jakosc ON

Data: 2009-04-16 10:17:35
Autor: Vlad The Ripper
jakosc ON

Użytkownik "mirror" <lipif@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gs6h6k$381$1achot.icm.edu.pl...
startujac z jazda na calkiem nowym silniku diesla powstaje pytanko
o to gdzie tankowac, zeby nie zniszczyc silnika jakims chrzczonym
paliwem ... na benzyniaku tankowalem na stacjach bezobslugowych
Neste i jakosc byla wporzo a cena zawsze troche nizsza (no moze,
przy hipermarketach bylo w niektore dni taniej) ... czy olej napedowy
na Neste jest dobrej jakosci czy tez lepiej sobie darowac i korzystac
tylko z shella, statoila czy gp ? czy korzystanie z markowych stacji
chroni przed chrzczonym paliwem czy oni tez kupuja je z zewnatrz
i nie maja wplywu jakie paliwo dostaja ? jak jest w tej chwili
w warszawie ze stacjami ON - czy sa jakies, gdzie mozna kupic
tanio ale dobrej jakosci olej napedowy ?
Ja unikałbym jedynie jakich¶ małych stacji daleko od szosy. Tam rzeczywi¶cie mog± dolewać syfu. Większe sieciowe stacje przeważnie maj± częste kontrole i paliwo bior± z tego samego Ľródła, czyli orlenu. Sam do Golfa TDI na pompowtrysku leję albo na neste, albo łukoilu. Różnicy nie zauważam. Silnik pracuje tak samo i zasięg na baku podobny. Niedawno w trasie zalałem na shellu i też nie widać różnicy. A skoro nie widać różnicy to po co przepłacać:)

jakosc ON