jarek: po trupach do celu ;)

Data: 2010-04-29 20:18:52
Autor: SlawcioD
jarek: po trupach do celu ;)
Data: 2010-04-29 20:30:14
Autor: Joachim
jarek: po trupach do celu ;)
SlawcioD pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=DmiD5wm2d1U&feature=player_embedded

Zwykła przedwyborcza propaganda, której targetem jest osobnik w wieku 18-24 lat (i to chyba taki mniej rozgarnięty).

J.

Data: 2010-04-29 23:02:23
Autor: SlawcioD
jarek: po trupach do celu ;)
Joachim pisze:
SlawcioD pisze:
[...]

podobna propagande prowadzi RM tylko ze wiek targetu jest >60...

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2010-04-29 20:54:53
Autor: DJ\(Dominik\)
jarek: po trupach do celu ;)
SlawcioD masz dzieci?

Data: 2010-04-29 22:49:26
Autor: SlawcioD
jarek: po trupach do celu ;)
DJ(Dominik) pisze:
SlawcioD masz dzieci?

wiem ze to nie ladnie odpowiadac pytaniem na pytanie, ale... w jakim
celu zadales to pytanie?

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2010-04-30 07:55:31
Autor: DJ\(Dominik\)
jarek: po trupach do celu ;)
Zadałem to pytanie w celu:
Czy chciałbyś, żeby Twoje dzieci się wychowywały na tekstach takich przygłupów i przyjmowały ich system wartości?

DJ

Data: 2010-04-30 09:43:15
Autor: SlawcioD
jarek: po trupach do celu ;)
DJ(Dominik) pisze:
Zadałem to pytanie w celu:
Czy chciałbyś, żeby Twoje dzieci się wychowywały na tekstach takich przygłupów i przyjmowały ich system wartości?

DJ
zauwaz ze oni robia z siebie przyglupow za kase... i to calkiem duza jak
dla przecietnego kowalskiego. i oczywiscie mocno przesadzaja.

wolalbym aby moje dzieci wychowywaly sie na tekstach Mickiewicza,
Kochanowskiego, Sienkiewicza, Szymborskiej i mozna by bylo jeszcze dlugo
wymieniac... chcialbym aby byly zyczliwe wobec swiata jaki je bedzie
otaczal, zeby byly wyrozumiale, chcialbym zeby jednoczesnie byly
asertywne, aby samodzielnie umialy ocenic co jest dobre dla nich ale
takze czy ich dobro nie uderza w innych - zeby do celu nie szly po
trupach...

stad chcialbym aby wiedzialy kim byl Jaroslaw Kaczynski - tak aby
wiedzialy jak nie nalezy zyc, zachowywac sie, jakiej retoryki nie nalezy
uzywac..., aby wiedzialy w jaki sposob nie sznuje sie drugiej strony
rozmowy i jej punktu widzenia, wlasnie na przykladzie Jarka...

na tyle na ile moge zrozumiec jaka to tragedia dla Jaroslawa
Kaczynskiego, wspolczuje mu straty tylu bliskich osob. nie moge
jednoczesnie nie zauwazyc ze na gruncie taj tragedii 96 osob i tragedii
ich rodzin Jarosla proboje budowac swoj kapital wyborczy. i teraz zestaw
to z tym co robi tych dwoch przyglupow z tym co robi Jaroslaw...

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2010-04-30 10:26:55
Autor: DJ \(Dominik\)
jarek: po trupach do celu ;)
Może nie pamiętasz, ale miłościwie panująca jedynie słuszna partia składa się z ludzi, którzy w kilka godzin obalili rząd, żeby tylko nie przeszła uchwała lustracyjna.
Teraz Komorowski również rozwala jednym podpisem IPN, żeby miłościwie panujący mogli położyć łapę na archiwach.
Kolejna sprawa to Tusk, który zapytany o mianowanie prezesa NBP odpowiada "poczekamy", a przecież to nie do niego należy decyzja. Wycieranie sobie tyłka prawem i konstytucją to obecnie norma u miłościwie panujących.

To jest w Twojej opini słuszny sposób osiągania celu?

PS
Polecam nocną zmianę.
PS2
Szymborską bym wywalił z listy.

Data: 2010-04-30 10:56:18
Autor: SlawcioD
jarek: po trupach do celu ;)
DJ (Dominik) pisze:
Może nie pamiętasz, ale miłościwie panująca jedynie słuszna partia składa się z ludzi, którzy w kilka godzin obalili rząd, żeby tylko nie przeszła uchwała lustracyjna.

nie mozna w imie prawa i sprawiedliwosci mordowac wszystkich jak
popadnie - taka slepa zadza sprawiedliwosci prowadzi tylko do totalitaryzmu.

Teraz Komorowski również rozwala jednym podpisem IPN, żeby miłościwie panujący mogli położyć łapę na archiwach.

Historie jak i IPN pozostawil bym historykom a nie politykom.
ztcw to kazdy bedzie mial dostep do archiwow.

Kolejna sprawa to Tusk, który zapytany o mianowanie prezesa NBP odpowiada "poczekamy", a przecież to nie do niego należy decyzja.

tu masz racje.

Wycieranie sobie tyłka prawem i konstytucją to obecnie norma u miłościwie panujących.

to akurat robila kazda wladza w PL.

To jest w Twojej opini słuszny sposób osiągania celu?

nie - ale przynajmniej nikt mnie nie wyzywa w imie prawa i
sprawiedliwosci od zomo i jesze tam kilku innych...

nie glosowalem na PO ale glosowalem przeciw PIS i potrafie sie do tego
przyznac.

wybacz ale bardziej mnie interesuje gospodarka i to jak bedzie sie zylo
mi i moim bliskim niz historia, bede popieral kazdego kto bedzie pchal
ten kraj na sciezke rozwoju niezalezni od opcji politycznej.

PS
Polecam nocną zmianę.

no to pozostaje tylko glosowac na dzisiejszych 20-30 latkow;) wtedy
odpadnie problem z lustracjami...

PS2
Szymborską bym wywalił z listy.
nobel przeszkadza - czy to ze jest kobieta?

pozdraiwam
SlawcioD

Data: 2010-04-30 10:59:54
Autor: DJ \(Dominik\)
jarek: po trupach do celu ;)

wybacz ale bardziej mnie interesuje gospodarka i to jak bedzie sie zylo
mi i moim bliskim niz historia, bede popieral kazdego kto bedzie pchal
ten kraj na sciezke rozwoju niezalezni od opcji politycznej.

Czyli słusznym jest wniosek, że jeśli najważniejszy jest dla Ciebie poziom życia i gospodarka, to gdybyśmy do dziś żyli pod niemiecką okupacją i mieli poziom życia zbliżony do ich poziomu, to byłbyś zadowolony?

DJ

Data: 2010-04-30 11:34:26
Autor: SlawcioD
jarek: po trupach do celu ;)
DJ (Dominik) pisze:
[...]

mieszkam na slasku - nie wiele tu sie teraz rozni od niemiec:). ale
serio: przesadziles, ale poniekad masz racje - tak chcialbym TU zyc jak
niemcy zyja u siebie. cenie wolnosc i w ramach tej wolnosci chcialbym
zeby Polacy (polscy politycy) w koncu sie nauczyli rzadzic dobrze krajem
i tym co im Narod powierza w ramach wolnych wyborow (ciesze sie ze moge
kozystac z tego przywileju). Cieszyl bym sie gdyby podczas wyborow
padaly argumenty inne niz osobiste wycieszki w strone ktorej kolwiek ze
stron. stad nie podoba mi sie stwierdzenie np. "dziadek z wermahtu". ale
tez nie podoba mi sie np retoryka niesiolowskiego (caloksztalt) i jemu
podobnych.

meczy mnie i jak mysle wielu Polakow texty typu "spieprzaj dziadu" czy
"lumperliberaly" czy tez inne inwektywy.

zwroc uwage ze Polakow malo interesuje IPN czy lustracja. przecietnego
kowalskiego interesuje czy bedzie mial gdzie pracowac i za co zyc, czy
jak dozyje emerytury to bedzie ona godna i nie bedzie musial "dziadowac
na starosc", czy jak pojdzie do lekarza to ten go nie odesle z kwitkiem
i tekstem przyjdz pan za pol roku czyt. jak pan zdechniesz... interesuje
mnie czy lekarstwo ktore mam zapisane nie zniknie z polek bo komus sie w
dupie poprzewracalo w MZ i wykreslilo lek ktorym sie lecze i mam
rezultaty tego lecznia...

to sa prawdziwe problemy prawdziwych Polakow... nie zadne ipn i inne
dupenszwance.

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2010-04-30 11:45:48
Autor: DJ \(Dominik\)
jarek: po trupach do celu ;)
Polityka to naczynia połączone.
Jeśli dopuścisz do rządzenia ludzi, którzy od zawsze byli sprzedajni, łgali i wydawali kumpli za wycieczki zagraniczne i SBekcie srebrniki, to możesz się spodziewać, że nadal będą robili to samo. Będą sprzedawali pod stołami przetargi, ustawiali kontrakty, kręcili lody na każdym szczeblu.
Pomyśl więc czy faktycznie IPN to taka drobnostka. Jeśli wycinamy możliwość sprawdzenia kto był sprzedajną gnidą, a kto jest człowiekiem kierującym się najwyższymi wartościami, to przez system naczyń połączonych degenerujemy politykę i rządy.

PS
Też mieszkam na śląsku, w dzielnicy budowanej według niemieckiego planu i architektury (niestety Gierek z Grudniem obsrali to blokowiskami).

Data: 2010-04-30 13:06:10
Autor: SlawcioD
jarek: po trupach do celu ;)
DJ (Dominik) pisze:
[...]

masz racje, ale to ze ktos nie byl w sb nie oznacza ze nie jest
sprzedajna gnida i odwrotnie mogli byc ludzie w sb ktorzy byli dalej
ludzmi (wiem ze to moze byc niepojete ale moglo tak sie zdarzyc).

PS
Też mieszkam na śląsku, w dzielnicy budowanej według niemieckiego planu i architektury (niestety Gierek z Grudniem obsrali to blokowiskami).

Giszowiec?

mieszkam w miescie budowanym wg planu Panstwa Wejhertow;) takie
prlowskie blokowisko tylko ze zrobione z uwzglednieniem przyszlosci
(duzo przestrzeni)

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2010-04-30 13:15:41
Autor: DJ \(Dominik\)
jarek: po trupach do celu ;)
masz racje, ale to ze ktos nie byl w sb nie oznacza ze nie jest
sprzedajna gnida i odwrotnie mogli byc ludzie w sb ktorzy byli dalej
ludzmi (wiem ze to moze byc niepojete ale moglo tak sie zdarzyc).

Większe prawdopodobieństwo bycia gnidą jest chyba jednak po stronie tych, którzy chcą IPNowi przeszkadzać w robocie, racja?

PS
Zgadłeś, a w Twoim mieście kiedyś nawet pracowałem.

Data: 2010-04-30 13:31:27
Autor: SlawcioD
jarek: po trupach do celu ;)
DJ (Dominik) pisze:
[...]

ale co znaczy zaszkodzic IPN-owi? czy przesadna gloryfikacja dzialan
Kaczynskich w tym celu nie dewaluuje (chyba tak sie to pisze) tej
instytuji? czy nie uwazasz ze wglad w akta powinien miec kazdy? cos na
wzor archiwum narodowego... i ze nie powinno sie wykorzystywac tych
dokumentow do szantarzu politycznego, tak jak to by paru bylo chetnych
do wykorzystnia tych informacji w/w sposb, a nie do odsuniecia tych osob
na stale z zycia politycznego? etc.. etc..

problemow jest w tej kwesti wiecej do wyjasnienia niz jestem sam w
stanie teraz wymyslec... w zwizku z tym taka instytucja powinna byc
niezalezna, merytoryczna i oparta o specjalistow z zakresu historii.

PS
Zgadłeś, a w Twoim mieście kiedyś nawet pracowałem.

w wakacje przeprowadzam sie na Bogucice ;) juz na wlasne 4 sciany ;)

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2010-04-30 13:47:50
Autor: viper
jarek: po trupach do celu ;)
> [...]

PS
Zgadłeś, a w Twoim mieście kiedyś nawet pracowałem.

stary, daj spokój... przypomnij sobie jak zostało tworzone Kolegium ipn, jakie tam zachodziły dworskie intrygi żeby tylko pis mógł na nim położyc łapę... to było tak niesmaczne że wszyscy byli tym oburzeni... było się o co bic, to fantastyczne miejsce do zbierania kwitów na niewygodnych gostków... IPN na pewno odwalił kawał dobrej roboty, ale też często działał na polityczne zamówienie i zajmował się zbieraniem haków... odpowiedz mi na proste pytanie... jak to było możliwe że pamiętnego czasu zjawił się w IPN poseł Mularczyk i w ciągu kilku godzin dostał kwity na dwóch sędziów Trybunału Konstytucyjnego... podobno jest fizycznie niemożliwe... a jednak się tak stało... kiedyś nawet wymyśliłem dowcip... rozmawia dwóch kolesiów... jeden mówi... twój tata mojemu nie podskoczy, on jest dowódcą w brygadzie antyterrorystycznej i ma w swoim gabinecie najnowszą broń... a drugi mówi...ueeee tam... twój tata mojemu może skoczyc... mój pracuje w ipn i w gabinecie ma kopiarkę...

Data: 2010-04-30 13:23:24
Autor: Endriu
jarek: po trupach do celu ;)
ciągu kilku godzin dostał kwity na dwóch sędziów Trybunału Konstytucyjnego...

Teraz w/w "bezstronni sędziowie" mogą już spać spokojnie ... Już nikt
na nich "haków" (a gdzieżby tam jakiejś prawdy, np. o zarejestrowaniu
jako TW) nie będzie szukał, bo wszystkiemu będzie patronowała
"większość" ....

W przededniu Dnia Konfidenta

"[...] Jak Polska długa i szeroka, ze wszystkich stron kraju, a
zwłaszcza z miejsc szczególnie nasyconych autorytetami moralnymi, dało
się słyszeć potężne westchnienie ulgi, gdy pełniący obowiązki
prezydenta marszałek Sejmu Bronisław Komorowski podpisał nowelizację
ustawy o Instytucie Pamięci Narodowej. Wprawdzie w nowelizacji
expressis verbis tego nie napisano, ale nie ulega wątpliwości, iż
oddaje ona Instytut pod kuratelę tajnych służb, sprawowaną za
pośrednictwem wypróbowanych konfidentów. Tak właśnie odczytuję
likwidację kolegium IPN i zastąpienie go radą, w której będą zasiadać
naukowcy delegowani przez środowiska. Kiedy przypomnimy sobie potężny
ruch w obronie godności, jaki pod przewodnictwem dwóch tajnych
współpracowników SB objął środowiska naukowe i opiniotwórcze, to nie
ulega wątpliwości, kto zasiądzie w radzie, decydującej o ustalaniu
priorytetów badawczych. Już tam prezes Instytutu, który może być
odwołany zwykłą większością głosów, nikomu nie ośmieli się sprzeciwić,
nawet gdyby taki pomysł w ogóle przyszedł mu do głowy - a przecież na
pewno nie przyjdzie. Dlatego właśnie, jak Polska długa i szeroka,
konfidenci odetchnęli z ulgą. Znowu jest bezpiecznie - i to jest
właśnie to największe dobro, jakie wypływa ze smoleńskiej katastrofy,
a którego próbowaliśmy doszukiwać się podczas narodowej żałoby. I -
jak to w życiu bywa - kiedy mija czas żałoby, nastaje czas wesela. A
ponieważ jest się z czego cieszyć, to tylko patrzeć, jak w całym kraju
odbędą się nabożeństwa dziękczynne, zarówno świeckie, w codziennej
audycji dla konfidentów, jaką nadaje TVN pod tytułem "Szkło
kontaktowe", jak i religijne, pod przewodnictwem przedstawicieli
wpływowego zakonu Ojców Konfidencjałów. Akurat zbliża się 1 maja, więc
trudno wyobrazić sobie lepszy moment, niż to święto naszych okupantów
dla ustanowienia Dnia Konfidenta. [...] ".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-04-30 14:40:10
Autor: DJ \(Dominik\)
jarek: po trupach do celu ;)
Viper zobacz jak załatwiono sprawę byłej agentury w Niemczech. Tam nawet w Deutsche Bahn nie można pracować jak się było tajnym współpracownikiem stasi.
Wymyśl skuteczniejszy od IPNu sposób na ujawnianie agentury w Polsce.
Kiedyś próbował rząd Olszewskiego załatwić sprawę słynną uchwałą lustracyjną, jak to się skończyło, już dziś wiemy.
Mamy odmienne punkty widzenia, Ty ciągle twierdzisz, że Wałęsa był w porządku, ja twierdzę, że był Bolkiem i właśnie po to niezależny IPN jest potrzebny, żeby pokazał kto jest kim, kto jest po stronie, po której było zomo (tak, dokładnie tak).
Nie jest silną instytucją IPN, w którym prezes może być odwołany z byle powodu zwykłą większością.

Pokaż mi jednego komucha, którego Wałęsa udupił na dobre. Nie znajdziesz żadnego! Za to uda Ci się znaleźć całe mnóstwo ludzi z opozycji, których prezydent Bolek deptał i łamał jak się da.
Ludzie, którzy zrobili "nocną zmianę" rządzą w kraju do dziś i mają gadzinowe media na każde skinienie.
Ja tego nie łykam, ale ja jestem niepostępowym moherem, brzydzę się michnikowszczyzną i brzydzę się tym, że za nabardziej postępowe w naszym kraju promuje się te postawy, które w prosty sposób prowadzą do niebytu.
Zobacz na Zachód, w imię pełnych brzuchów i prostych autostrad pozwolili sobie zrobić wodę z mózgu. Konkursy unijne na najładniejszy minaret kontra zakaz wieszania krzyża. Promowanie pedalstwa i śmierci kontra ginący przyrost naturalny i napływ emigracji. Trochę za daleko pojechałem dygresją, ale w ten sposób możesz bliżej zobaczyć mój sposób widzenia współczesnego świata postępowych wartości, o które walczą wspólnie miłośnicy PO z GWna i TVNu.
Gardzę tym.

PS
Polecam 2 cytaty z 3 część "Dziadów", scena VII "Salon Warszawski"

O nowych rosyjskich przyjaciołach:

"Odtąd jak Nowosilcow wyjechał z Warszawy,
Nikt nie umie gustownie urządzić zabawy;
Nie widziałam pięknego balu ani razu.
On umiał ugrupować bal na kształt obrazu.
Śmiejcie się, Państwo, mówcie, co się wam podoba,
A była to potrzebna w Warszawie osoba"

Ówczesna i dzisiejsza elita:
"Patrzcie, coż my tu poczniem,patrzcie, przyjaciele,
Otoż to jacy stoją na narodu czele,
Powiedz raczej: na wierzchu. Nasz naród jak lawa,
Z wierzchu zimna i twarda, sucha i plugawa,
Lecz wewnętrznego ognia sto lat nie wyziębi;
Plwajmy na tę skorupę i zstąpmy do głębi"

Data: 2010-04-30 15:03:34
Autor: kigam
jarek: po trupach do celu ;)

Użytkownik "DJ (Dominik)" <dj@antyspamstopazwrotu.pl> napisał w wiadomości
[...]

To nie takie proste.

http://wyborcza.pl/1,75477,6806395,Co_piaty_pracownik_Stasi_pracuje_dalej_w_ni
emieckiej.html

Data: 2010-04-30 18:29:50
Autor: viper
jarek: po trupach do celu ;)

[...]

Dominik, nie obraź się, ale pisowcy mają trochę myślenie na komendę... Szymborska napisała w młodości panegiryk do Stalina i TVN nakręcił oniej film... więc pisowski dokryner stwierdził że jest passe i przykleił jej na czole eytkietkę wróg... i teraz każdy zwolennik pisu wie co ma myślec...  a ta kobiecina nigdy nikomu nic złego nie zrobiła i żyje sobie cicho i spokojnie nie wadząc nikomu... z kolei inny zawodnik mimo że był kiedyś sekretarzem PZPR i prywatnie wyjątkową świnią i skurczysynem okazał poparcie gdzie trzeba więc teraz jest patriotą... Wałęsa był bohaterem i Kaczyńscy begali za nim z wiaderkiem wazeliny dopóki nie wywalił ich na zbity pysk... wtedy został Bolkiem... a zwróc uwagę, że histrycy ipn zarzucają Wałęsie jedynie że podpisał wiele lat przed Solidarnością jakiś kwit, który nie wiadomo czy jest autentyczny czy nie... żaden z historyków nie zarzuca mu że w czasie powstanie Solidarności miał cokolwiek wspólnego z bezpieką, nawet ten obślizgły Cenckiewicz... ale to są fakty które każdy olewa, Bolek to Bolek...zresztą wali mnie to... i wiesz co dla mnie jest obrzydliwe? TVN i wyborcza są mediami prywatnymi, więc mogą miec swoje sympatie, bo robią to za swoje pieniądze... tak samo zresztą media ojca Rydzyka... ale pierwsze co zrobił pis jak doszedł do włądzy to położył łapę na państwowej telewizji... w pośpiechu i na szybcika... a z Rzeczpospolitej zrobił drukarkę CBA  słup  ogłoszeniowy pisu... a to kiedyś byłą taka fajna gazeta... co to kur.. ma byc... państwo to my?...pis ma pieniędzy jak lodu, w czasach rzeczpospolitej kolesiów wyrwał najlepsze nieruchomości w warszawie... oczywiście w ramach prawa i sprawiedliwości... jak tłumaczył mi kiedyś kolega który nawet jest posłem pisu zrobili to dlatego żeby postkomuchy tego nie zagarnęły... więc jak chcą miec swoje media, to niech sobie je po prostu założą albo kupią... a niech trzymają swoje łapska z daleka od tych których właścicielem jestem między innymi ja i ty...
No ale nic, czas zacząc długi łykend, olewam to i wyjeżdżam na tydzień... ale chyba jestem jednak uzależniony, bo biorę ze sobą laptopa...

Data: 2010-05-01 01:11:31
Autor: Endriu
jarek: po trupach do celu ;)
 a ta kobiecina nigdy nikomu nic złego nie zrobiła i żyje sobie cicho i spokojnie nie
wadząc nikomu...

Ech kurwa chciałby trochę człowiek odpocząć od polityki ale kurwa nie
da się. Zawsze jakiś utrwalacz systemu wbije taką szpile, że nie idzie
obok niej przejść obojętnie ....

Nie wadząc nikomu powiadasz ?. W 1992 roku gdy uwalano
lustrację ,wespół z Michnikiem na pierwszej stronie GW też nikuomu nie
zaszkodziła ?.

Szymborska, Stalin i Giordano Bruno
http://www.naszawitryna.pl/jedwabne_782.html

"[...] Wiadomo, że w czerwcu 1992 r., w czasie "nocy teczek", wsparła
Michnika, gdy ten atakował lustrację przeprowadzaną przez premiera
Olszewskiego, pomagając w obaleniu jego rządu. Michnik, po obrzuceniu
obraźliwymi epitetami zwolenników lustracji, napisał wtedy: "Ale
czasem język polityki okazuje się nazbyt suchy i płaski. Wtedy
przemawia literatura. Wisława Szymborska Wielka Dama Polskiej
Literatury przesłała nam swój nowy wiersz. Niechaj jego przesłanie
będzie i naszym głosem w sporze z nikczemnością i nienawiścią".
Obok, na pierwszej stronie "Wyborczej" wydrukowany został wiersz
Szymborskiej pt. "Nienawiść":

"Spójrzcie, jak wciąż sprawna,
jak dobrze się trzyma
w naszym stuleciu nienawiść.
Jak lekko bierze wysokie przeszkody.
Jakie to łatwe dla niej - skoczyć, dopaść.
Religia nie religia -
byle przyklęknąć na starcie.
Ojczyzna nie ojczyzna -
byle się zerwać do biegu".

[...]".

Ty Vipper (Sławek, XXL, Anatol)  i Szymborska jesteście do siebi nawet
podobni - zawsze na posterunku, zawsze wspierający socjalizm w
odpowiednich momentach ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-05-01 01:22:31
Autor: Endriu
jarek: po trupach do celu ;)
a ta kobiecina nigdy nikomu nic złego nie zrobiła

Wałęsa "za, a nawet przeciw" Kwaśniewskiemu
http://www.pardon.pl/artykul/1522/walesa_za_a_nawet_przeciw_kwasniewskiemu/5

"[...] Ruch na Rzecz Demokracji to inicjatywa wymierzona przeciwko
projektowi IV RP. Oprócz eksprezydenta Aleksandra Kwaśniewskiego
deklarację założycielską Ruchu podpisali m.in. Andrzej Olechowski,
Wisława Szymborska, Włodzimierz Cimoszewicz, Marek Borowski i Jerzy
Hausner. [...]".

Pierdolona stalinówa, grająca w pookrągłostołowym obozie z czołóką
WSI, a ty mówisz że wszystko jest OK ?.

Viper nie prowokuj mnie, i daj już spokój z tą polityką .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-05-03 09:52:30
Autor: DJ\(Dominik\)
jarek: po trupach do celu ;)
1. Bolek po 3 dniach chciał przerwać strajk w stoczni.
2. Wałęsa uczestniczył w "nocnej zmianie" i uwalił z kolesiami uchwałę lustracyjną razem z rządem, uczestniczył w niej też Pawlak i Tusk.
3. Boni, który był agentem był też doradcą Wałęsy, teraz jest doradcą w rządzie Tuska.
4. Obecne zmiany w IPN dają agenturze pełen dostęp do akt sprawiając, że dawni kaci uzyskują większe prawa od ofiar.

Obudź się

Data: 2010-05-03 01:33:38
Autor: Endriu
jarek: po trupach do celu ;)
[...]

Daj spokój Sławcio. Szkoda twojego czasu. Jak zarzucisz za dużo
kompromitujących linków to zaczną cię wyzywać od debili i nidouczonych
nieuków. Później pójdą w ruch epitety, trochę manipulacji, a na końcu
Viper puści ci poniższy utwór:

Lady Pank - 07 Siódme niebo nienawiści
http://www.youtube.com/watch?v=3msD-6_gVk0

To się cyklicznie powtarza - przetrenowane to mają ze Sławkiem -
szkoda na to czasu....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-05-03 13:24:08
Autor: Lech Dubrowski
jarek: po trupach do celu ;)
4. Obecne zmiany w IPN dają agenturze pełen dostęp do akt sprawiając, że dawni kaci uzyskują większe prawa od ofiar.
Obudź się

Mi ten spor PiS z PO o historie dziwnie przypomina spor natoliczykow z pulawianami, ktory zakonczyl sie podojsciu do wladzy E. Gierka. Wtedy tez najwazniejsze bylo kto poktorej stronie stal w latach 1939-45 i w pazdzierniku 1956 bo natoliczycy domagali sie powrotu do systemu wladzy z lat 1945-1956, a pulawianie wiekszej liberalizacji. Gomulka postraszony tym co w 1968 stalo sie w Czechoslowacji i na UW posluchal natolinczykow co poskutkowalo grudniem 1970

Leszek

Data: 2010-05-04 11:10:39
Autor: \\n
jarek: po trupach do celu ;)

http://www.rp.pl/artykul/9133,149681_Gdzie_sa_akta_TW__Bolka_.html

--
http://www.surfersvillage.com/gal/

Data: 2010-04-30 13:06:28
Autor: Endriu
jarek: po trupach do celu ;)
wolalbym aby moje dzieci wychowywaly sie na tekstach ...... Szymborskiej .....

O zgrozo, Symborskiej?  Tej czerwonej komunistce, która nobla dostała
nie wiadomo za co, no chyba za wierną służbę socjalizmowi i za pieśni
pochwalne na temat Stalina ?.

http://www.polonica.net/Szymborska_Stalin.htm

"Pytania brzmią ostro,
ale tak właśnie trzeba
bo wybrałeś życie komunisty
i przyszłość czeka
twoich zwycięstw".

"Partia. Należeć do niej.
Z nią działać. Z nią marzyć. Z nią w planach nieulękłych.
Z nią w trosce bezsennej. Wierz mi to najpiękniejsze
co się może zdarzyć".

"Komsomolskie jasne słońce opromienia cały świat
pozdrowienia śle dziś Polsce
cała młodzież kraju Rad".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-04-30 23:21:06
Autor: SlawcioD
jarek: po trupach do celu ;)
Endriu pisze:
[...]

LEch Kaczyński

http://szut.jogger.pl/2007/05/20/lech-kaczynski-i-jego-praca-doktorska/

"Wymienić trzeba także system wartości charakteryzujący ideologię
socjalistyczną, wśród których kluczową rolę odgrywa idea sprawiedliwości
społecznej i idea równości, czyli egalitaryzmu."

przeciez to komuch zatwardzialy piewca socjalizmu...

Jarosław Kaczyński

Jarosław Kaczyński egzaminy doktorskie zdawał z "teorii państwa i prawa"
oraz "filozofii marksistowskiej" (oba na ocenę bardzo dobrą), a 8
grudnia 1976 roku obronił pracę doktorską pt. "Rola ciał kolegialnych w
kierowaniu szkołą wyższą".

to jak to jest z Bracmi? Komuchy czerwone patrzac Twoimi kategoriami...:)

pozdraiwam
SlawcioD

Data: 2010-05-01 00:11:13
Autor: Endriu
jarek: po trupach do celu ;)
to jak to jest z Bracmi? Komuchy czerwone patrzac Twoimi kategoriami...:)

Jak masz jakieś wątpliwości to przypominam:

1) Sławetne zdanie do Marka Jurka w kluczowym momencie dla Polski:
"Sumienie to Pan zostaw w konfesjonale"....
2) Oraz wynikające z tego zdania głosowanie:
http://orka.sejm.gov.pl/SQL.nsf/InfoForPPID?OpenAgent&29466&PiS

Kaczyńscy dla wprowadzania na ziemiach Polski eurokouchozu poświęcili
obronę nienarodzonych dzieci. Takie są fakty, choćby nie wiem jak
ojciec redemptorysta się uwijał i jaką propagandę "wybielającą"
oblicze Lecha Kaczyńskiego w Radiu Maryja uprawiał.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-04-30 10:59:46
Autor: SlawcioD
jarek: po trupach do celu ;)
maniana pisze:
Użytkownik "SlawcioD" <slawciod@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
http://www.youtube.com/watch?v=DmiD5wm2d1U&feature=player_embedded

te dwa pedały z adhd - figurski i wojewódzki - aż się proszą żeby jakiś
patriota pociągnął ich krótką lolą po cycach, choć chyba bardziej
prawdopodobne, że skończą przed sądem, w trybie wyborczym.

a swoich wypowiedziach ale i chyba przekonaniach (wniskuje po sposobie
pisania) nie roznisz sie od SB i strasznie Ci te metody postepowania by
dzisiaj pasowaly... tylko zeby trzymac pale...

pozdrawiam
SlawcioD

jarek: po trupach do celu ;)