jasneeee...masz rybki ? nie ? no to jestes pedalem... :-)))

Data: 2009-06-28 13:55:40
Autor: Mariusz Merta
jasneeee...masz rybki ? nie ? no to jestes pedalem... :-)))
jaaasneeeeee...panie bleeeee...dlaczego ze swoimi pogladami nie
wyemigrujesz pan do zsrr...tfu co ja gadam do rosji...najlepiej na
syberie...
znam paru rosjan co tak samo gadaja, tyle ze siedza w UK i jak im
mowie zeby wyjechali do swojego raju to jakos tak metnie gadaja,
zupelnie jak pan albo i lepiej...
Mariusz Merta

Data: 2009-06-29 12:45:29
Autor: boukun
jasneeee...masz rybki ? nie ? no to jestes pedalem... :-)))

Uzytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisal w wiadomosci news:db36c4c3-1416-43dc-a63d-4384eac402f5g19g2000yql.googlegroups.com...
[...]

Ale w Polsce 90% ma takie same poglady, te pozostale 10% trzeba by wyeksportowac.

boukun

jasneeee...masz rybki ? nie ? no to jestes pedalem... :-)))