jakze zalosny kawecki

Data: 2009-07-10 04:35:09
Autor: Mariusz Merta
jakze zalosny kawecki
j.w.
zostalo mu tylko wyzywanie sie na KK...
ciekawi mnie czy juz wie ze ma popierac piskorskiego i krytykowac
tuska...czy tez bedzie do samego konca trwal wiernie przy tusku...
a po jego smierci (politycznej) znajdzie sie wsrod wielbicieli
olechowskiego czy kwasnej jolki
Mariusz Merta

Data: 2009-07-11 08:55:50
Autor: konserwator
jakze zalosny kawecki

Uzytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisal w wiadomosci news:1d9bc677-4538-4c9a-8328-f512f7b8ca19y7g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

juz zaczal krytykowac tuska ale jeszcze o tym nie wie...

jakze zalosny kawecki