jakość opon Schwalbe

Data: 2016-09-06 14:14:40
Autor: z
jakość opon Schwalbe
W dniu 2016-09-06 o 13:13, DeK pisze:
Jakie macie doświadczenia w kwestii jakości opon Schwalbe?

W nowiuśkim składaczku też mi się ropękła opona tej wspaniałej firmy :)

Data: 2016-09-06 14:33:11
Autor: Prot Ogenes
jakość opon Schwalbe
On 2016-09-06 14:14, z wrote:
W dniu 2016-09-06 o 13:13, DeK pisze:
Jakie macie doświadczenia w kwestii jakości opon Schwalbe?

W nowiuśkim składaczku też mi się ropękła opona tej wspaniałej firmy :)

Cóż, niestety znowu mam odmienne doświadczenia.
Zajeżdzam kolejne Racing Ralphy i jakość oprócz naturalnego zużycia bieżnika nie zauwazyłem żadnych innych wad. Biało-szare napisy po myciu wyglądają prawie jak nowe, nic sie nie odkleja.

pozdr
Prot

Data: 2016-09-06 17:17:14
Autor: atm
jakość opon Schwalbe
On 06.09.2016 14:33, Prot Ogenes wrote:
On 2016-09-06 14:14, z wrote:
[...]

To samo. Bardzo przyzwoite opony. W porownaniu do Kendy Excavator rewelacyjie tocza sie na asfalcie.

Data: 2016-09-06 23:01:08
Autor: Titus Atomicus
jakość opon Schwalbe
In article <57ceb333$0$15193$65785112@news.neostrada.pl>, z <z@z.pl> wrote:

W dniu 2016-09-06 o 13:13, DeK pisze:
> Jakie macie doświadczenia w kwestii jakości opon Schwalbe?

W nowiuśkim składaczku też mi się ropękła opona tej wspaniałej firmy :)

A jaki konkretnie model?
--
TA

jakość opon Schwalbe