jasna klawiatura

Data: 2014-05-16 23:01:03
Autor: mr misio
jasna klawiatura
Czy produkuja jeszcze jasne klawiatury?

Kupilem niedawno Logitecha Washable - bo mial biale klawisze i chcialem zobaczyc co to (jeszcze go nie mylem w zlewie ;)

Ale... no wlasnie, wszystkie czarne z podwietleniami moga sie schowac przy klawiaturze jasnej.

Czy jestesmy skazani na czarne, brzydkie klawiatury?

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-05-16 23:21:15
Autor: animka
jasna klawiatura
W dniu 2014-05-16 23:01, mr misio pisze:
[...]

Ja mam srebrną Compaq. Chyba holenderska.Tylko literki musiałam sobie ponaklejać na odpowiednie klawisze.

--
animka

Data: 2014-05-16 23:25:51
Autor: Przemysław Ryk
jasna klawiatura
Dnia Fri, 16 May 2014 23:01:03 +0200, mr misio napisał(a):

[...]

Kup se makówkę, będziesz miał jasną klawiaturę. :)

[ Sam nie wiem co jest gorsze: bycie alkoholikiem czy seksoholikiem?       ]
[ W pierwszym przypadku Ci nie staje, w drugim nie ma czasu wypić...       ]
[                               (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]

Data: 2014-05-16 23:37:59
Autor: mr misio
jasna klawiatura
Użytkownik Przemysław Ryk napisał:

Kup se makówkę, będziesz miał jasną klawiaturę. :)

Troche radykalne. :p

Keidys klawiatury byly jasne, coto komu przeszkadzalo. Czemu teraz cala elektronika komputerowa jest czarna albo ciemna.

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-05-16 23:55:51
Autor: Przemysław Ryk
jasna klawiatura
Dnia Fri, 16 May 2014 23:37:59 +0200, mr misio napisał(a):

Kup se makówkę, będziesz miał jasną klawiaturę. :)

Troche radykalne. :p

Keidys klawiatury byly jasne, coto komu przeszkadzalo. Czemu teraz cala elektronika komputerowa jest czarna albo ciemna.

Przy monitorach - łatwiej było dostać TCO'03 (kontrast między ramką, a
ekranem). Klawiatury czy myszki? Bo ja wiem - może się to wzięło z jakiegoś
przekonania, że czarny to taki elegancki kolor?

Zresztą - odnośnie klawiatury, to Ci powiem, że jej kolor jest dla mnie
najmniej istotny. Ważne, jak mi się z niej korzysta. I choć mój G11 jest
czarno-szary (z podświetlanymi klawiszami), chociaż estetykajego jest też
taka sobie, to mam zapasowe dwie sztuki w zapasie, jak bym podstawową
wykończył. :D

[ Nie tyle groźny jest rosyjski czołg, co jego pijana załoga.              ]
[                               (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]

Data: 2014-05-16 23:59:29
Autor: mr misio
jasna klawiatura
[...]

mam g105 z podswietleniem i jest calkiem calkiem, ale odkad mam washablego to z niego korzytam, nie jest idealny, ale bardzo dobry

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-05-17 07:15:28
Autor: qwerty
jasna klawiatura
Użytkownik "mr misio"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ll60f8$klk$1@node1.news.atman.pl...
Keidys klawiatury byly jasne, coto komu przeszkadzalo. Czemu teraz cala elektronika komputerowa jest czarna albo ciemna.

Białe klawiatury robiły się żółte.

Data: 2014-05-17 11:08:23
Autor: mr misio
jasna klawiatura
Użytkownik qwerty napisał:
Użytkownik "mr misio"  napisał w wiadomości grup
Keidys klawiatury byly jasne, coto komu przeszkadzalo. Czemu teraz
cala elektronika komputerowa jest czarna albo ciemna.

Białe klawiatury robiły się żółte.

Czyli brudne. Wiadomo kiedy trzeba bylo wymienic. Teraz czarna brudna pelna zarazkow lezy dalej na stole bo ciagle czarna :>

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-05-17 23:54:01
Autor: jg
jasna klawiatura
Dnia Sat, 17 May 2014 11:08:23 +0200, mr misio napisał(a):

Białe klawiatury robiły się żółte.

Czyli brudne.

nie, nie brudne. tylko kolor ewoluowal pod wplywem dzialania swiatla.

--
jg

Data: 2014-05-18 11:39:38
Autor: mr misio
jasna klawiatura
Użytkownik jg napisał:
Dnia Sat, 17 May 2014 11:08:23 +0200, mr misio napisał(a):

Białe klawiatury robiły się żółte.

Czyli brudne.

nie, nie brudne. tylko kolor ewoluowal pod wplywem dzialania swiatla.

Ja tam moja kremowa co rok rozkrecalem i plastiki mylem mydlem i miekka szczotka - robila sie oryginalnie kremowa, bez przebarwien od "zeba czasu" ;)

Podobnie robie z czarnymi, choc MS Keyboard 4000 niespecjalnie to lubi (ciezko sie rozkreca) ale Logitech Wave latwiej. Problemem jest jedynie to, ze jednak takie mycie im szkodzi (po kilku myciach niektore klawisze gorzej dzialaja).

Tak czy sik, wlasnie natrafilem na:

http://www.dobreprogramy.pl/Podajemy-przepis-na-Retr0bright-zel-ktory-sprawi-ze-Twoja-Amiga-bedzie-znowu-biala,News,54361.html

:D

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-05-16 23:43:41
Autor: mr misio
jasna klawiatura
Tu jest biala:
http://www.komputronik.pl/product/201134/Sprzet_komputerowy_/Peryferia/Logitech_K400_Touch_White.html

ale mialem w recach czarna taka, i niewygodna jak licho, mozna uzywac do media center, ale nie do pisania

odpada

To jest ta co mam
http://www.komputronik.pl/product/179457/Sprzet_komputerowy_/Peryferia/Logitech_Washable_Keyboard_K310.html

Ujdzie, ze tylko klawisze biale :)

Szkoda, ze plaskie sa, jakby byly "normalne wklesle lekko" to byloby perfekcyjnie - i wygodnie i biało ;P

Data: 2014-05-17 00:45:31
Autor: RadoslawF
jasna klawiatura
Dnia 2014-05-16 23:01, Użytkownik mr misio napisał:
Czy produkuja jeszcze jasne klawiatury?

Nie wiem, ale w sprzedaży jeszcze są.

[...]

W sklepach faktycznie jest problem ale trafiłem ostatnio
zestaw A4Techa - biała klawiatura i mysz, niestety na USB.
Na allegro są jeszcze wyprzedaże klawiszy na PS2.

Pozdrawiam

Data: 2014-05-17 00:59:55
Autor: PiteR
jasna klawiatura
mr misio pisze tak:

Czy jestesmy skazani na czarne, brzydkie klawiatury?

Obecnie klawiatury są produkowane z mielonych opon ;)

Też wolałym mieć nieczarną ale czerwoną.

--
Piter

Data: 2014-05-17 01:42:09
Autor: Robert Wańkowski
jasna klawiatura
Nie jest źle, 250 milionów linków :-)
http://tinyurl.com/m2zptu4
Dla czarnej tylko trochę więcej.

Robert

Data: 2014-05-17 08:54:00
Autor: PiteR
jasna klawiatura
Robert Wańkowski pisze tak:

Nie jest źle, 250 milionów linków :-)

a ile linków do takiej w Polsce? Chcę taką! :)

http://tinyurl.com/k4vxygq

http://i.ebayimg.com/00/s/MTAwMFgxMDAw/z/UFYAAMXQeKNTNgV4/$_57.JPG

--
Piter

Data: 2014-05-17 11:10:36
Autor: mr misio
jasna klawiatura
Użytkownik PiteR napisał:
Robert Wańkowski pisze tak:

Nie jest źle, 250 milionów linków :-)

a ile linków do takiej w Polsce? Chcę taką! :)

http://tinyurl.com/k4vxygq

http://i.ebayimg.com/00/s/MTAwMFgxMDAw/z/UFYAAMXQeKNTNgV4/$_57.JPG

joj :) popsuta! ;)

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-05-17 11:09:36
Autor: mr misio
jasna klawiatura
Użytkownik Robert Wańkowski napisał:
Nie jest źle, 250 milionów linków :-)
http://tinyurl.com/m2zptu4
Dla czarnej tylko trochę więcej.

tylko w praktyce jak chcesz klawiature gamngowa lub zwykla lepsiejsza, to wyboru wlasciwie nie ma, mozesz wziac czarna albo czarna ;)